SPA HOTEL CENTRUM
Děkujeme za krásné hodnocení našeho hotelu. Rádi Vám nabídneme služby i při další návštěvě Františkových Lázní. Kolektiv Spa Hotelu Centrum
96%
Perfektní
na základě 42 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 22. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 15. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 8. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 7. srpna 2022
6 hlasů
?
dospělý pár, 1. srpna 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Děkujeme za krásné hodnocení našeho hotelu. Rádi Vám nabídneme služby i při další návštěvě Františkových Lázní. Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
dospělý pár, 1. srpna 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Rádi se s Vámi uvidíme při případné další návštěvě. Kolektiv Spa Hotelu Centrum
2 hlasy
?
dospělý pár, 1. srpna 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení služeb našeho lázeňského hotelu.
Budeme rádi, když k nám opět v budoucnu zavítáte.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
jednotlivec, 1. srpna 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení všech služeb našeho lázeňského hotelu. Rádi Vás u nás opět přivítáme.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
ostatní, 28. července 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Pěkný den,
děkujeme za kladné hodnocení služeb našeho hotelu. Jsme potěšeni, že se
k nám rády vracíte. Věříme, že k nám opět v budoucnu zavítáte.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
dospělý pár, 26. července 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení služeb našeho hotelu. Rádi Vás v budoucnu
u nás opět přivítáme.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
3 hlasy
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.