Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 43 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    94%

  • Cena/kvalita

    94%

Recenze (555)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování
    Pokoj čistý, prostorný to bylo opravdu super, až na trezor který můžete používat pouze na vratnou zálohu 1.250,- tak to jsem opravdu zažila jen zde
    • Přístup usazování v jídelně, podávání ranní kávu a čaje s obsluhou
      Nic moc ani obsluha procedůrách ani venkovní terasa, při konzumaci pití nedostáváte doklad a při placení na konci pobytu je naúčtováno i to co jsem nekonzumovala
      Už se sem nebudu vracet, jelikož větší pozornost personál věnuje Německé klientele
    • Celkově jsem nebyla spokojená
    SPA HOTEL CENTRUM

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL CENTRUM

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Záloha je vratná a je vyžadována pro případ, pokud byste klíč ztratila nebo nevrátila. Zhotovení nového klíče stojí včetně dopravy 1.250 Kč. Je nám líto, že Vám roznášení ranní kávy a čaje obsluhou nevyhovuje. Každý klient má kdykoliv možnost obdržet na vyžádání opis hotelového účtu. Následně je den před odjezdem účet individuálně kontrolován mezi obsluhou a klientem, přičemž od Vás nedošlo k žádné reklamaci. Ke každému klientovi přistupujeme stejně a nezáleží na tom, jaké je národnosti.

  • Petra A.

    ?

    dospělý pár, 31. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Františkovy lázně jsou na podzim kouzelné.
    Výhodná poloha hotelu, blízko parku, zastávky autobusu.
    Bohužel cena za balíček - lázně na zkoušku -neodpovídala kvalitě. Více určeno pro německé důchodce, kterých bylo v hotelu většina.
    • Lokalita hotelu.
      Jídlo celkem dobré, ikdyž na 4* by mohl být lepší výběr.
      Ochotný personál v restauraci a na procedůrách.
      Výlety po okolí - Soos, Komorní Hůrka, Cheb.
    • Neochota vyjít vstříct s výměnou pokoje.
      Měli jsme typ pokoje standard, malý pokoj s oddělenými postelemi, malinký sprchový kout, který ze strany tekl, žádný šampon či konvička na čaj, což u 4* hotelu bývá standard. 3x jsme žádali o výměnu pokoje, bohužel bez úspěchu.
      Procedury pouze omezené, masáž expres ani ne 20 min. Rychle pryč, jelikož je další na řadě.
      Usazení dalšího manželského páru k našemu stolu, ikdyž jsme chtěli mít soukromí. Prý se to tak v lázních dělá.
      Určeno skutečně více pro německé důchodce, na dlouhodobé pobyty.
    SPA HOTEL CENTRUM

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL CENTRUM

    Pěkný den, Petro A.,
    děkujeme za hodnocení všech služeb našeho lázeňského hotelu.
    Mrzí nás, že jste si neužila pobyt v našem zařízení dle svých představ.
    Všechny léčebné procedury mají předepsanou délku a jsou poskytovány
    v plném rozsahu. K záležitosti ohledně výměny pokoje bych ráda zmínila rozdíl mezi neochotou a nemožností. V době Vašeho pobytu byl hotel plně obsazen, proto neexistovala jiná alternativa. Každopádně jsme rádi i za negativní kritiku, neboť je pro nás cestou k neustálému zkvalitňování námi poskytovaných služeb. Děkujeme.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Hana Lehoczká a kolektiv Spa Hotelu Centrum

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Slušný průměr, 90% hostů je němečtí penzisté, takže němčina je všude hlavním jazykem.
    • Pokud bych měl touhu se zdokonalovat v němčině za české ceny, tak asi dobré. Organizace procedur dobrá, nevznikaly zpoždění. Balneo provoz příjemný. Umístění v centru Františkových Lázní výhodné.
    • Informační nástěnky nemají české verze, dokonce některé varovné tabulky jsou jen v němčině! Snad je tu ještě úředním jazykem čeština. Na recepci denní tisk jen v německém jazyce. Postele úzké a nepříliš pohodlné. Můj pokoj měl okno přímo vedle s celodenně hučícím ventilátorem na terase.
  • Pavel Holeček

    ?

    jednotlivec, 1. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den,
    s pobytem v hotelu Centrum Fr. Lázně jsem nespokojen. Určitě se tam nevrátím. Neodpovídají deklarované 4 hvězdičky. V hotelu nelze platit kartou.Procedury jsou tak nějak jako samoobsluha, - tam si lehněte, vlezte si do vany - pomoc od personálu žádná. Chybí odpočinková zóna. Po proceduře oblékni a jdi.
    Další nespokojenost je s kuchyní. Jedno jíidlo nedochucené, naopak omáčka přesolená. Těstoviny i rýže převařená, knedlíky vlhké.
    Jediné co chválím je obsluha v restauraci, mimo číčníka, na něm je vidět, že jej hosté obtěžují. Dále vyslovuji spokojenost s úklidem na pokoji.
    SPA HOTEL CENTRUM

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL CENTRUM

    Pěkný den, pane Holečku,
    děkujeme mnohokrát za celkové hodnocení služeb našeho lázeňského hotelu. Mrzí nás, že jste byl s řadou situací nespokojen. Naše služby se stále zkvalitňují (např. platba kartou je nyní možná), a tak se třeba někdy s odstupem času rozhodnete náš hotel přeci jen navštívit. Děkujeme.
    Kolektiv Spa Hotelu Centrum

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Placená sauna, malý bazén , u procedur nedostatečná obsluha, pád manželky ve vaně s nasledkem modřiny.Dále u magnenetoterapie nebyla poskytnuta pomoc při vstávání.
    • strava
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 13. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nikdy vice. Studený bazén, hotel nez výkřiky,. Upředňostňována německá klientela. Hotel bez domácích mazlíčků a na vedlejším pokoji štěká pes(samozřejmě německy). Pokrmy děs - kdyby nebylo polotovarů z Nowaka, tak snad neuvaři, stejně talíře neupravené, v mnohé závodní jídelně si pochutnáte lépe. V dnešní době a 4* nemožnost platit platební kartou. O chodu hotelu a procedurách se ani rozepisivat nebudu.
    • Čistota
    • Nikdy vice. Studený bazén, hotel nez výkřiky,. Upředňostňována německá klientela. Hotel bez domácích mazlíčků a na vedlejším pokoji štěká pes(samozřejmě německy). Pokrmy děs - kdyby nebylo polotovarů z Nowaka, tak snad neuvaři, stejně talíře neupravené, v mnohé závodní jídelně si pochutnáte lépe. V dnešní době a 4* nemožnost platit platební kartou. O chodu hotelu a procedurách se ani rozepisivat nebudu.
    SPA HOTEL CENTRUM

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL CENTRUM

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci.
    Rovný přístup ke všem hostům je u nás samozřejmostí a samozřejmě nijak nesouvisí s adresou pobytu hosta. Rozhodnutí vedení hotelu strávit pobyt bez domácího mazlíčka je od začátku letošního roku. Klienti, kteří mají potvrzený pobyt ještě před tímto rozhodnutím, mohou sebou přivést i malého psa/ za poplatek. Bazén je vyhříván na teplotu v rozmezí 28°-30°C, jelikož je koncipován jako bazén na plavání a především rehabilitační pro cvičebné úkony, proto se Vám může zdát oproti jiným bazénům studenější. Mrzí nás že jste si pobyt tolik neužili. Kdybychom měli dřívější zpětnou vazbu, že se Vám něco nelíbilo jak v balneo provozu, tak i gastro provozu, snažili bychom se případné nesrovnalosti vyřešit k Vaší spokojenosti. S pozdravem
    Robert Krištof

  • Lenka

    ?

    dospělý pár, 11. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel, který je zvyklý především na cizince, většina věcí je psaná v němčině (to mi u nás vadí). Proto zřejmě i trochu předražený vzhledem k úrovni ubytování a služeb.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 24. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je pěkný, pokoje čisté. Personál ochotný a milý, procedury dobré, jen masáže netrvaji tak dlouho jak mají, ale to je zřejmě na maserovi, že je krátí. Bazén má studenou vodu, neměla 29 stupňů jak slibují. Je znát, že je to 3 hvezdickovy hotel. Během pobytu nám odmítli vyměnit župany, sice jsme se nakonec domluvili, ale prý to nedělají, v koupelně chybí tekuté mýdlo. Večeře výběr ze 4 jídel, ale někdy se ani vybrat nedalo. Kvalitou kuchyně dobrá. Pobyt jsme si užili, ale vracet se určitě nebudeme.
    • Prostředí, procedury
    • Některé služby hotelu.
    SPA HOTEL CENTRUM

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL CENTRUM

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyli se službami spokojeni. Náš hotel má 4 hvězdičky. Teplota bazénu a vše s tím spojené je několikrát denně kontrolováno. Teplota bazénu má 29°C, zřejmě se může zdát chladnější v podzimních a zimních měsících. Vašemu přání ohledně výměny županů bylo vyhověno. Pokud bychom nějakou nesrovnalost zaznamenali v době pobytu, určitě bychom ji vyřešili k Vaší spokojenosti. Spa Hotel Centrum

  • Naděžda Čížková

    ?

    jednotlivec, 28. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvělé jidlo
    • Proti jiným lázeňským pobytům, kde jsem byla, kratší procedury, personál lázní je přetížený,řekla bych.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení