SPA HOTEL CENTRUM
Pěkný den, děkujeme za hodnocení služeb našeho hotelu. Společenské hry jsou k dispozici v lobby.
96%
Perfektní
na základě 42 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 16. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Pěkný den, děkujeme za hodnocení služeb našeho hotelu. Společenské hry jsou k dispozici v lobby.
1 hlas
?
jednotlivec, 16. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Pěkný den,
děkujeme za kladné hodnocení všech námi poskytovaných služeb. Věříme, že náš hotel opětovně navštívíte.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
jednotlivec, 15. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na Vaší případnou další návštěvu.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
dospělý pár, 14. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na další návštěvu.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
jednotlivec, 6. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Pěkný den,
děkujeme za kladné hodnocení služeb našeho lázeňského hotelu. Budeme
rádi, když Vás budeme moci u nás opět přivítat.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
jednotlivec, 3. listopadu 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 1. listopadu 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Pěkný den,
děkujeme za kladné hodnocení všech služeb našeho lázeňského hotelu.
Budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte.
Kolektiv Spa Hotelu Centrum
1 hlas
?
jednotlivec, 31. října 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb. Kolektiv Spa Hotelu Centrum
4 hlasy
?
jednotlivec, 31. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 31. října 2022
SPA HOTEL CENTRUM
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na další návštěvu.
Kolektiv Spa hotelu Centrum
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.