Recenze

Hodnocení hotelu

97%

Perfektní

na základě 7 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    100%

Recenze (35)

Filtry

  • Gabriela Slavíková

    ?

    dospělý pár, 21. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, chtěla jsem sdělit, ze tento pobyt byl hrozny ohledně služeb, který jsme si s manželem zarezervovali a chtěli jsme si užit wellness pobyt, bylo nám sděleno , že vířivka pro dva se sektem + jahody - nefunguje, jako kompenzaci jsme dostali 500 Kč, poté když jsme dorazili bylo nám sděleno že nebude ani masaz pro dva, opět jsme dostali 500 Kč kompenzaci, poté nám netekla tepla voda dvakrát jsem na to upozornila recepční a při odjezdu nám odecetli 500 Kč, takže celkem při placeni to co jsme tak vypili nám odecetli 1500 Kč za ty všechny služby co by stalo mnohem více a měli jsme to v balicku, který mimochodem stal na vikend 8700 Kč hrozna částka pro dva za takovéhle služby!!!!! A to ještě nemluvím o personálu obsluha v restauraci špinavý kalhoty a nádobí - špinavý půllitr na pivo no proste hruza!!! Jinak za takové peníze bych už nikdy nejela , když vám na pokoji ani netopi po celou dobu pobytu. Proste jsem hrozně zklamaná, kdybych neplatila částku dopředu určitě bych pobyt nezaplatila. Dekuji nashledanou
    • Nic se mi nelíbilo ani přístup za kompenzaci za služby, nikomu bych pobyt nedoporucila.
  • Viktor Stujber

    ?

    skupina přátel, 5. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Co doporučit lze jsou snídaně, guláš a je zde příjemné okolí.
    • Vítejte v hotelu Stein, kde musíte platit i parkování ???? Dále si platíte v rezortu bazén, 250Kč příplatek dětská postýlka, zaplatíte poplatek obci a bůh ví na co vše jsem ještě zapomněl a přehlédl. Kde lze na něčem profitovat bez milosti je tu tak učiněno a chybí tu už asi jen zpoplatněné toalety. To od hotelu ***, kde platíte 2k/pokoj nečekáte. K tomu připočtěte snídaně 150Kč/os. večeře 300Kč/os. a dostáváme se na částku, která je na české poměry už našponovaná a samozřejmě cílená na německou klientelu. Ale s tím vším počítáte a nijak byste neřešili. Tzv. jedete tam s tím peníze utratit. Ale chcete tedy odpočinout a mít nějaký ten servis. Ten se dostavil ve formě, že na jídelní lístek jsem jeden den dokázal čekat i 30min., než partnerka nevydržela a šla se zeptat obsluhy sama. Jinak bych tam na něj čekal dle mého ještě dnes. Následně jsem čekal 30min. na polévku. Pokud tedy zde budete obědvat, dejte si na to 2-3h čas. Rozhodně si nedávejte po obědě nějakou pracovní schůzku, jelikož reálně hrozí, že na Vás klient už bude někde čekat a vy budete mít na stole teprve polévku. Večer pak milé posezení zpříjemní průměrná čekací doba na pivo 15-20min. Takže se manželky absolutně nemusí bát, že by se jim manžel opil. Čekací doba se ovšem přímo úměrně měnila s německým jazykem. Němci na stůl dostaly sice to samé jako my, ale aspoň výrazně rychleji ???? Chcete si tedy spravit náladu a dáte si 400g řízek a těšíte se na flákotu masa. Dočkáte se na tenko rozklepaných řízků poctivě vysušených z fritézy a o 400g šťavnaté flákotě si můžete jít nechat zdát. A to hned ve 22:00 kdy Vás pošlou na pokoj s tím, že se zavírá. A po 22:00 nemáte šanci potkat už nikoho z personálu. Bavit se o tom, že hotel asi našel zalíbení “pomáhat” ukrajinským spoluobčanům a tím i sobě nemá už ani cenu. Sice nevidím do platových podmínek hotelu, ale tak nějak mi je jasné, že tahle strategie je především výhodná hlavně pro hotel. To, že to odnese klient tuhle absolutní neprofesionalitu a nezájmem je už nepodstatné. Levnější pracovní síla je totiž levnější pracovní síla. Ale co čekat od rezortu, který Vám účtuje přistýlku pro půlroční miminko a parkování. Jezdili jsme sem i léta předešlá a s jistotou mohu říct, že další rok již pojedeme jinam. Víte on lze dělat byznys. Ale je byznys a byznys a vše by mělo mít nějaké své meze.
  • Šárka Siváková

    ?

    skupina přátel, 26. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    pobyt jsme si uzili. Jedine co nam moc nejelo bylo mistni stravovani. snidane napriklad v den odjezdu jiz uplne studena -a to hlavne vajicka.

    je to jedine,co bychom mohli vytknout.
    • moc prijemne obe pani na recepci
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 26. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Místo úžasné, čistota v celém objektu i na pokoji, klid, pouze zklamání z nefunkční sauny, která měla být součástí romantického balíčku. Nepochopili jsme, že přesto, že bylo místo romantické večeře v restauraci po celou dobu úplně prázdné, byl prostřen jeden stůl pro dva páry - nakonec to nás i sousedy pobavilo a společný romantický večer ve čtyřech se vydařil :-)
    • prostředí hotelu, okolí, čistota a vybavení pokoje, klid, výborné jídlo, bohatá snídaně, pětichodové menu byl kulinářský zážitek
    • porucha sauny v době našeho pobytu
      výpadek proudu při používání vířivky
      chvílemi byl dost cítit odpad
  • Lucie Nováková

    ?

    dospělý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Líbilo se nám moc, personál milí, jídlo chutné, ceny přijatelné. Wellness úžasný. Příští rok jedeme znovu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Opravdu hodně zvířátek v okolí
      Dobrý výběr jídel na polopenzi
      Čistý a velký pokoj
      Výhoda dvou bazénů
    • Čekání na jídlo, hodina a půl s tříletým dítětem je v restauraci opravdu dlouhá, sice na tři chody, ale objednané den dopředu
  • Veronika Laloučková

    ?

    jednotlivec, 24. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrý den,
      chtěla bych Vám všem co jste se podíleli na
      mé dovolené s třemi vnoučaty moc poděkovat.Byla jsem se vším moc spokojená
      a děti také.Jídlo i obsluha perfektní.Ubytování jak mi říkali vnuci bylo luxusní.Vyžití velké ani jsme vše nestačili.Líbilo se i v místním bazénu i v Aquaforu ve Fr. Lázních a také jsme navštívili lanové centrum v Chebu i mini golf.
      Možná si někdo řekne, že mluvím jen v samých superlativech, ale opravdu se nám moc líbilo.

      Děkuji Laloučková, Plzeň
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velice pěkná lokalita,
      příjemné a klidné prostředí,
      kvalitní a čisté ubytování,
      bohaté a dobré snídaně
    • příšerná obsluha v restauraci
      - čekání 40 minut na malé pivo
      - za stejný nápoj dvě různé ceny
      - vyšší účtovaná cena jídla (o 40 Kč) proti jídelnímu lístku
      - objednán pstruh, donesen candát se slovy, že pstruh není
      - některé objednávky nebyly realizovány vůbec, některé 2x
      - obecně velmi dlouhé čekací doby na objednávky
      - dvojí účtování donesených objednávek (restaurace x bar)
      - obsluha = jeden velký zmatek
      automaticky účtované parkování v areálu (parkování NENÍ součástí ceny!!!)
  • Fialová Iveta

    ?

    dospělý pár, 24. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Musím pochválit kuchyň, moc dobré jídlo
      úžasně chuťově vyvážené . Obrovská pochvala kuchaři, a samozřejmě číšníkovi, byl velice ochotný a milý,zrovna tak p. recepční
    • Nelíbilo se mi, že nebyla možnost si uvařit kávu jediná možnost byla si ji dát v restauraci pouze do 22:00 hod.takže mi chyběla varná konvice na pokoji, chápu že je tu ostražitost už jednou vyhořely . ale ta konvice může být klidně na recepci.
      tak to jediné mi vadilo.
  • Vladimír

    ?

    dospělý pár, 22. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celková koncepce a prostředí mimo město a široká nabídka dalších služeb.
    • Není to , že by se nám to nelíbilo, jen taková úvaha. Jako důchodce mám asi příliš subjektivní pohled, ale to je otázka pro ekonomy firmy zda by, při nižších cenách za nabízené procedury, nebyly tyto více využívány a tím by výsledný efekt byl vyšší. Např. v lázních nedaleko bydliště mají za srovnatelné procedury ( masáže, koupele, zábaly atd. ) ceny o 100- 200Kč nižší.