Recenze

Hodnocení hotelu

97%

Perfektní

na základě 7 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    100%

Recenze (35)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • staveniště, sbíječky, měli by mít zavřeno, dokud se vše neopraví
  • Gabriela Slavíková

    ?

    dospělý pár, 21. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, chtěla jsem sdělit, ze tento pobyt byl hrozny ohledně služeb, který jsme si s manželem zarezervovali a chtěli jsme si užit wellness pobyt, bylo nám sděleno , že vířivka pro dva se sektem + jahody - nefunguje, jako kompenzaci jsme dostali 500 Kč, poté když jsme dorazili bylo nám sděleno že nebude ani masaz pro dva, opět jsme dostali 500 Kč kompenzaci, poté nám netekla tepla voda dvakrát jsem na to upozornila recepční a při odjezdu nám odecetli 500 Kč, takže celkem při placeni to co jsme tak vypili nám odecetli 1500 Kč za ty všechny služby co by stalo mnohem více a měli jsme to v balicku, který mimochodem stal na vikend 8700 Kč hrozna částka pro dva za takovéhle služby!!!!! A to ještě nemluvím o personálu obsluha v restauraci špinavý kalhoty a nádobí - špinavý půllitr na pivo no proste hruza!!! Jinak za takové peníze bych už nikdy nejela , když vám na pokoji ani netopi po celou dobu pobytu. Proste jsem hrozně zklamaná, kdybych neplatila částku dopředu určitě bych pobyt nezaplatila. Dekuji nashledanou
    • Nic se mi nelíbilo ani přístup za kompenzaci za služby, nikomu bych pobyt nedoporucila.
  • Viktor Stujber

    ?

    skupina přátel, 5. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Co doporučit lze jsou snídaně, guláš a je zde příjemné okolí.
    • Vítejte v hotelu Stein, kde musíte platit i parkování ???? Dále si platíte v rezortu bazén, 250Kč příplatek dětská postýlka, zaplatíte poplatek obci a bůh ví na co vše jsem ještě zapomněl a přehlédl. Kde lze na něčem profitovat bez milosti je tu tak učiněno a chybí tu už asi jen zpoplatněné toalety. To od hotelu ***, kde platíte 2k/pokoj nečekáte. K tomu připočtěte snídaně 150Kč/os. večeře 300Kč/os. a dostáváme se na částku, která je na české poměry už našponovaná a samozřejmě cílená na německou klientelu. Ale s tím vším počítáte a nijak byste neřešili. Tzv. jedete tam s tím peníze utratit. Ale chcete tedy odpočinout a mít nějaký ten servis. Ten se dostavil ve formě, že na jídelní lístek jsem jeden den dokázal čekat i 30min., než partnerka nevydržela a šla se zeptat obsluhy sama. Jinak bych tam na něj čekal dle mého ještě dnes. Následně jsem čekal 30min. na polévku. Pokud tedy zde budete obědvat, dejte si na to 2-3h čas. Rozhodně si nedávejte po obědě nějakou pracovní schůzku, jelikož reálně hrozí, že na Vás klient už bude někde čekat a vy budete mít na stole teprve polévku. Večer pak milé posezení zpříjemní průměrná čekací doba na pivo 15-20min. Takže se manželky absolutně nemusí bát, že by se jim manžel opil. Čekací doba se ovšem přímo úměrně měnila s německým jazykem. Němci na stůl dostaly sice to samé jako my, ale aspoň výrazně rychleji ???? Chcete si tedy spravit náladu a dáte si 400g řízek a těšíte se na flákotu masa. Dočkáte se na tenko rozklepaných řízků poctivě vysušených z fritézy a o 400g šťavnaté flákotě si můžete jít nechat zdát. A to hned ve 22:00 kdy Vás pošlou na pokoj s tím, že se zavírá. A po 22:00 nemáte šanci potkat už nikoho z personálu. Bavit se o tom, že hotel asi našel zalíbení “pomáhat” ukrajinským spoluobčanům a tím i sobě nemá už ani cenu. Sice nevidím do platových podmínek hotelu, ale tak nějak mi je jasné, že tahle strategie je především výhodná hlavně pro hotel. To, že to odnese klient tuhle absolutní neprofesionalitu a nezájmem je už nepodstatné. Levnější pracovní síla je totiž levnější pracovní síla. Ale co čekat od rezortu, který Vám účtuje přistýlku pro půlroční miminko a parkování. Jezdili jsme sem i léta předešlá a s jistotou mohu říct, že další rok již pojedeme jinam. Víte on lze dělat byznys. Ale je byznys a byznys a vše by mělo mít nějaké své meze.
  • Gabriela Kajková

    ?

    rodina s malými dětmi, 9. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    priemer
    • ochotný personál
    • podpriemerná strava
      značne obmedzené využitie spa
      oddelená manželská posteľ
  • Kamila Zapletalová

    ?

    jednotlivec, 17. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Kdyt jsme se chteli vecer vykoupat,tak netekla tepla voda.Slecna na recepci je prijemna ale hostum nerika nic automaticky co by meli vedet,takze furt se na vse musi host ptat,jsou hoste co nemaji treba zkusenosti s hotely atd.,v restauraci jsme si nemohly dat k veceri co jsme chteli,byly rauty.Host jsi jde odpocinou a ne aby si chodil pro jidlo,ktere bylo hlavne studene.My bychom si klidne zaplatili steak za 500kc.Bohuzel tato moznost nebyla.S Nejakou pani jsem si psala.na.chatu tri dny pred prijezdem,ptala jsem se na ctyrkolky, ani mi pani nerekla,ze se musi rezervovat jeden den dopredu a take cenu, ktera ve finale neni dost prijatelna coz jsme se pak dozvedely.Zapujcili jsme si tedy jizdni kola, coz je pro takovy hotel.take ostuda, tomu se rict nedalo, ze je to jizdni kolo,cele rozvrzane,nebrzdilo,neprehazovalo.Mam nejake zkusenosti z hotelu,nejsme narocni, ale.mohu rict, ze k Vam uz zpet nezavitame. Hezky den
  • Veronika Laloučková

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli celkově spokojeni. Krásná příroda, zvířátka, dobré jídlo ,dobré porce i příjemný personál.
    • Bohaté snídaně a velký výběr. Dobré večeře. Možnost sportovního vyžití dětí, velká herna.
    • Přistýlka pro dítě na které se nedalo spát, protože v prostředku byla matrace vypouklá/vada lehátka/, takže hlava byla níž a nohy také. Proto jsme spali všichni na manželských postelích.
      Chyběl mi tam nějaký sušák na prádlo.
      Dlouhá čekací doba na jídlo při večeři.
      Nelíbilo se mi také, že v době našeho pobytu byla obsazena herna příměstským táborem.
      Do dětského koutku bych přidala ještě jednu trampolínu, protože byla hodně využívána.
    Hotelový RESORT STEIN

    Odpověď od hotelu

    Hotelový RESORT STEIN

    Děkujeme moc za Vaši návštěvu i Vaše postřehy z pobytu.
    Budeme se těšit na opětovné shledání v Resortu Stein.

  • Daniel

    ?

    skupina přátel, 27. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celková cena příliš neodpovídá kvalitě a komfortu - hotel v současnosti prochází rekonstrukcí části resortu po požáru což k dobrému dojmu nepřidá. Wifi na pokoji nefunkční - nutno jít do restaurace nebo blíže k ní. V restauraci na nás večer ( těsně před 18.00) neměli čas neboť se vydávali jídlo pouze pro hotelové hosty s polopenzí a my měli čekat do 19.30 (přitom německy mluvící hosté u vedlejšího stolu si objednávali z jídelního lístku) a tak jsme šli jinam a druhý den to už raději nezkoušeli. Poslední den ráno jsme po snídani zjistili, že karty k našim pokojům byli naprogramovány pouze do 24.00 předešlého dne a tak jsme byli nuceni požádat personál, aby nám pokoj odemkli a my si mohli vzít věci k odjezdu.
      Celkově by hotelu slušelo poněkud doladit obdobné chyby personálu a věřím, že pak si i za tyto ceny své zákazníky najde. Za nás, kteří již naši republiku služebně projeli mnohokrát je ovšem tento hotel nedostačující.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velice pěkná lokalita,
      příjemné a klidné prostředí,
      kvalitní a čisté ubytování,
      bohaté a dobré snídaně
    • příšerná obsluha v restauraci
      - čekání 40 minut na malé pivo
      - za stejný nápoj dvě různé ceny
      - vyšší účtovaná cena jídla (o 40 Kč) proti jídelnímu lístku
      - objednán pstruh, donesen candát se slovy, že pstruh není
      - některé objednávky nebyly realizovány vůbec, některé 2x
      - obecně velmi dlouhé čekací doby na objednávky
      - dvojí účtování donesených objednávek (restaurace x bar)
      - obsluha = jeden velký zmatek
      automaticky účtované parkování v areálu (parkování NENÍ součástí ceny!!!)
  • jiri suda

    ?

    dospělý pár, 11. července 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemné prostředí
      klid
      dobrá dostupnost např. Cheb
    • nedostatečné značení při sjezdu z hlavní komunika
  • Helena Foltýnová

    ?

    rodina s malými dětmi, 7. dubna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se mi ubytování, pokoj byl velký, čistý, útulný, teplý. Obsluha ochotná, vstřícná. Jídlo dobré, v rámci polopenze vydatné, snídaně pestré. Okolí udržované, vyžití pro děti a milovníky koní. Dětem se moc líbilo, já jsem byla velmi spokojena. Doporučuji rodinám s dětmi.
    • Cena za parkování uvnitř areálu je stanovena extra, není součástí pobytových balíčků, jedná se tedy o platbu navíc, kterou zjistí návštěvník až s obdržením informací na voucheru. Myslím, že pokud přijede host do hotelu v odlehlé části obce, mělo by být parkování samozřejmostí, protože tam nikdo většinou nepřijede jinak než autem.