Recenze

Hodnocení hotelu

97%

Perfektní

na základě 7 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    100%

Recenze (166)

Filtry

  • Martin Kroh

    ?

    skupina přátel, 13. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemné prostředí, ochotný personál, milá obsluha a výtečná kuchyně
    • Obsluha dosti nevyrovnaná co se týká kvality servisu. Pouze jedna zamykací karta na pokoj s kapacitou 4 osoby? Při firemní akci jako naše dosti nevhodné. Hodil by se vysoušeč vlasů.
  • Vladimír

    ?

    dospělý pár, 22. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celková koncepce a prostředí mimo město a široká nabídka dalších služeb.
    • Není to , že by se nám to nelíbilo, jen taková úvaha. Jako důchodce mám asi příliš subjektivní pohled, ale to je otázka pro ekonomy firmy zda by, při nižších cenách za nabízené procedury, nebyly tyto více využívány a tím by výsledný efekt byl vyšší. Např. v lázních nedaleko bydliště mají za srovnatelné procedury ( masáže, koupele, zábaly atd. ) ceny o 100- 200Kč nižší.
  • Michal Stanke

    ?

    skupina přátel, 5. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byl jsem na svatbě a maximální spokojenost
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 4. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Daniel

    ?

    skupina přátel, 27. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celková cena příliš neodpovídá kvalitě a komfortu - hotel v současnosti prochází rekonstrukcí části resortu po požáru což k dobrému dojmu nepřidá. Wifi na pokoji nefunkční - nutno jít do restaurace nebo blíže k ní. V restauraci na nás večer ( těsně před 18.00) neměli čas neboť se vydávali jídlo pouze pro hotelové hosty s polopenzí a my měli čekat do 19.30 (přitom německy mluvící hosté u vedlejšího stolu si objednávali z jídelního lístku) a tak jsme šli jinam a druhý den to už raději nezkoušeli. Poslední den ráno jsme po snídani zjistili, že karty k našim pokojům byli naprogramovány pouze do 24.00 předešlého dne a tak jsme byli nuceni požádat personál, aby nám pokoj odemkli a my si mohli vzít věci k odjezdu.
      Celkově by hotelu slušelo poněkud doladit obdobné chyby personálu a věřím, že pak si i za tyto ceny své zákazníky najde. Za nás, kteří již naši republiku služebně projeli mnohokrát je ovšem tento hotel nedostačující.
  • XX

    ?

    jednotlivec, 11. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • 1
    • 1
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • staveniště, sbíječky, měli by mít zavřeno, dokud se vše neopraví
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vřele doporučuji všem J.Procházka !!!
  • Dieter Hornig

    ?

    skupina přátel, 3. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petra Havlová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 17. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jinak vše OK, personál ochotný a příjemný, jídlo dobré.
    • škoda,že bar byl jen pro uzavřenou společnost a restaurace brzy uzavřena. Museli jsme navštívit rest.zařízení v Chebu, což nás omezovalo.