Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

86%

Velmi dobré

na základě 386 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    79%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (35)

Filtry

  • Eva

    ?

    skupina přátel, 19. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 22. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • wellness pesonál
      výběr pokrmů
    • přístup recepčních
      placené a nehlídané parkoviště
  • Kinga

    ?

    skupina přátel, 20. ledna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dagmar

    ?

    skupina přátel, 13. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vlastimil Blažek

    ?

    skupina přátel, 26. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Iveta Forejtková

    ?

    skupina přátel, 5. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -ochotný personál jak hotelu tak ve wellness
      -ochotná a rychlá obsluha při snídani i večeři
      -dobré jídlo i velký výběr (někdy až moc :-) )
    • -na pokoji mi chyběla lednička
      -mohl by tam být malý trezůrek či uzamykalelná skříňka,aby se nemusely neustále sebou nosit dolady,peníze,mobil
      -úklid se mi nelíbil (prach, nečisté wc,)
      -ceny pití a jídel v restauraci by mohly být nižší
  • Jana Pelikánová

    ?

    skupina přátel, 26. června 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Služby Spa.cz jsou vynikající, chválíme
      Ubytování bylo velice dobré,čisté
      Strava vynikající,rozmanitá.
      Služby zaměstanců vstřícné a jsou velice
      příjemní.
      Celkově jsme byli velice spokojeni
  • Eva Hájková

    ?

    skupina přátel, 11. dubna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • 1/ wellness centrum, jako celek je pefektní
      2/ zaměstnanci wellness jsou velmi příjemní - prostě balzám na tělo i duši ze všech stran
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 12. listopadu 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Doporučuji návštěvu hotelu v sezoně i po ní, však listopad a přípravy na sezonu jsou znát na každém kroku. Kvalitní personál, co umí rozesmát a je nebývale ochotný, čistota a pohoda.
    • + denní úklid pokoje je perfektní, celý hotel byl krásně čistý
      + velmi ochotný a usměvavý personál (především recepce a číšníci Jiří a Václav :) )
      + velmi dobré snídaně, polévky a saláty, všeho dostatek
      + perfektní služby ve wellness centru, daly by se vylepšit možností volby hudby do reproduktorů
      + nově zrekonstuovaná koupelna v pokoji
      + wi-fi
      + informačí letáky na pokoji, dotazník na pokoji + sms od spa.cz o ujištění, že je vše v pořádku
    • - večerní teplý bufet nenabízel lehká jídla (špagety, lasagne, grilovaná zelenina), co mají zabijačkové hody společného s wellnessem?
      - kvalita surovin v restauraci a způsob přípravy jídla by se daly v mnohém zlepšit (vysušené maso)
      - živá hudba v českém hotelu mezi písněmi mluvila nejprve německy a následně větu opakovala česky, příliš mnoho nápisů je v němčině, neustálé podřizování se působí směšně, tyto služby v zahraničí na oplátku také nedodržují, příště si klidně připlatíme za minimální národní hrdost a za jídelnu bez řvoucích opilých cizinců
      - na pokoji chyběla minimálně malá lžička na kiwi a skleničky na vodu
      - topení na pokoji běželo naplno v sobotu a v neděli, čtvrtek a pátek bylo chladněji
      - postel sestavená ze tří dílů nepatří do wellness hotelu - bolest zad
      - bazén je malý již pro 5 dospělých a tři děti
      - malá dostupnost služeb v okolí během listopadu - oprava lanovky, nefungující minigolf, špatně naladění obchodníci
  • Ivana Jezdinská

    ?

    skupina přátel, 30. září 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Strava vynikající,posezení v hotelu vynikající.
      Ubytování vynikající.
    • Negativně hodnotím i s moji skupinou,kterou jsem Váš hotel navštívila:
      -přechod mezi pokojem a wellness centrem,že se chodí přes recepci v plavkách(županu),to je takové netaktní.
      -stačil by výtah z pater do suterénu.Neboť i schody z recepce do wellness centra,musí být pro starší i postižený hosty náročný.
      -některé masérky by se ještě měly zdokonalit.