Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

86%

Velmi dobré

na základě 386 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    79%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (386)

Filtry

  • Zdeněk Pohůnek

    ?

    dospělý pár, 31. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivana Huttová

    ?

    jednotlivec, 24. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostorný a pěkně zařízený pokoj, pohodlné postele, dostatek úložných prostor. Výborná strava na snídaně i večeře. Příroda a aktivity úžasné.
    • V pobytovém balíčku byla nabídnutá 2x wellness procedura a v tom byla masáž šíje, která při příjezdu již nabídnutá nebyla - klamavá reklama. Pro vnoučata do 5,9 let byl nabídnut malý dárek od Harachovských příšerek - ten vnouček nedostal - pouze mapu se sbíráním samolepek. musíte uznat, že 3-4 leté dítě, které ještě po obědě spinká nemůže stihnout všech osm návštěv po Harrachově. Nikdo se na recepci ani neobtěžoval zeptat, zda jsme samolepky získali. Myslím, že sami recepční by dítěti měli nabídnout omalovánky při odjezdu. přeji jim více úsměvu. Ale samozřejmě jsme si tímto nenechali zkazit pobyt. Ivana s vnoučkem
  • Hana Blablová

    ?

    jednotlivec, 21. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Super pobyt, skvělý a usměvavý personál, všude čisto, výborné jídlo
  • Iveta Musilová

    ?

    jednotlivec, 10. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • kvalitní služby v jídelně,příjemná mladá paní nebo slečna v recepci,čistota na pokoji,dobré služby v baru,
    • Studený bazen,nesmyslné placení parkovného které nikdo nehlídá a navíc jsem měla auto skoro v lese,arogantní starší pracovník v recepci,chyběla lednička na pokoji.zastaralý nábytek.
  • Vlasta

    ?

    jednotlivec, 19. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Vojtulovičová

    ?

    jednotlivec, 11. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo perfektní až na hučení větráku, nebo klimatizace. Nevím co to bylo. Ve dne to nevadilo, ale v noci se nedalo spát. Byli jsme v pokoji 324. Jinak spokojenost.
    • Úklid v pořádku
      Strava výborná
      Sportovní vyžití suprer
      Procházky
    • Zde mám výtku k hluku asi ventilace nemůžu to upřesnit. Nebo hluk z kuchyně?
  • Dagmar Čečilová

    ?

    jednotlivec, 9. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Táňa Smolková

    ?

    jednotlivec, 23. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslav Hubáček

    ?

    jednotlivec, 10. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní jednání a chování personálu,výborná kuchyně!
    • Celkově chování německých návštěvníků!Hlavně těch s dětmi.
  • Dana

    ?

    dospělý pár, 8. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bazen
    • Strašně nepohodlné matrace,