Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 118 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (22)

Filtry

  • Milan Čejka

    ?

    dospělý pár, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milena Čeřovská

    ?

    dospělý pár, 12. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    objednali jsme si Havai za cenu 1.900,-/osoba pro 2, faktura přišla na 5.060,- po upozornění nám bylo sděleno, že je to pokoj po rekonstrukci, takže dražší, na dotaz, jestli bude s balkonem, nebo výhledem nám paní řekla, že balkon nemůže zaručit a výhled dozadu( myšleno přímo mezi zaparkovaná auta v suterénu). Postel byla každá v jiném rohu, i když jsme chtěli u sebe,1 křeslo, 1 psací stolek se židlí a stolek s lednicí, kterou jsme na noc vypínali, protože byla hlučná.
    • pokoj na přespání celkem ušel, pěkný bazén s chrliči, vodními lůžky a tryskami, vnitřní a venkovní výřivky, perličková koupel v příjemně teplé vodě, masáž Havai pouze já, (přišli jsme z důvodů hledání o 10 minut později a manžela již masér odmítl masírovat),snídaně dostatek, výlet na Černou horu lanovkou se povedl, i když byla mlha, na večeři jsme chodili do místních restaurací, cena přijatelná- kolem 140,-Kč
    • lázně jedním slovem- bludiště!!! kdo přijede poprvé, tak většinu času stráví hledáním- nejdříve recepce( Réva nemá svojí recepci), z Janova dvora nás poslali do Terry, ale protože pršelo, šli jsme budovou, recepci jsme objevili až napotřetí zcela náhodou,pak jsme hledali náš pokoj, protože Réva i Slovan mají společný vchod. Dále jsme hledali jídelnu, nikdo nám neřekl, že musíme jet výtahem ( špatné značení), perličkovou koupel jsme objevili včas, vyrazili jsme už půlhodiny před, ale na masáž, kam se dalo dostat výtahem do 3. patra k bazenu( což jsme nevěděli) jsme dorazili o 10 minut později a masér manželovi řekl, že jde pozdě a zrovna přišel o 360,- Kč. Poslal nás na ,,časování procedur", kde jsme 1/2 hodiny čekali, než přišla paní, ta nás poslala na recepci, tam nám nejdřív řekli, že máme smůlu, pak, že zkusí zjistit, co se dá dělat, nakonec volali, že nic. Ještě, že jsme tu byli jen 2 noci, nachodili jsme dost kilometrů( Réva-jídelna a procedury= 700m- jedna cesta a to jsme z hor) a lituji klienty, kteří mají pohybové problémy a nejsou ubytovaní přímo v Teře. Parkování za ubytovnou prý není možné, nebyla vrácena kartička nebo co(?) museli jsme na centrální parkoviště (asi 1km)70Kč/24 hod.,ale načítá se každý započatý den, takže jsme platili za 2 noci 210Kč, přitom zaměstnanci parkovali u recepce
  • Miluše Plšková

    ?

    dospělý pár, 24. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, byli jsme se vším velmi spokojeni, Děkujeme Miluše Plšková
  • Dana Došlá

    ?

    dospělý pár, 7. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné ubytování
      Výborná strava
      Silvestrovská oslava
      Raut na silvestrovské oslavě
      Ohňostroj
    • Velice špatná sjízdnost silnic přímo ve městě
      Zledovatělé chodníky (vůbec nebylo posypáno)
      Vyklizení pokoje do 10:00 po silvestrovském večeru(při odevzdání klíčů fronta cca 45 min)
  • Markéta Lokvencová

    ?

    dospělý pár, 2. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Samotný hotel, stravování i služby byly v pořádku, s poměrem cena/kvalita jsme spokojeni.
    Trochu vázla organizace a informace na voucheru. Nikde není ani zmínka, že ubytování a příjem probíhá na recepci v Jánském dvoře, ulice "Rekreační" uvedená u Hotelu Réva byla matoucí, takže nás bylo více, co jsme zmateně běhali mezi lázeňskými domy než jsme recepci objevili. Při odjezdu jsme čekali na odbavení velmi dlouho, fronta lidí se táhla až k východu a obsluhovalo jen jedno okénko. Ve složce podkladů k pobytu jsme neobdrželi avizovaný Voucher na kávu zdarma. Organizační chaos nás čekal i při rozsazení ke stolům v hotelu Réva, kde nás u stolů pro 4 mělo dle rozpisu sedět 5, tatínka od rodiny chtěla organizátorka posadit k jinému stolu, dohady byly nekonečné, až jsem si řekla o stůl ve vedlejší místnosti. Podobné problémy se zasedacím pořádkem pak řešily i s dalšími hosty.
    • - docela pěkné ubytování
      - možnost využití služeb fitness a aquacentra
      - skibusy zdarma
      - dobré jídlo a velké porce
      - ochota personálu
      - až na muziku povedená Silvestrovská oslava (dobré jídlo, moc hezký ohňostroj)
    • - organizační chaos při ubytování
      - problémy při rozsazení v hotelové restauraci
      - rozbitý sušák na ručníky
      - chyběl slíbený Voucher na kávu zdarma
      - kvalita a styl produkce kapely při Silvestrovské oslavě
  • Jan Cipín

    ?

    dospělý pár, 24. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byl jsem velice spokojen ! Doporučuji.
  • Viola Čápová

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • organizačně všechno pěkně zvládnuté
    • lednička na pokoji - rušila spánek
      rozkopané okolí hotelu
  • Dana Fialová

    ?

    dospělý pár, 15. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově jsme byli s pobytem spokojeni. ubytování blízko centra,
      chutné jídlo,
      spokojenost i s procedurami,
      Aquacentrum super,
    • nelíbilo se nám počasí :-), ale s tím nikdo nic neudělá.
  • Janoušek Zdeněk

    ?

    dospělý pár, 4. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál je naprosto v pohodě, ochotný, no prostě zcela bez problémů. Jídla bylo až, až, a chutné. Celkově převládala spokojenost. I s počasím -:)
    • Silně zklamáni jsme byli z návštěvy kavárny na kolonádě, prostředí odpovídalo třetí cenové skupině.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení