Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 118 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (32)

Filtry

  • Olga Fiedlerová

    ?

    jednotlivec, 15. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • 1. Postrádala jsem vstupní informace o pobytu při nástupu.V příjmové kanceláři sdělili, že veškeré informace jsou na pokoji. Nebyly tam žádné.
      2.Nepříjemné byly rozsáhlé výkopové práce v centru Janských lázní
      3. V jídelně byl těsný prostor
  • Milan Sedláček

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • rozkopané a prašné venkovní prostředí, málo místa v jídelně a trochu chaos - v Révě neni recepce a tak si tam mladí dělají co chtějí , ještě v 11h bouchají dveřmi nahlas se smějí a zkrátka ruší noční klid - nikde si nelze stěžovat - rano si řeknete ale co vždyť už zítra odjíždíme
  • Milena Čeřovská

    ?

    dospělý pár, 12. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    objednali jsme si Havai za cenu 1.900,-/osoba pro 2, faktura přišla na 5.060,- po upozornění nám bylo sděleno, že je to pokoj po rekonstrukci, takže dražší, na dotaz, jestli bude s balkonem, nebo výhledem nám paní řekla, že balkon nemůže zaručit a výhled dozadu( myšleno přímo mezi zaparkovaná auta v suterénu). Postel byla každá v jiném rohu, i když jsme chtěli u sebe,1 křeslo, 1 psací stolek se židlí a stolek s lednicí, kterou jsme na noc vypínali, protože byla hlučná.
    • pokoj na přespání celkem ušel, pěkný bazén s chrliči, vodními lůžky a tryskami, vnitřní a venkovní výřivky, perličková koupel v příjemně teplé vodě, masáž Havai pouze já, (přišli jsme z důvodů hledání o 10 minut později a manžela již masér odmítl masírovat),snídaně dostatek, výlet na Černou horu lanovkou se povedl, i když byla mlha, na večeři jsme chodili do místních restaurací, cena přijatelná- kolem 140,-Kč
    • lázně jedním slovem- bludiště!!! kdo přijede poprvé, tak většinu času stráví hledáním- nejdříve recepce( Réva nemá svojí recepci), z Janova dvora nás poslali do Terry, ale protože pršelo, šli jsme budovou, recepci jsme objevili až napotřetí zcela náhodou,pak jsme hledali náš pokoj, protože Réva i Slovan mají společný vchod. Dále jsme hledali jídelnu, nikdo nám neřekl, že musíme jet výtahem ( špatné značení), perličkovou koupel jsme objevili včas, vyrazili jsme už půlhodiny před, ale na masáž, kam se dalo dostat výtahem do 3. patra k bazenu( což jsme nevěděli) jsme dorazili o 10 minut později a masér manželovi řekl, že jde pozdě a zrovna přišel o 360,- Kč. Poslal nás na ,,časování procedur", kde jsme 1/2 hodiny čekali, než přišla paní, ta nás poslala na recepci, tam nám nejdřív řekli, že máme smůlu, pak, že zkusí zjistit, co se dá dělat, nakonec volali, že nic. Ještě, že jsme tu byli jen 2 noci, nachodili jsme dost kilometrů( Réva-jídelna a procedury= 700m- jedna cesta a to jsme z hor) a lituji klienty, kteří mají pohybové problémy a nejsou ubytovaní přímo v Teře. Parkování za ubytovnou prý není možné, nebyla vrácena kartička nebo co(?) museli jsme na centrální parkoviště (asi 1km)70Kč/24 hod.,ale načítá se každý započatý den, takže jsme platili za 2 noci 210Kč, přitom zaměstnanci parkovali u recepce
  • Ing. Marie Neubauerova

    ?

    jednotlivec, 22. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Spokojenost s jídlem, službami a příjemným personálem. Pršelo nám celý pobyt, ale tato skutečnost nezastínila celkový dobrý dojem
    • studená voda ve vířivce v bazénu. |Podle sdělení personálu se s tím asi nedá nic dělat, protože tak je prostě nastavená technologie. Je to ale škoda, vířivky by měly mít minimálně o 5-6 stupňů teplejší vodu, aby relaxační účinek byl lepší,.
  • Janstová Kvétoslava

    ?

    jednotlivec, 21. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Perfektní služby jak při masážích, koupelích i stravování. Milý personál. Dostatek a dobré jídlo, hezké ubytování.
    • Za to vy ale nemůžete, rozkopaná hlavní ulice .
  • Martina Drbohlavová

    ?

    jednotlivec, 19. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem ubytována ve nerekonstruované části hotelu. Poměr cena výkon neodpovídá . V koupelně není topení, pokud se nenechají otevřené dveře do pokoje, je v ní zima. O víkendu není postačující kapacita jídelny při snídaních. Zastaralé vybavení pokoje, zima v koupelně, snídaně mino budovu a nedostatečná kapacita jídelny neodpovídají ceně. Drbohlavová
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 2. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • s ubytováním jsme bili velmi spokojeni, vše bylo nové a čisté
      snídaně byla bohatá, velký výběr
  • Ivana Demel

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi milí lidé, dobre jídlo, profesionální sluzby
    • Vadilo nám, ze jsme si musely nosit do Aquaparku s sebou ručníky z pokoje. Bylo by příjemné dostat ručník přímo tam a to i za poplatek
  • Maria Turzová

    ?

    jednotlivec, 26. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • stravování bylo super , procedůry spokojenost , personál byl výborný vše hodnoceno super . Krásné místo k odpočinku
    • Hotel Réva daleko na procedůry , daleko na jídlo . Nelíbyl se mi pokoj studený za celý den tam nesvítilo slunce tak tam bylo chladno celý den . nebyla jsem spokojena s koupelnou voda dlouho netekla teplá až zbytečně se muselo odpoustit vody než začala téct teplá . zem v koupelně studená ani pod nohy nebylo co dát a v záchodě taktéž prostě zima a to je léto . bych doporučila pro ostatní hosty dát do koupelny kobereček a do záchodu . Když je pokoj bez balkonu jako byl tento kde se neohřejete od slunce tak je fakt na pokoji zima i v létě .Prostě jsem byla s pokojem nespokojená ....Představovala jsem si lepší úroveň když je to hotel jak jsem to měla v nabídce ..
  • Zdeňka Ševčíková

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt cenově super
      Snídaně bez připomínek, perfektní
      Možnost využití Aquacentra 2 hodiny denně super
      Procedury perfektní
      Cesta k hotelu Réva komplikovaná, věděli jsme předem, ale na recepci nesprávná informace. Nevěděli jsme, jak dojet autem a nebylo ani do asně označeno. Trochu snahy a vyřešeno.