Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 118 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (118)

Filtry

  • Martina Drbohlavová

    ?

    jednotlivec, 19. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem ubytována ve nerekonstruované části hotelu. Poměr cena výkon neodpovídá . V koupelně není topení, pokud se nenechají otevřené dveře do pokoje, je v ní zima. O víkendu není postačující kapacita jídelny při snídaních. Zastaralé vybavení pokoje, zima v koupelně, snídaně mino budovu a nedostatečná kapacita jídelny neodpovídají ceně. Drbohlavová
  • lenka žilinová

    ?

    jednotlivec, 12. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Překrásná příroda, možnost získání kondice.
    • Když si získáváte zájemce sliby na rašelinové procedury a nakonec je to jen jedna procedura, ale ne rašelinová, je to špatné.
  • Světluše Fikarová

    ?

    dospělý pár, 7. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Původní ubytování se vším všudy mělo být v lázeňském domě Terra, vzhledem k rekonstrukci jsme přistoupili na změnu ubytování v lázeňském domě Réva. Den před příjezdem jsme se dověděli,že budeme ubytováni v domě Merkur. Z původního ubytování,kde jsme očekávali komfort včetně bazénu v jednom domě tedy sešlo. Manžel je invalidní a špatně chodí. Komfort se nekonal. Jídlo jinde,ubytování jinde, procedury jinde a vše od sebe hodně vzdálené. Spokojenost se nekonala.
    • Nelíbilo se nám ubytování v ubytovně a docházení na stravu a procedury.Původní představa z naší strany byla jiná.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 11. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 18. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Balkon s výhledem
    • Dezinformace na recepci, neochotná obsluha posilovny
  • Milan Sedláček

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • rozkopané a prašné venkovní prostředí, málo místa v jídelně a trochu chaos - v Révě neni recepce a tak si tam mladí dělají co chtějí , ještě v 11h bouchají dveřmi nahlas se smějí a zkrátka ruší noční klid - nikde si nelze stěžovat - rano si řeknete ale co vždyť už zítra odjíždíme
  • Alena Sýkorová

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vstřícný milý personál všeobecně
      rychlé vybavení při příjezdu i odjezdu
      spokojenost s procedurami
      perfektní relaxační bazén s vířivkami
      výborné, chutné stravování + obsluha
      příjenmná lázeňská kavárna
      příjemný prostor kolonády
    • Nelíbilo se mi pouze ubytování ve 4.patře depandance Réva. Pokojík umístěný za místností s tlakovými lahvemi a místnostmi pro léčbu. Tmavý pokojík bez výhledu a bez slunce.
      Jinak v pokoji bylo čisto a vše funkční.
      Při vyhovujícím ubytování bych musela dát ohodnocení ceny jako velmi dobré.
  • Milena Čeřovská

    ?

    dospělý pár, 12. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    objednali jsme si Havai za cenu 1.900,-/osoba pro 2, faktura přišla na 5.060,- po upozornění nám bylo sděleno, že je to pokoj po rekonstrukci, takže dražší, na dotaz, jestli bude s balkonem, nebo výhledem nám paní řekla, že balkon nemůže zaručit a výhled dozadu( myšleno přímo mezi zaparkovaná auta v suterénu). Postel byla každá v jiném rohu, i když jsme chtěli u sebe,1 křeslo, 1 psací stolek se židlí a stolek s lednicí, kterou jsme na noc vypínali, protože byla hlučná.
    • pokoj na přespání celkem ušel, pěkný bazén s chrliči, vodními lůžky a tryskami, vnitřní a venkovní výřivky, perličková koupel v příjemně teplé vodě, masáž Havai pouze já, (přišli jsme z důvodů hledání o 10 minut později a manžela již masér odmítl masírovat),snídaně dostatek, výlet na Černou horu lanovkou se povedl, i když byla mlha, na večeři jsme chodili do místních restaurací, cena přijatelná- kolem 140,-Kč
    • lázně jedním slovem- bludiště!!! kdo přijede poprvé, tak většinu času stráví hledáním- nejdříve recepce( Réva nemá svojí recepci), z Janova dvora nás poslali do Terry, ale protože pršelo, šli jsme budovou, recepci jsme objevili až napotřetí zcela náhodou,pak jsme hledali náš pokoj, protože Réva i Slovan mají společný vchod. Dále jsme hledali jídelnu, nikdo nám neřekl, že musíme jet výtahem ( špatné značení), perličkovou koupel jsme objevili včas, vyrazili jsme už půlhodiny před, ale na masáž, kam se dalo dostat výtahem do 3. patra k bazenu( což jsme nevěděli) jsme dorazili o 10 minut později a masér manželovi řekl, že jde pozdě a zrovna přišel o 360,- Kč. Poslal nás na ,,časování procedur", kde jsme 1/2 hodiny čekali, než přišla paní, ta nás poslala na recepci, tam nám nejdřív řekli, že máme smůlu, pak, že zkusí zjistit, co se dá dělat, nakonec volali, že nic. Ještě, že jsme tu byli jen 2 noci, nachodili jsme dost kilometrů( Réva-jídelna a procedury= 700m- jedna cesta a to jsme z hor) a lituji klienty, kteří mají pohybové problémy a nejsou ubytovaní přímo v Teře. Parkování za ubytovnou prý není možné, nebyla vrácena kartička nebo co(?) museli jsme na centrální parkoviště (asi 1km)70Kč/24 hod.,ale načítá se každý započatý den, takže jsme platili za 2 noci 210Kč, přitom zaměstnanci parkovali u recepce
  • marie kubíková

    ?

    dospělý pár, 2. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení