Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 215 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (215)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čisté a nové pokoje,
    • Recepce hrozny přístup ke klientům, snídaně: malý výběr a personal Vás neustále sleduje a dívá se na Vás, jako když jim něco berete a o odklízení ze stolu nemluvím.
  • PETR POKORNÝ

    ?

    jednotlivec, 18. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • 1.NEODPOVÍDAJÍCÍ STRAVA /VEČEŘE/ PŘI PŘÍJEZDU -/JAKO VE ŠKOLNÍ JÍDELNĚ -KOLÍKA S GULÁŠEM -, /
      2.VELMI NEDOSTATEČNÉ PARKOVÁNÍ,
      KOMPÚIKACE PŘI ODJEZDU-ZNEPŘÍSTUPNĚN PŘÍSTUP/UZAMČEN/ NA PARKOVIŠTĚ PŘES AQVACENTRUM
  • Irena Šmahelová

    ?

    jednotlivec, 26. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásné krajina..
    Personál velmi ochotný a vstřícný.
    Záporně hodnotím masáže ( zkrácené, nedodržování 30 minut)
    Chybějící přísady do koupelí a šizené.
  • Janusz

    ?

    rodina se staršími dětmi, 31. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Iveta Musilová

    ?

    jednotlivec, 17. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Cestovala jsem už do lázeňských zařízení víckrát,ale tímto pobytem jsem byla zklamaná.Když to srovnám, tak za tuto cenu co jsem zaplatila jsem byla v daleko lepším konfortnějším hotelu a s plnou penzí.
    • Hotel byl pěkný útulný,pěkně zařízený,čistý.
    • Strava v hotelu byla spíš formou jídelny.Večeře bez zeleniny a zeleninových salátů, ovoce nebylo vůbec jen u snídaně a moučníky to byla jedna hrůza
  • Marie Zikmundová

    ?

    jednotlivec, 4. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný pobyt i díky okolí Janských Lázní. Hotelový komplex má dobře propojené jednotlivé budovy. Jídlo nic moc. Pokoje v hotelu Terra jsou špatně vybaveny úložným nábytkem. Díky našemu krátkému pobytu jsme se s tím vyrovnali, ale být tam v zimě, tak asi válíme oděvy po zemi.
    • Čistota v hotelu a okolí s možností vycházek. Dobrý bazén. Příjemný personál.
    • Špatně vybavené pokoje. Balíček nejen pro seniory neobsahuje žádnou masáž, tato 3!!! instruktáže Nordic walking.
  • Jan Fuksa

    ?

    jednotlivec, 30. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbilo se mi umístění hotelu s 5 výtahy. V pokoji nebyla skříň na oblečení. Kolem hotelu nepořádek. V bazenu studená voda! Jídlo pod průměrem. K hotelu není příjezd autem, aby bylo možno aspoň vyložit kufry u vchodu.
  • Helena Plíhalová

    ?

    jednotlivec, 31. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nebylo možno si upravit čas nevhodně naplánovaných procedur ani si další procedury přiobjednat.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • 1 blízkost Černohorského expresu na Černou horu a jako výchozí bod turistických tras
      2.hotel umístěn vedle kavárny Jánský potok- úžasná obsluha, velký výběr nápojů a drobného občerstvení, milé prostředí, ale to asi není zcela zásluha hotelu
      3. možnost parkování za závorou
      4.designovaná koupelna, k dispozicci župan a měkké osušky
    • 1. hotel umístěn u hlavní silnice nedaleko kolonády, v noci proudilo množství přiopilých lidí řvoucích pod okny, policie nikde
      2. i přes umístění cedule na klice pokoje se žádostí o úklid, úklid neproveden
      3. v den odjezdu ( neděle) v cca 8.40h. byla omezena nabídka snídaně - např. volské oko neuděláme, protože od rána jsme jich udělali 36 a teď by se musel přístroj znovu zahřívat, jiní návštěvníci chtěli rohlíky, nebyly.
      4.přechod z wellness na pokoj tunelem- nevýhoda, Během cesty prochladnete
      5.voda ve vířivce při delším pobytu ( více jak 15 minut) studená
      6. první den v saunové zoně k dispozici volně prostěradla, druhý den nikoliv, pouze na vyžádání u plavčíka, což se dozvíte pouze od dalších hostů.
      7. neskutečně protivná paní-obsluha v občerstvení u wellness
  • Antonín Lerek

    ?

    dospělý pár, 29. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Doporučuji nenáročným hostům kteří přehlédnou nějakou tu nedokonalost a zařízení z dob minulých.
    • slušný personál ,štědrovečerní večeře v kolonádě jen trochu zima (nevytopeno)
      Pěkný i když trochu menší bazén.Propojení jednotlivých lázeňských budov výtahy a spojovacími mosty bez nutnosti vycházet ven.
    • Neuklizené zákoutí ,při vstupu do výtahu z jídelny mrtví pavouci a spoustu pavučin které nikdo i přes naše upozornění po celou dobu pobytu neuklidil.Neuklizený balkon všude pavučiny a špinavá okna nemytá snad 1/2 roku.Zastaralé vybavení pokojů
      TV snad z roku 1990.Málo míst na parkování aut.V jídelně zmatený personál
      neustále nás někam přesazoval objednání jídla stále kontroloval.Prý že jsou z dětské léčebny a nejsou v centru domácí.?
      Snídaně dobré, jen malý výběr po nástupu německých turistů důchodců, nestačil doplňovat některé druhy potravin.Večeře průměrné, maso spíše vařené než pečené,ale dostatečné množství.