HodnoceníHotel Jitřenka
ZpětHodnocení hotelu
97%
Perfektní
na základě 32 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (117)
Filtry
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 10. dubna 2015
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Milan Goga
?
dospělý pár, 26. října 2021
Když jsme objednávali wellness pobyt, tak jsme žádali postele u sebe a dostali oddělené postele, žádné vysvětlení, nic. Koupili jsme brožurku, blízkého okolí atd. cena 65kč, jen že je brožurka z roku 2008. To je trošku starší a tudíž neaktuální, ale už nic neuděláme. Víme příště.- Jídlo bylo opravdu super, moc nám vše chutnalo.
1 hlas
-
martina
?
rodina s malými dětmi, 8. srpna 2021
- dobre jidlo,super zakusky v cukrarne ,prijemna obsluha,dobre misto pro vylety do okoli
- uklid :na pokoji psi chlupy,
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 10. srpna 2021
Nefunkční výtah od středy do neděle a náš pokoj v podkroví ve 3.patře. Záchod protékal, ve skříni padala polička bez jakéhokoliv zatížení. Postele vrzali, až na nás sousedi bouchali.- Personál velice ochotný, strava vynikající,
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 28. června 2015
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 27. června 2012
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Judr. Václav Korecký
?
dospělý pár, 5. dubna 2010
Velmi dobré- Velmi dobré
1 hlas
-
Jiří Mašek
?
dospělý pár, 10. července 2011
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 8. července 2011
Milý a usměvavý majitel i personál. Zařízení by ale mělo být označeno penzion (prakticky žádné služby recepce, restaurace vaří jen do 20:00). Výborné parkování hned u hotelu. Prostorný pokoj, ale za celý pobyt se asi neluxovalo, jen stlaly postele, ručník nevyměněný ani po mezinárodně srozumitelném položení ručníku na podlahu koupelny. Na pokojích není minibar a v hotelu ani žádný automat na nápoje. Snídaně servírované stylem "trochu slaného a trochu sladkého", káva a čaj v termosce na stole a nejprve bylo nutné čichem posoudit co je co a k tomu byl jen jeden hrnek na oba nápoje. Nikdo se nepřišel zeptat, zda bychom si nechtěli přikoupit třeba džus či vodu. Ze dna termosek občas odkapávala špinavá tekutina a my jsme pak 2 dny snídali u stolu s velkým černým flekem na ubrusu. Díky nešťastnému dispozičnímu řešení a díky tomu, že dveře do restaurace a kuchyně jsou často otevřené do chodby je pach z restaurace cítit po celém hotelu. Plusem je samostatná nekuřácká část restaurace, ta je ale umístěna až za kuřáckou, což ještě zvětšuje problém s pachem v patrech. Konstantinovy lázně jsou ale nádherné a personál hotelu snaživý, možná naše výtky již za pár dní nebudou relevantní.- Milý a usměvavý majitel i personál. Zařízení by ale mělo být označeno penzion (prakticky žádné služby recepce, restaurace vaří jen do 20:00). Výborné parkování hned u hotelu. Prostorný pokoj, ale za celý pobyt se asi neluxovalo, jen stlaly postele, ručník nevyměněný ani po mezinárodně srozumitelném položení ručníku na podlahu koupelny. Na pokojích není minibar a v hotelu ani žádný automat na nápoje. Snídaně servírované stylem "trochu slaného a trochu sladkého", káva a čaj v termosce na stole a nejprve bylo nutné čichem posoudit co je co a k tomu byl jen jeden hrnek na oba nápoje. Nikdo se nepřišel zeptat, zda bychom si nechtěli přikoupit třeba džus či vodu. Ze dna termosek občas odkapávala špinavá tekutina a my jsme pak 2 dny snídali u stolu s velkým černým flekem na ubrusu. Díky nešťastnému dispozičnímu řešení a díky tomu, že dveře do restaurace a kuchyně jsou často otevřené do chodby je pach z restaurace cítit po celém hotelu. Plusem je samostatná nekuřácká část restaurace, ta je ale umístěna až za kuřáckou, což ještě zvětšuje problém s pachem v patrech. Konstantinovy lázně jsou ale nádherné a personál hotelu snaživý, možná naše výtky již za pár dní nebudou relevantní.
1 hlas
-
Marcela Malafová
?
dospělý pár, 20. května 2018
- Miÿ a příjemný personál
1 hlas