Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 5 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (26)

Filtry

Typ klienta

  • Hana Ohnheiserová

    ?

    jednotlivec, 22. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově příjemný víkend v pěkných lázních.
    • Prostorné a dobře vybavené pokoje vč. sociálního zázemí, jídlo chutné, dostačující porce,účinné a příjemné procedury a kvalifikovaný personál hlavně na masážích.
      Moc hezky upravené okolní cyklo a pěší stezky, dobré značení turistických tras a informační tabule.
    • Obsluhující personál v restauracích a kavárnách malinko pomalejší a ne vždy
      asi kvalifikovaný.
  • Irena Procházková

    ?

    jednotlivec, 25. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - klidné prostředí s krásným velikým lesoparkem
      - wellness centrum
      - bazén v hotelu Jirásek
      - hezké ubytování v secesních penzionech
      - pramen Prusík
      - léčebné procedury
      - chutné stravování
      - oceňujeme možnost pobytu s pejsky
    • - nic mě nenapadá
  • Peter Majtán

    ?

    dospělý pár, 6. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    NEPŘÍJEMNÝ MASÉR Z LÉČEBNÉHO DOMU PRUSÍK NA MANŽELKU, KVŮLI GUMIČCE NA VLASY. MALÝ ODPADOVÝ KOŠ NA POKOJI. JINAK SE NÁM LÍBILO, BYLI JSME SPOKOJENI A NEJSPÍŠE SE TAM I RÁDI VRÁTÍME. BYLO TAM TICHÉ A KLIDNÉ PROSTŘEDÍ A PŘEKVAPIVĚ ČISTÉ ULICE A CHODNÍKY.
    • KLIDNÉ PROSTŘEDÍ.
      ČISTÉ ULICE A CHODNÍKY.
      HEZKÉ A PŘÍJEMNÉ PŘÍJEMNÉ
      PERSONÁL V HOTELU JIRÁSEK SUPER.
      KUCHYŇ NA VYNIKAJÍCÍ ÚROVNI.
    • MALÝ ODPADNÍ KOŠ NA POKOJI HOTELU.
      NEPŘÍJEMNÝ MASÉR NA MANŽELKU , KVŮLI DELŠÍM VLASŮ A ŽE NEMÁ GUMIČKU DO VLASŮ.
  • Lada Tichá

    ?

    skupina přátel, 25. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jelikož byl Lázeňský dům Palacký obsazen, nabídli nám Hotel Jirásek. Vše bylo perfektní.Mohu vřele doporučit ostatním návštěvníkům. Společně jezdíme na wellnes již šest roků a tento pobyt byl ze všech nejlepší. Super!!!!!!!!!!
  • Soňa Němcová

    ?

    dospělý pár, 21. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné prostředí, nadherné prochazky po okolí,velice příjemná a ochotna masérka ve welnes centru.
    • Pokoje-koupenka spinava,ne povrchove ,ale hloubkově! dlaždičky,stojanky na rucníky atd,myslím si,že tam bylo poprskané od oredchozích ucastníku...smrad z odpadu!!! a neskutecne malicka sprcha a to jsem stíhla...muž si musel při mydlení nechavat otevreno....Personal v restauradci né upně pozitivne naladeny,vadilo mi při kontaktu s nimi,že jsou ukunkané a ne dobře mluvíci cesky...na krasné ceské lazne dost personalu zizinek,nevadí mi,ale at mluvi poradne! Strava tedy velice smutna a podavaná stylem kasáren...při dnešní době gastronomie smutné! Při objednávce nad ramec služby jsem dostala studene a syrové maso,salat byl utopeny v zálivce. tak že celkovy dojem s penzionu nas dost zklamal. Tak ,že pobyt u vás vysel mnohem draž než jsem pocitala, prevázne kvůli jidlu! myslím si,že je opravdu dost vecí které by se mohli zlepsít. Mrzí me to,ale je to tak.
  • Petra Francouzová

    ?

    dospělý pár, 8. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S wellness pobytem v Penzionu Palacký a přidružených prostorách firmy Konstantinovy Lázně a.s. jsme byli spokojeni až těsně do odhlášení, kdy nám náš pobyt hodně znechutil svým neprofesionálních chováním personál penzionu Palacký a recepce hotelu Jirásek.

    Podle poukazu, který jsme zakoupili na Spa.cz, naše rezervace pokoje platila až do 11:00. Při příjezdu nám recepční hotelu nesdělila čas odhlášení z hotelu. Neměli jsme důvod pochybovat o správnosti údajů uvedených na poukazu, a proto jsme se na čas odhlášení explicitně neptali. V den odjezdu v 9:30 nás zastavila na chodbě před naším pokojem paní uklízečka a přikázala nám k našemu nemylému překvapení, že se máme do 10:00 sbalit a opustit pokoj. Když jsme jí na to odpověděli, že podle informací na poukazu máme rezervaci až do 11:00, odvětila, že máme staré papíry a že do 10:00 musí být pokoj volný. Tón, kterým k nám celou dobu mluvila, se nám ani trochu nelíbil. Řekli jsme jí, že to není naše chyba, že jsme dostali špatné informace. Na to už nereagovala. Vešli jsme tedy do pokoje, sbalili si své věci a pokoj opustili. Šli jsme na recepci se odhlásit.

    Zeptali jsme se paní recepční, jak je možné, že jsme byli vyhozeni z pokoje paní uklízečkou o hodinu dříve, když podle informací, které jsme obdrželi na poukazu od Spa.cz, naše rezervace platí až do 11:00. Recepční nasadila stejný rozkazovačný tón jako paní uklízečka a sdělila nám, že tady se odhlašuje v 10:00. Když jsme se jí snažili ukázat zakoupený poukaz s informacemi od Spa.cz, odmítla se na něj podívat se slovy, že jí to vůbec nezajímá a není to její problém. Odmítla s námi jakkoli rešit vzniklou nesrovnalost v informacích, které jsme obdrželi při nákupu wellness pobytu a dala nám jasně najevo, že ji svou přítomností a dotazy obtěžujeme. Její chování jsme shledali jako velmi neprofesionální a nevhodné. Po celou dobu pobytu jsme se chovali vůči celému personálu slušně a s respektem. Očekávali bychom, že stejně tak se bude chovat personál i k nám - platícím zákazníkům. Bylo jasné, že nemá smysl dále s paní recepční jednat. Sdělili jsme jí ještě, že klíče, které při ubytovaní dala jednomu z nás sice mají štítek s číslem našeho pokoje, ale klíč od dveří pokoje na nich není a museli jsme celý pobyt sdílet jeden klíč. Oba svazky klíčů si beze slova vzala a dál ignorovala naši přítomnost. Otočili jsme se tedy a hotel opustili.

    Že jsme museli hotel opustit o hodinu dříve nás vůbec netrápí, ale způsob, jakým nám to bylo sděleno, je při nejmenším zarážející. Je velmi smutné, že personál hotelu neví, jak se má chovat k hostům, a že nemá žádný zájem o to řešit s hosty vzniklé nesrovnalosti. Že to neví paní uklícežka, bychom ještě pochopili, ale že se recepční hotelu chová jěště hůře, nás opravdu šokovalo. Nevíme, kdo udělal chybu v informacích, které jsme obdrželi, zda sprostředkovatel Spa.cz nebo poskytovatel služeb Konstantinovy Lázně a.s. Víme ale, že jsme to odnesli my. Doporučujeme všem případným zájemcům o pobyt si oveřit správnost informací před nákupem poukazu přímo u poskytovatele služeb v Konstantinových Lázních, protože poskytovatel těchto služeb nebere na informance od sprostředkovatele Spa.cz žádný ohled.

    Na základě naší zkušenosti s personálem hotelu Jirásek a penzionu Palacký nemůžeme pobyt tam doporučit. Což je velká škoda, protože jinak jsme s wellness pobytem v Konstantinových Lázních byli spokojeni. Prostředí tam se nám líbilo. Hezké parky na procházky. Křásné přírodní jezero v bývalém čedičovém lomu. Wellness procedury a wellness centrum se nám také libílo. Škoda, že dvě osoby z personálu nám to museli takto zkazit.
    • Hezké prostředí Konstantinových Lázní.
      Hezké parky na procházky.
      Křásné přírodní jezero v bývalém čedičovém lomu.
      Wellness procedury a wellness centrum.
    • Velmi špatné chování pár jedinců personálu hotelu Jirásek a penzionu Palacký.
    Lázeňský dům Palacký

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský dům Palacký

    Dobrý den, velice nás mrzí, že Váš pobyt byl ukončen touto nepříjemnou zkušeností. S personálem vše bylo řešeno. Věříme, že se nic podobného již nebude opakovat. Požádali jsme našeho obchodního partnera o prověření a sjednocení údajů ohledně času opuštění pokoje.
    Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a.s.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vlastimil Amcha

    ?

    jednotlivec, 17. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkem příjemný pobyt.
    • Ubytování , obsluha v uhličité koupeli a podvodní masáži, nepřeplňované velnes s rozumnou obsluhu.
    • V kavárně Srdíčko nemaji kávu bez kofeinu jen příjemnou obsluhu. Cena 1palačinky okolo 100 kč. V info centru a na recepcích málo informacích o okolí a každý leták a brožury za poplatek bez komentáře. Asfalt v parku a hrbolatý. Cenové relace v restauracích. Výlet do Bezdružic bez slibovaného průvodce -nedostavil se !!
  • Miroslava Kvartková

    ?

    jednotlivec, 13. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • J
    • Večeře - maso /krkovice/ nebylo čerstvé, nechtěli jsme to řešit, druhý den jsme šli jinam
  • Josef Šimůnek

    ?

    dospělý pár, 10. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení