Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 295 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    86%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (295)

Filtry

  • Marie Kaufnerová

    ?

    dospělý pár, 2. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Léčebné procedury, ochota personálu, vynikající strava
    • Dobrý
  • Miloš Morávek

    ?

    dospělý pár, 2. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme u vás asi osmkrát a věřím,že příští rok přijedeme opět. Kdyby se nám nelíbilo, tak bychom asi tak často nejezdili.

      S pozdravem Miloš Morávek
  • Hana Štaimarová

    ?

    jednotlivec, 20. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    v lázních Bělohrad jsem byla podruhé, ,spokojenost,doporučuji,
    příjemný personál, kvalitní strava,
    vstřícná lékařka,
    • zajiištění jednolůžkového pokoje
      příjemný personál
      čistota,
      kvalitní strava
      vstřícná lékařka
      vany pro léč.koupele mají dvířka,
  • Jaroslava Sirotková

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše co jsem od pobytu očekávala bylo splněno. Byla jsem velmi spokojena.
  • Pavel Čada

    ?

    jednotlivec, 15. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ing. Miroslav TRUNKÁT

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vaše lázně považuji za neklepší, které jsem doposud navštívil. Na lázeňské pobyty jezdím už léta, buď na samoplátecké nebo s plnou úhradou. Pobyt u Vás nemá chybu a je zde lepší prostředí než např. ve Františkových lázních nebo v Poděbradech.
    • Vynikající strava, ochotný personál, možnost zájezdů do okolí, vše absolutně čisté.
  • Marie Kučerová

    ?

    ostatní, 2. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat .
    Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje.
    Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla .
    A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová
    • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .
    • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud
      ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ).
      Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda.
      A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů
      (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .
  • Ing. Karel Ctibor

    ?

    jednotlivec, 26. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vynikající zdravotní péče,
      vynikající péče lázeňského personálu na jednotlivých procedurách,
      nejlepší kuchyně ze všech námi navštívených lázní, úžasná rozmanitost podávaných jídel a perfektní obsluha,
  • Jan Kulhánek

    ?

    dospělý pár, 10. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na hotelu Anna Marie jsem byl ubytován již 6x, což jasně svědčí o kvalitě a čistotě prostředí, zejména o personálu na vysoké úrovni a výběru poskytovaných jídel v hotelu GRAND.
    • Vše je na vysoké úrovni.
    • Nemohu napsat nic špatného.
  • Marcela Stejskalová

    ?

    jednotlivec, 5. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Šatna pro ženy před masážemi je strašně malá. Skříňky jsou namačkány těsně vedle sebe a je k nim špatný přístup, zvláště do těch v zadní části šatny. Určitě by se tato místnost dala zvětšit.