Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 3 recenze
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    80%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    100%

  • Pohodlí

    100%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (15)

Filtry

  • Karel Beran

    ?

    ostatní, 17. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vstupní prohlídka - kvalita
      kvalita léčebných procedur
      bazén
      personál
      dobré jídlo
  • Marie Kučerová

    ?

    ostatní, 2. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat .
    Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje.
    Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla .
    A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová
    • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .
    • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud
      ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ).
      Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda.
      A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů
      (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .
  • Jaruna Paříková

    ?

    ostatní, 19. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byla jsem velmi spokojená.Budu všem známým doporučovat.
    • Perfektní pořádek
      Skvělý personál
      Klid a pohoda
  • Marie Bavorová

    ?

    ostatní, 13. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Všechno bylo v pohodě, personál perfektní, jenom bych snad trochu považovala za problém, že v koupelnách jsou vany a poměrně velké a většina návštěvníků lázní má pohybové problémy. Už jsem se těšila domů do svého sprchového koutu. Ale vím, že tato předělávka by byla finančně značně náročná a asi neuskutečnitelná. V době, kdy se hotel stavěl se sprchové kouty ještě příliš nepraktikovaly. Myslím, že by došlo i k značné úspoře vody. Jinak vše v pohodě.
    • procedury
      personál
      kuchyně
      ubytování
  • Miloslava Bučinová

    ?

    ostatní, 3. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Šustrová

    ?

    ostatní, 6. ledna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiřina Šperlingová

    ?

    ostatní, 8. října 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí
      Vstřícný personál
      Dobré jídlo
  • Luci Čičáková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 25. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Anna Marie je vynikající,bezproblémové zařízení s velice vstřícným personálem a službami.Vřele doporučuji všem zájemcům nebo rodinami s dětmi.Jediná menší výtka by se snad týkala trochu větší hlučnosti pokojové ledničky.
    • dobrá kvalita služeb
      absolutní čistota na pokojích i jinde
      absolutně vynikající kuchyně
      milý,vstřícný personál
      krásné prostředí
      mnoho kulturních vyžití
    • byl rozdíl mezi inzerovanou,objednanou cenou a finální
      krátká masáž
  • Ing. Jitka Pagáčová

    ?

    ostatní, 6. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Petrovická

    ?

    ostatní, 11. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    byli jsme velmi spokojení, téměř není co vytknout
    • byli jsme v lázních velmi spokojeni, vstřícnost personálu, uroveň prostředí, všudypřítomná čistota a pohodlí, kvalita jídla, vše hodnotím výborně
    • Velmi nespokojená jsem se špatnou informovaností ze strany společnosti spa.cz, neboť jsem NEOBDRŽELA zásadní informaci, že nebudeme ubytovaní v hotelu Anna Maria, jak jsem si původně vybrala, nýbrž nás přesunuli do hotelu Grand. Toto jsem zjistila až na místě, kdy s kufry a invalidním vozíkem jsme se museli přesunout.