Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 3 recenze
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    80%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    100%

  • Pohodlí

    100%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (310)

Filtry

  • Ing. Miroslav TRUNKÁT

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vaše lázně považuji za neklepší, které jsem doposud navštívil. Na lázeňské pobyty jezdím už léta, buď na samoplátecké nebo s plnou úhradou. Pobyt u Vás nemá chybu a je zde lepší prostředí než např. ve Františkových lázních nebo v Poděbradech.
    • Vynikající strava, ochotný personál, možnost zájezdů do okolí, vše absolutně čisté.
  • Marie Kučerová

    ?

    ostatní, 2. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat .
    Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje.
    Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla .
    A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová
    • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .
    • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud
      ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ).
      Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda.
      A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů
      (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .
  • Ing. Karel Ctibor

    ?

    jednotlivec, 26. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vynikající zdravotní péče,
      vynikající péče lázeňského personálu na jednotlivých procedurách,
      nejlepší kuchyně ze všech námi navštívených lázní, úžasná rozmanitost podávaných jídel a perfektní obsluha,
  • Jan Kulhánek

    ?

    dospělý pár, 10. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na hotelu Anna Marie jsem byl ubytován již 6x, což jasně svědčí o kvalitě a čistotě prostředí, zejména o personálu na vysoké úrovni a výběru poskytovaných jídel v hotelu GRAND.
    • Vše je na vysoké úrovni.
    • Nemohu napsat nic špatného.
  • Marcela Stejskalová

    ?

    jednotlivec, 5. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Šatna pro ženy před masážemi je strašně malá. Skříňky jsou namačkány těsně vedle sebe a je k nim špatný přístup, zvláště do těch v zadní části šatny. Určitě by se tato místnost dala zvětšit.
  • Alena Bartoníčková

    ?

    jednotlivec, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Malé ale útulné lázně. Vše je blízko, bezbarérové. Okolí lázní je upravené, vycházky či odpočinek v přírodě je vhodný pro každého a obzvláště vstřícný pro návštěvníky s handicapem. Lázeňské služby byly v pořádku. V rámci pobytu byla možnost zakoupení výletů. Byla organizována vycházka do okolí a byly nabízeny kulturní programy. Vybavení pokoje odpovídalo 3***. Úklid a čistota bez připomínek. V hlavní hotelové budově byla k dispozici výborná kavárna s pestrou nabídkou a rychlou obsluhou a dále menší obchůdek s dostačujícím sortimentem a opět s milou obsluhou.
    • V jednom případě se mi zdála masáž velmi krátká.
      Co se týká stravy, mohla být pestřejší. Zdál se mi menší výběr předkrmových salátů. Místo v jídelně v tzv. terase bylo velmi příjemné oproti velkokapacitní vedlejší jídelně. Teprve třetí den pobytu jsem zjistila, že si k jídlu lze objednat a zakoupit nějaký nápoj. Obsluhou nebylo nabízeno. K dispozici však byla voda, což bylo v mém případě akceptováno jako dostačující.
  • Věra Šmídová

    ?

    jednotlivec, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem poprve v takovémto zařízení,moc jsem byla spokojena s ochotou a přístupem perzonálu i sester od jednotlivých
      procedur. Moc ráda bych se do Vašeho zařízení příští rok opět podívala . Už dneska přemlouvám svoji sestru aby jela se mnou.
      Jedním slovem byl to relax a připadala jsem si jak v jiném světě protože i pacienti nejen, že se při potkání vzájemně zdravili a usmívali se na sebe ale byli na sebe milí a to se vždy v normálním životě a na ulici nestává. Díky moc i za Vaši ochotu.
  • Anna Marková

    ?

    jednotlivec, 16. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bylo to jako vždy velmi dobré,mohly jsme si vybrat termín nástupu,snad jen počasí se tentokrát moc nepovedlo,ale za to opravdu nemůžete.Takže pokud budeme schopny,přijedeme příští rok znovu.
  • Petr Svab

    ?

    dospělý pár, 3. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 11. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení