Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 140 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    81%

  • Cena/kvalita

    78%

Recenze (140)

Filtry

Typ klienta

  • František Vlček

    ?

    dospělý pár, 8. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • nemožnost použít bazen v sobotu dopoledne a v neděli celý den...
  • Ing. Jaroslav Pavlas

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Veškeré procedury byly kvalitní, personál příjemný, jídlo výborné
    • Při vstupu do restaurací byly desinfekční prostředky, které odhaduji 80 % pacientů je nepoužívalo. Ubrusy se neměnily a pacienti na ně odkládali příbory, rukama se opírali a u našeho stolu se ubrus neměnil 4 dny. Kapka od rajčete byla znamení. U stolů se pacienti střídali.Stačilo by papírové podložky.
      Na našem pokoji poslední 2 dny se neuklízelo. Musel jsem dvakrát to poslední den urgovat na recepci a pak jen vyměnily ručníky a nevynesly ani koš.
  • Eva Hovorková

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    vše bylo v rámci hodnocení dobré-výborné, jen nám chyběla klimatizace, jelikož
    jsme byli ubytování ve 4.paře a bylo poměrně velké horko. Ventilátor nestačil.!!!
    Recepce neměla šanci něco změnit, třeba zapůjčit mobilní (přemístitelnou) klimatizaci.
    • Vše bylo v pořádku a pobyt doporučujeme.
    • Chyběla klimatizace ve 4.patře.
  • Helena Rožumberská

    ?

    jednotlivec, 21. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme zde již potřetí, protože se nám v láz ích líbi.
      Bezvadný bazén, pouze když je plno tak nechápu proč 8 mužů a 12 žen, měl by jít na řadu ten co příjde první bez ohledu na pohlavi.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 26. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je prostorný, vzdušný, čistý.
      Směrové tabulky ulehčuji orientaci. Vše, i park, je udržované.
    • Nedostatečná klimatizace ve 4. poschodí, pouze ventilátor, pokoj nešlo vyvětrat.
      Krátká doba výdeje oběda a večeře nás časově omezovala (pravděpodobně ovlivněno covid 19, počátek sezóny).
      Na wellness jsme přijeli proto, abychom si spolu s kolegyní užili procedury, ale také volný čas a výlety. Bohužel, procedury jsme neměli naplánované souběžně, společně volno jsme měli max. 2 hodiny, takže Kunetickou horu i jiné památky okolí jsme viděli opět jen z dálky. Škoda.
      Občas se nám zdálo, že do prostoru recepce vcházeli lidé z ulice a mnohdy, i přes povinnost dodržovat opatření, bez roušky.
  • Helena Nádvorníková

    ?

    jednotlivec, 16. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově jsem byla velmi spokojená s třídenním wellness pobytem. Personál byl milý a velmi vstřícný, jídlo bylo vynikající a procedury jsem si užila. Byla jsem na takovém pobytu u Vás už počtvrté a určitě se zase vrátím.
    • Trochu jsem byla zklamaná zavřením všech obchůdků a Lázeňské kavárny, nicméně to byl asi důsledek koronaviru.
  • Petra Kučerová

    ?

    jednotlivec, 14. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborná strava, výborný personál, krásné okolí, sportovní vyžití hlavně cyklistika. Krásný bazén i kvalita procedur.
    • Bohužel okna k radnici, takže hluk z restaurace a projíždějících kamionů.
  • Dana Otáhalová

    ?

    jednotlivec, 14. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se nám moc čísto a jídlo výborné.Mohla by být ještě nějaká procedůra navíc.Do bazénu sme nešli kvúli kovitu .19. taky seme si mysleli že budem jezdit na výlety a nic ale za to vy nemůžete .Děkujem a určitě doporučíme.
  • Milena Pekařová

    ?

    jednotlivec, 9. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V lázních se nám moc líbilo. Byl tam klid, pohoda, dobré služby i strava.
      Všem zaměstnancům velmi děkujeme.
    • Problém byl, že nás ubytovali ve čtvrtém patře. Žádala jsem předem nižší patro, protože kamarádka nejezdí výtahem. K tomu nebylo přihlédnuto a na místě už změna nebyla možná. Takže musela chodit několikrát denně do 4.patra pěšky.
      To jediné bych si přála změnit, pokud bychom tam příště jeli. Doufám, že to půjde zajistit.
  • Marie Bartoňová

    ?

    jednotlivec, 9. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení