RecenzeLázeňský pavilon Veselý
ZpětHodnocení hotelu
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
-
František Vlček
?
dospělý pár, 8. září 2020
- nemožnost použít bazen v sobotu dopoledne a v neděli celý den...
1 hlas
-
Ing. Jaroslav Pavlas
?
jednotlivec, 7. září 2020
- Veškeré procedury byly kvalitní, personál příjemný, jídlo výborné
- Při vstupu do restaurací byly desinfekční prostředky, které odhaduji 80 % pacientů je nepoužívalo. Ubrusy se neměnily a pacienti na ně odkládali příbory, rukama se opírali a u našeho stolu se ubrus neměnil 4 dny. Kapka od rajčete byla znamení. U stolů se pacienti střídali.Stačilo by papírové podložky.
Na našem pokoji poslední 2 dny se neuklízelo. Musel jsem dvakrát to poslední den urgovat na recepci a pak jen vyměnily ručníky a nevynesly ani koš.
1 hlas
-
Eva Hovorková
?
jednotlivec, 24. srpna 2020
vše bylo v rámci hodnocení dobré-výborné, jen nám chyběla klimatizace, jelikož
jsme byli ubytování ve 4.paře a bylo poměrně velké horko. Ventilátor nestačil.!!!
Recepce neměla šanci něco změnit, třeba zapůjčit mobilní (přemístitelnou) klimatizaci.- Vše bylo v pořádku a pobyt doporučujeme.
- Chyběla klimatizace ve 4.patře.
1 hlas
-
Helena Rožumberská
?
jednotlivec, 21. srpna 2020
- Byli jsme zde již potřetí, protože se nám v láz ích líbi.
Bezvadný bazén, pouze když je plno tak nechápu proč 8 mužů a 12 žen, měl by jít na řadu ten co příjde první bez ohledu na pohlavi.
1 hlas
- Byli jsme zde již potřetí, protože se nám v láz ích líbi.
-
Anonymní recenze
?
skupina přátel, 26. července 2020
- Hotel je prostorný, vzdušný, čistý.
Směrové tabulky ulehčuji orientaci. Vše, i park, je udržované. - Nedostatečná klimatizace ve 4. poschodí, pouze ventilátor, pokoj nešlo vyvětrat.
Krátká doba výdeje oběda a večeře nás časově omezovala (pravděpodobně ovlivněno covid 19, počátek sezóny).
Na wellness jsme přijeli proto, abychom si spolu s kolegyní užili procedury, ale také volný čas a výlety. Bohužel, procedury jsme neměli naplánované souběžně, společně volno jsme měli max. 2 hodiny, takže Kunetickou horu i jiné památky okolí jsme viděli opět jen z dálky. Škoda.
Občas se nám zdálo, že do prostoru recepce vcházeli lidé z ulice a mnohdy, i přes povinnost dodržovat opatření, bez roušky.
1 hlas
- Hotel je prostorný, vzdušný, čistý.
-
Helena Nádvorníková
?
jednotlivec, 16. července 2020
- Celkově jsem byla velmi spokojená s třídenním wellness pobytem. Personál byl milý a velmi vstřícný, jídlo bylo vynikající a procedury jsem si užila. Byla jsem na takovém pobytu u Vás už počtvrté a určitě se zase vrátím.
- Trochu jsem byla zklamaná zavřením všech obchůdků a Lázeňské kavárny, nicméně to byl asi důsledek koronaviru.
1 hlas
-
Petra Kučerová
?
jednotlivec, 14. července 2020
- Výborná strava, výborný personál, krásné okolí, sportovní vyžití hlavně cyklistika. Krásný bazén i kvalita procedur.
- Bohužel okna k radnici, takže hluk z restaurace a projíždějících kamionů.
1 hlas
-
Dana Otáhalová
?
jednotlivec, 14. března 2020
- Líbilo se nám moc čísto a jídlo výborné.Mohla by být ještě nějaká procedůra navíc.Do bazénu sme nešli kvúli kovitu .19. taky seme si mysleli že budem jezdit na výlety a nic ale za to vy nemůžete .Děkujem a určitě doporučíme.
1 hlas
-
Milena Pekařová
?
jednotlivec, 9. března 2020
- V lázních se nám moc líbilo. Byl tam klid, pohoda, dobré služby i strava.
Všem zaměstnancům velmi děkujeme. - Problém byl, že nás ubytovali ve čtvrtém patře. Žádala jsem předem nižší patro, protože kamarádka nejezdí výtahem. K tomu nebylo přihlédnuto a na místě už změna nebyla možná. Takže musela chodit několikrát denně do 4.patra pěšky.
To jediné bych si přála změnit, pokud bychom tam příště jeli. Doufám, že to půjde zajistit.
1 hlas
- V lázních se nám moc líbilo. Byl tam klid, pohoda, dobré služby i strava.
-
Marie Bartoňová
?
jednotlivec, 9. března 2020
Bez textového hodnocení
2 hlasy