Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 125 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (125)

Filtry

  • Lucia Drács

    ?

    jednotlivec, 21. května 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jediným kladem je kuchyně a personál kuchyně, umí se usmívat, obsluhují hosty, jídlo je perfektní. Smyslem wellness odpočinku ale není jídlo, ale právě přidané služby
    • Je m i velice líto, ale Hotel je zatím připravený pouze na příjem klientů, kteří jsou na nemocenskou. Pro wellness klienty nemají vyhovující nabídku ani přirpavený personál.
      Odborný personál - fyzioterapeut umí pouze sviky pro nemocné klienty, se zdravým si neumí hosty. Chovají se k Vám na úrovni vedoucích v pionýrském táboře. Byla jsem tedy hodně špatná ze své zkušenosti.
      Hotel doporučuji pouze starším nad 70 let, kteří již potřebují léčební procedury.
    Spa Hotel Běhounek

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Běhounek

    Nespokojenost klientky nás velice mrzí, omlouváme se za to, že byla klientka přiřazena do skupiny s pacienty, jež vedla fyzioterapeutka, která u nás nepracuje příliš dlouho a nemá zkušenosti s Wellness programy. Jsme zařízení, jehož hlavní
    náplní jsou léčebné pobyty, a v této oblasti opravdu patříme mezi ty nejlepší. Ale i v oblasti Wellness zaznamenáváme spoustu spokojených klientů, kteří jsou s veškerými našimi službami velice spokojeni a opakovaně se k nám vracejí.

  • Václav Markvart

    ?

    jednotlivec, 21. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • pan Bílek Václav

    ?

    jednotlivec, 17. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Němci za stejnou cenu více procedur na baráku, my museli docházet do Agricoly, u večeře měli navíc ovoce , či zeleninový talíř. Ubytování bylo stejné, krátké postele, placený internet na pokoj. Jezdíme do slovenských kúpelí, kde wellness služby jsou na větší úrovni. S pozdravem Václav Bílek.
  • Hana Poljaková

    ?

    jednotlivec, 17. února 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bylo lépe, je to teď tak průměr.
    • Bylo by vhodné aby personál pochopil, co je relaxační víkend, Procedury v ráno v 8 hodin, které nejde změnit, protože lidi tady normálně chodí i v 7 ráno, což mne vůbec nezajímá. Cituji - " nežádejte, prosím, personál o změny v poskytování procedur " což je uvedeno na seznamu procedur mě nijak nenadchlo a připadala jsem si jako na rekreaci ROH před 25 lety. Přijeli jsme relaxovat nikoliv na lázeňský pobyt na pojišťovnu.
      I když objednána byla, neměli jsme manželskou postel,- vysvětlení recepční - cestovka to nenapsala a tudíž to musíte vydržet, zítra to řekneme pokojské, jsme tady zvyklí na oddělené postele. Omluva nula úsměv nula. Paní pokojská nic druhý den nevěděla, ale všechno ihned zařídila a s úsměvem . Byli jsme zde již potřetí a jsou tu holt zvyklí, čím dál tím více !!!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 26. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V roce 2013 jsme se vrátili z relaxačního pobytu nadšeni, letos jsem byli spokojeni.
    • personál
      ubytování
      strava
    • služby
      rozložení a skladba procedur, první den 4 a začínat na relaxačním pobytu v 8,30
      léčebným tělocvikem v bazénu není šálek mé kávy, zvláště když máte večer bazén a druhý den kromě radonové koupele už nic, mimo solné jeskyně, kterou si můžu užít téměř v každém městě a docela bych brala jinou alternativu k této "proceduře" za doplatek,
      bylo moc plno a tak jsme ke stolování měli bohužel přidělenou paní, která z toho byla stejně odvázaná jako my, a když zjistila, že máme výborný guláš s knedlíkem, tak se chudinka skoro udusila mrkvovým salátem a plaše prchla
  • Lucie Hulcová

    ?

    jednotlivec, 29. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    velmi dobré, ale Radius Palace spa hotel je mnohem lepší
    • bohužel nebyla wifi na pokoji jen v přízemí
  • Michal Kolář

    ?

    jednotlivec, 1. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vcelku ochotný a vstřícný personál s profesionálním úsměvem vyjde vstříc, pomůže, poradí ... tedy až na pár výjimek
  • Milan Kubíček

    ?

    jednotlivec, 23. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi mile mě překvapila kvalita a kvantita jídla. A ochota personálu, který se o stravování staral.
    • Usměvavý a vždy ochotný personál.
      Vynikající kuchyně.
      Stravování formou švédského stolu považuji za velmi dobrou variantu stravování hostů.
      Široká nabídka televizních programů.
  • Marie Pekárková

    ?

    jednotlivec, 24. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • služby perfektní
      jídlo výborné
      cítili jsme se ve vašem hotelu moc dobře
    Spa Hotel Běhounek

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Běhounek

    Dobrý den paní Pekárková,
    děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu v lázeňském hotelu Běhounek.
    Moc si toho vážíme a těšíme se na Vaší další návštěvu!
    Renata Viktorová
    manager klientského servisu

  • Pavel Mališ

    ?

    rodina se staršími dětmi, 24. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení