Spa Hotel Běhounek
Dobrý den, paní Příborská,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vašeho nedávného pobytu v našem lázenském hotelu Běhounek.
Jsme velmi potěšeni, že jste si užili naše wellness služby, zejména koupel v radonové vodě a thajské masáže. Vaše uznání a pochvaly našich pracovníků nás velice těší, a budeme se snažit i nadále poskytovat kvalitní služby. Poděkování všem zaměstnancům s radostí předáme.
Na druhou stranu nás velmi mrzí, že jste měli problémy s teplou vodou a elektřinou ve druhém pokoji, což Váš pobyt částečně zkomplikovalo. Omlouváme se za tuto nepříjemnost, bohužel se jednalo o technickou závadu, kterou nelze okamžitě odstranit. Z tohoto důvodu jsme Vám ihned poskytli druhý pokoj, který jste měli po celou dobu Vašeho pobytu k dispozici. Jako kompenzaci jsme Vám neúčtovali cenu parkovného za celý pobyt.
Děkujeme za vaše pochopení, a doufáme, že budeme mít příležitost Vás znovu uvítat v našem hotelu.
Přejeme Vám krásný podzim a doufáme, že nám zachováte přízeň.
Management hotelu Běhounek