Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 46 recenzí

  • Personál

    97%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    92%

Recenze (41)

Filtry

  • Lenka Blažková

    ?

    dospělý pár, 4. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál velice ochotný.
    • Nešlo platit kreditní kartou.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 3. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martin Lhotka

    ?

    dospělý pár, 18. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše na výborné úrovni. Velice příjemný personál
    • Není co vytkonout
  • Radim Branny

    ?

    jednotlivec, 24. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné,klidné prostředí.
      Velice vstřícný personál.
      Úžasná paní masérka,která je odborníkem na svém místě.
      Jídlo bylo pestré a velmi chutné.
      Skvělé místo na relax a odpočinek.
    Horský hotel Vidly

    Odpověď od hotelu

    Horský hotel Vidly

    Dobrý den, pane Branny,

    máme radost, že jste byli spokojení:). Vašeho hodnocení si vážíme a moc děkujeme.

    Mějte se krásně

    K.Nekorancová
    Horský hotel Vidly

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Mojmír

    ?

    dospělý pár, 16. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Špačková

    ?

    jednotlivec, 26. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Veliká spokojenost - vybavení, ochota personálu, stravování, nabídka doplňkových služeb.
    Nedokážeme posoudit poměr ceny a kvality, protože jsme poukaz dostali jako dárek.
    • Byli jsme spokojeni především s kuchyní a vstřícným jednáním personálu.
    Horský hotel Vidly

    Odpověď od hotelu

    Horský hotel Vidly

    Dobrý den, paní Špačková,

    moc Vám a manželovi děkujeme za příjemnou návštěvu.

    Hezký den

    Kateřina Nekorancová
    Horský hotel Vidly

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 24. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkove hodnocení hotelu opravdu neodpovídá 4 hvězdám.
    • Příjemný personál.
    • Zařízení pokoje - odpadávající záclona, odlupující se omítka, spadly obraz.
      Nesvítící světla - jak v koupelně, tak v pokoji svítilo jen část světla.
      Pokoj přímo pod kuchyni - veškerý zápach z kuchyně šel při otevřeném okně do našeho pokoje.
      Opravdu tohle není kvalita 4 hvězdičkové hotely hotelu.
    Horský hotel Vidly

    Odpověď od hotelu

    Horský hotel Vidly

    Dobrý den, pane H.,

    Děkujeme Vám za Vaše hodnocení.
    Vzhledem k takřka plné vytíženosti ubytování nastala nutnost využití brigádníků, kteří bohužel svou práci neodvedli podle očekávání. Je to naše pochybení a za závady na pokoji se velmi omlouváme.
    Škoda, že jste se o nich během 4-denního pobytu nezmínil na recepci, drobné opravy, jako přichycení části závěsu, hřebíček nebo žárovka, mohly být ihned odstraněny, popř. bychom Vám nabídli jiný pokoj.
    Vybavení hotelu je z r.2010, kdy byl otevřen, za totality ještě ani nestál. Pravidelně obnovujeme matrace, lampy, sprchy, minibary, koberce atd. Na našem webu www.vidly.cz jsou zákazníkům k dispozici hotelové fotografie.
    Je nám líto, že Vám naše strava nechutnala. Kuchyně je tu vyloženě vyhlášená – pozitivně, aspoň to tvrdí stovky odjíždějících hostů, kteří ji chválí, aniž bychom se jich dotazovali. Zařízení je vybaveno kvalitním odsáváním.
    Co se týká obsluhy a recepce, vím, že zaměstnanci jsou ochotní a vstřícní a Vaše ohodnocení všechny zamrzelo.
    (Pokud se mám vyjádřit k Vámi zmiňovanému hodnocení Bookingu 8,6 z r. X, tak máme vylepeno 8,7 z r.2017).
    Za neodstraněné závady na pokoji se ještě jednou omlouváme, vše už bylo opraveno.

    S přáním pěkného dne

    Kateřina Nekorancová
    ředitelka Horského hotelu Vidly

  • Andrea Balonová

    ?

    skupina přátel, 3. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení