Recenze

HodnoceníHotel Kamzík

Zpět

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 59 recenzí

  • Personál

    88%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (59)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kamil

    ?

    dospělý pár, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana

    ?

    dospělý pár, 26. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vynikající venkovní wellnes, bohužel mohla by být poskytnuta větší informovanost - např. upoutávka na monitoru, který běží na recepci.
    • Příliš malé pokoje i sociální zařízení. Působí to velmi stísněným dojmem. Na pokoji mi chyběl vysoušeč vlasů, více háčků v koupelně, případně polička a bývá i standartem, že je v koupelně mýdlenka s tekutým mýdlem.
      Platba v restauraci se musela provést hotově, komfortnější by byla možnost provést platbu na pokoj a následně při odchodu z hotelu vše zúčtovat najednou.
  • Jaroslav

    ?

    rodina s malými dětmi, 26. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkný a čistý apartman pro dva rodiny, snídaně i večeře dobře a chutné.
    • Dlouhe čekání na večeři, obzvlášť s 2 malými dětmi. Bazén po dlouhé náročné prochazce byl pronajat na trénink nějakého plavce.
  • Jiří Loukota

    ?

    jednotlivec, 11. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostředí v jakém se hotel nachází je nádherné, perfektní jsou služby, které hotel poskytuje (bazén, dětský koutek).
    • Čistota toalety, při zvednutí prkénka zaschlá moč. Koberec na pokoji už něco zažil, zasloužil by výměnu. Voda v bazénu velmi studená, s 8měsíčním dítětem jsem do něj nemohla vlést. Přitom schválně jsem vybírala hotel s bazénem,abychom mohli chodit plavat.
  • Sokol Drahanovice

    ?

    skupina přátel, 1. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Neměli jsme zaplacené večeře a tak jsem na jídlo chodili do restaurace. Na jídlo jsme dlouho čekali. Obsluha neměla dobrý přehled který stůl si co objednal. Po urgenci se jejich přístup k naší skupině zlepšil, ale všiml jsem si že tento problém nebyl jen u nás.
  • Jiří

    ?

    rodina s malými dětmi, 29. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Slabá nabídka na jídelním lísku, hlavně pro děti, chybí hotová jídla. Kuchař taky žádná sláva.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 6. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dagmar Šíchová

    ?

    jednotlivec, 3. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Libily se nam možnosti využití bazénu, sauny a viřivky. Personal byl milý a vzdy nam vyšel vstric. Pokoj byl relativně mely ,ale utulny.
    • Úklid byl prováděn pouze při připomenutí. Chyběly prostorné mapy a doporučení, kam se v okoli vydat, pokud nechcete travit cas obrovskou frontou na sjezdové lyzovani na Karlově. Kapacity autobusů na Praděd naprosto nedostatečné, neuvěřitelné fronty a organizace nákupu jízdenek pouze prednimi dvermi pres řidiče připomíná atmosféru z komunisticke ery či filmu Anděl na horach.