Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 6 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    97%

  • Cena/kvalita

    80%

Recenze (13)

Filtry

  • Jaroslav Kamenský

    ?

    dospělý pár, 13. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martin Doležal

    ?

    dospělý pár, 6. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je vybaven v 80 letech a od té doby se udělalo několik rekonstrukcí. Co se týká stravy tak jsem si vybavil také 80 léta, chyběl mi větší výběr zeleniny, ovoce, salátů, a nebo větší možnost výběru přímo u pultu s jídlem. Co jsem hodně nepochopil byl dezert k večeři. Myslím že mělo být na každém jestli si dezert dá či ne. Ubytování se mi líbilo a navíc možnost z okna sledovat večerní rej světlušek, to byla paráda.
  • Hana Kvapilová

    ?

    dospělý pár, 1. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    K pobytu v LD Jan Ripper nemám, mnoho výhrad, pouze večeře byly trochu exotické a nebylo možné si přikoupit nějaký nápoj. K dispozici byl pouze čaj a voda.
  • Hana Slavíková

    ?

    dospělý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše výborné, úžasně jsme si to užili.
  • Milan B.

    ?

    dospělý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Neuvěřitelně špatný poměr cena/výkon. Za 4000,- Kč za noc bychom očekávali podstatně lepší služby - úklid více než jednou za týden a především úroveň hotelové jídelny. Něco tak špatného jsme naposledy zažili ve školní jídelně v 70.letech. Především kvalita jídla byla naprosto mizerná, jídlo většinou studené, nedochucené. Nic se nedalo dokoupit, k pití k večeři jen voda se šťávou nebo čaj z várnice podivné chuti. Saláty a snídaně se nedoplňovaly, předkrmy připravované s velkým předstihem - okorané. Úroveň obsluhy taky špatná - jeden talíř na stole, už přivezli další, přehazovali jsme si talíře z ruky do ruky.
    • Prostředí.
      Časový plán procedur byl přizpůsoben naším požadavkům.
    • Hotelové služby - úklid jen jednou za týden, naprosto mizerná hotelová jídelna (restaurací bych to nenazval).
      V okolí málo služeb.
  • Eva Kutláková

    ?

    dospělý pár, 24. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Stravování v hotelu Jan Ripper.
      Přístup personálu v jídelně J.R. + ochota vyjít vstříc.
    • Neměli jsme možnost výběru ubytování - ihned nám byl nabídnut J.Ripper, přestože jako dlouholení návštěvníci upřednostňujeme Prieznitz nebo Lékařskou vilu.
      Přístup zdravotního personálu v rámci procedur byl velmi neosobní, měli jsme pocit, že nás zejména na koupelích šidí ( ve srovnání s tím, co inzerujete ).
  • p. Pelikán

    ?

    dospělý pár, 16. června 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    pobyt ok, rádi se vrátíme
    • ochota
      čistota
    • pokoj 210 proležená matrace
  • Hedvika Prokšová

    ?

    dospělý pár, 5. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme byli spokojení jak se službami,tak i s ubytovaním. Prokšová
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. února 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lepší navštívit lázně v letních měsících. Z ubytování na penzionu se přechází do jiné budovy na jídlo a do jiné budovy na lázeňské procedury. V zimě je střídání teploty a opětovné oblíkání se a svlékání se nekomfortní.
  • Ivana Pešlová

    ?

    dospělý pár, 14. listopadu 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení