HodnoceníLázeňský dům Jan Ripper
ZpětHodnocení hotelu
91%
Perfektní
na základě 6 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (13)
Filtry
Typ klienta
- Dospělý pár 13
- Jednotlivec 19
- Skupina přátel 2
- Ostatní 1
- Rodina s malými dětmi 1
- Rodina se staršími dětmi
- Mladý pár
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Jaroslav Kamenský
?
dospělý pár, 13. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Martin Doležal
?
dospělý pár, 6. července 2022
Hotel je vybaven v 80 letech a od té doby se udělalo několik rekonstrukcí. Co se týká stravy tak jsem si vybavil také 80 léta, chyběl mi větší výběr zeleniny, ovoce, salátů, a nebo větší možnost výběru přímo u pultu s jídlem. Co jsem hodně nepochopil byl dezert k večeři. Myslím že mělo být na každém jestli si dezert dá či ne. Ubytování se mi líbilo a navíc možnost z okna sledovat večerní rej světlušek, to byla paráda.2 hlasy
-
Hana Kvapilová
?
dospělý pár, 1. května 2022
K pobytu v LD Jan Ripper nemám, mnoho výhrad, pouze večeře byly trochu exotické a nebylo možné si přikoupit nějaký nápoj. K dispozici byl pouze čaj a voda.2 hlasy
-
Hana Slavíková
?
dospělý pár, 12. července 2021
Vše výborné, úžasně jsme si to užili.1 hlas
-
Milan B.
?
dospělý pár, 12. července 2021
Neuvěřitelně špatný poměr cena/výkon. Za 4000,- Kč za noc bychom očekávali podstatně lepší služby - úklid více než jednou za týden a především úroveň hotelové jídelny. Něco tak špatného jsme naposledy zažili ve školní jídelně v 70.letech. Především kvalita jídla byla naprosto mizerná, jídlo většinou studené, nedochucené. Nic se nedalo dokoupit, k pití k večeři jen voda se šťávou nebo čaj z várnice podivné chuti. Saláty a snídaně se nedoplňovaly, předkrmy připravované s velkým předstihem - okorané. Úroveň obsluhy taky špatná - jeden talíř na stole, už přivezli další, přehazovali jsme si talíře z ruky do ruky.- Prostředí.
Časový plán procedur byl přizpůsoben naším požadavkům. - Hotelové služby - úklid jen jednou za týden, naprosto mizerná hotelová jídelna (restaurací bych to nenazval).
V okolí málo služeb.
4 hlasy
- Prostředí.
-
Eva Kutláková
?
dospělý pár, 24. září 2014
- Stravování v hotelu Jan Ripper.
Přístup personálu v jídelně J.R. + ochota vyjít vstříc. - Neměli jsme možnost výběru ubytování - ihned nám byl nabídnut J.Ripper, přestože jako dlouholení návštěvníci upřednostňujeme Prieznitz nebo Lékařskou vilu.
Přístup zdravotního personálu v rámci procedur byl velmi neosobní, měli jsme pocit, že nás zejména na koupelích šidí ( ve srovnání s tím, co inzerujete ).
5 hlasů
- Stravování v hotelu Jan Ripper.
-
p. Pelikán
?
dospělý pár, 16. června 2014
pobyt ok, rádi se vrátíme- ochota
čistota - pokoj 210 proležená matrace
1 hlas
- ochota
-
Hedvika Prokšová
?
dospělý pár, 5. srpna 2013
Celkově jsme byli spokojení jak se službami,tak i s ubytovaním. Prokšová1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 22. února 2011
Lepší navštívit lázně v letních měsících. Z ubytování na penzionu se přechází do jiné budovy na jídlo a do jiné budovy na lázeňské procedury. V zimě je střídání teploty a opětovné oblíkání se a svlékání se nekomfortní.1 hlas
-
Ivana Pešlová
?
dospělý pár, 14. listopadu 2010
Bez textového hodnocení
1 hlas