Recenze
AKTUÁLNĚ: Poukazy pro zdravotníky již na Spa.cz nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 89 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (34)

Filtry

  • Ladislav

    ?

    dospělý pár, 20. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel byl hezký, strava dobrá, možnost výběru, výborné zákusky.
    • Vše OK
    • parkovné.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 19. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Slavíková

    ?

    dospělý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše výborné, úžasně jsme si to užili.
  • Milan B.

    ?

    dospělý pár, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Neuvěřitelně špatný poměr cena/výkon. Za 4000,- Kč za noc bychom očekávali podstatně lepší služby - úklid více než jednou za týden a především úroveň hotelové jídelny. Něco tak špatného jsme naposledy zažili ve školní jídelně v 70.letech. Především kvalita jídla byla naprosto mizerná, jídlo většinou studené, nedochucené. Nic se nedalo dokoupit, k pití k večeři jen voda se šťávou nebo čaj z várnice podivné chuti. Saláty a snídaně se nedoplňovaly, předkrmy připravované s velkým předstihem - okorané. Úroveň obsluhy taky špatná - jeden talíř na stole, už přivezli další, přehazovali jsme si talíře z ruky do ruky.
    • Prostředí.
      Časový plán procedur byl přizpůsoben naším požadavkům.
    • Hotelové služby - úklid jen jednou za týden, naprosto mizerná hotelová jídelna (restaurací bych to nenazval).
      V okolí málo služeb.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 11. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vzduch a klid
    • pro pobyt s placením procedur na jiném hotelu přebíhání po schodech na větší vzdálenost,vhodné pouze pro zdravé, při příjmu komplikace -časové i přebíhání k lekaři a ordinaci.neznalost informace na recepci hotelu...
  • Milan Musial

    ?

    dospělý pár, 7. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den,v lázních bylo vše výborné,moc se nám tam líbilo a rádi se budeme vracet,jelikož mám nemocná kolena.
    • Balnoepark je skvělý,výhledy na hory fascinující.
    • Jsme milovníci psů,ale tam psi opravdu nemají co dělat!Několikrát při procházce jsme potkali "dámu s venčícím psem",ALE BEZ SÁČKU NA EXKREMENTY!!Přitom jsou obrovské tabule "ZÁKAZ PSŮ"!!K čemu,když to nerespektují? Obecní policajt by si na sebe vydělal.Kdyby tam byli nevidomí nebo postižení se speciálně vycvičeným psem,tak se k tomu nebudu vyjadřovat!!Tento nešvar by se měl radikálně vyřešit!!
  • Lenka Hubáčková

    ?

    dospělý pár, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme s manželkou velmi spokojeni se vším a celý týden proběhl k plné spokojenosti.
    • Velmi ochotný personál v celém hotelu Ripper, včetně veškerých procedur. Bylo už znát celkové rozvolnění v souvislosti s COVID-19.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 13. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    První dojem byl velmi špatný, a to z tohoto důvodu:
    Po příjezdu nám v hotelu Ripper nám řekli, že máme hned zajít do Bezruče na lékařskou prohlídku. Tam jsme se po chvíli čekání dozvěděli, že tam paní doktorka není, že musíme do Priessnitz. V Priessnitz jsme vyčekali frontu, sestry s námi vyplnily několik papírů a sdělily, že máme jít v pondělí ráno do Bezruče.
    V Bezručí objednaný termín 8.20 a 8.30 hod. nebyl dodržen - po “vyšetření” jsme měli do půl hodiny vyzvednout časování procedur. Jakmile nám dali časování prosila manželka o změnu pondělního termínu 19.00 hodin na jiný den. Bylo řečeno, že změnu musí provést v Priessnitz. V Priessnitz se časování provádí jen mezi 8. a 9. hodinou a pak po 12. Byla tam po deváté. Po zaklepání mi pracovnice sdělila, že má přijít ve 12 hodin. Když jí přesto pooprosila o změnu termínu procedury, řekla, že to měla vyřídit v Bezručovi. Tam to ale původně žádala.
    Prostě chaos. Úřednice řekla, to víte, je tu zmatek, přijíždí moc lidí.. Asi bylo lépe, když lázně byly zavřené. Termín ale změnila.
    • Okolí
    • Dvě připomínky:
      1)Měli jsme pokoj 114. Bohužel byla v koupelně dost cítit kanalizace.
      2)Všechny údaje jsou m. j. v očkovacím certifikátu. Přesto na recepci a u sester v několika formulářích vyplňujeme stejné údaje - jméno, adresa, telefon atd. Zbytečně se kopíruje, přepisuje, vyplňuje.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 3. listopadu 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • libilo se nám moc,jak prostředí tak služby a taky personál byl vždy ochotný nám pomoci nebo poradit.Byli jsme nadmíru spokojeni v rámci možnosti k dnešní době.Přejeme vam hodně spokojených klientů.Korchovi
  • Anna KUBÍKOVÁ

    ?

    dospělý pár, 1. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení