Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 6 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    97%

  • Cena/kvalita

    80%

Recenze (119)

Filtry

  • Milan Musial

    ?

    dospělý pár, 7. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den,v lázních bylo vše výborné,moc se nám tam líbilo a rádi se budeme vracet,jelikož mám nemocná kolena.
    • Balnoepark je skvělý,výhledy na hory fascinující.
    • Jsme milovníci psů,ale tam psi opravdu nemají co dělat!Několikrát při procházce jsme potkali "dámu s venčícím psem",ALE BEZ SÁČKU NA EXKREMENTY!!Přitom jsou obrovské tabule "ZÁKAZ PSŮ"!!K čemu,když to nerespektují? Obecní policajt by si na sebe vydělal.Kdyby tam byli nevidomí nebo postižení se speciálně vycvičeným psem,tak se k tomu nebudu vyjadřovat!!Tento nešvar by se měl radikálně vyřešit!!
  • Jarmila Bauerová

    ?

    jednotlivec, 26. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Kulturu bych nehodnotila vůbec - vzhledem k omezeným současným podmínkám a parky a okolí se teprve upravovaly, což také chápu - nedá se stihnout vše.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup personálu velmi ochotný, chutné jídlo, úklid pokoje, prostředí,
    • nebyla dobře naladěná televize a chtělo by občas promazat panty na skříňkách
  • Hana Křížová

    ?

    ostatní, 21. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt jsme si užily, jen nám vadily špatné informace, co jsem po tlf. dostala. Ptala jsem se, jestli je potřeba si zařídit parkování, protože na webu psali, že je potřeba rezervovat a bylo mi řečeno, že ne, což byl zásadní omyl. Překvapilo mne, že v Lázních Jeseník není žádný bankomat a ani lékárna. Pak by bylo taky možná dobré připomenout, že vzdálenost od pobytu k procedurám dělí 100 schodů, což by mohlo někomu dělat potíže. Wifi je slabá a padá.
    • Čistý vzduch, pěkné prostředí, příjemné klima v pokoji.
    • Jídlo dietní a pokud si člověk neuvědomí, že jídla jsou číslována podle diet a objedná si 4, tak si moc nepochutná. Žádný kulinářský zážitek to není.
  • Lenka Hubáčková

    ?

    dospělý pár, 14. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme s manželkou velmi spokojeni se vším a celý týden proběhl k plné spokojenosti.
    • Velmi ochotný personál v celém hotelu Ripper, včetně veškerých procedur. Bylo už znát celkové rozvolnění v souvislosti s COVID-19.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 13. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    První dojem byl velmi špatný, a to z tohoto důvodu:
    Po příjezdu nám v hotelu Ripper nám řekli, že máme hned zajít do Bezruče na lékařskou prohlídku. Tam jsme se po chvíli čekání dozvěděli, že tam paní doktorka není, že musíme do Priessnitz. V Priessnitz jsme vyčekali frontu, sestry s námi vyplnily několik papírů a sdělily, že máme jít v pondělí ráno do Bezruče.
    V Bezručí objednaný termín 8.20 a 8.30 hod. nebyl dodržen - po “vyšetření” jsme měli do půl hodiny vyzvednout časování procedur. Jakmile nám dali časování prosila manželka o změnu pondělního termínu 19.00 hodin na jiný den. Bylo řečeno, že změnu musí provést v Priessnitz. V Priessnitz se časování provádí jen mezi 8. a 9. hodinou a pak po 12. Byla tam po deváté. Po zaklepání mi pracovnice sdělila, že má přijít ve 12 hodin. Když jí přesto pooprosila o změnu termínu procedury, řekla, že to měla vyřídit v Bezručovi. Tam to ale původně žádala.
    Prostě chaos. Úřednice řekla, to víte, je tu zmatek, přijíždí moc lidí.. Asi bylo lépe, když lázně byly zavřené. Termín ale změnila.
    • Okolí
    • Dvě připomínky:
      1)Měli jsme pokoj 114. Bohužel byla v koupelně dost cítit kanalizace.
      2)Všechny údaje jsou m. j. v očkovacím certifikátu. Přesto na recepci a u sester v několika formulářích vyplňujeme stejné údaje - jméno, adresa, telefon atd. Zbytečně se kopíruje, přepisuje, vyplňuje.
  • Lenka Ulrichová

    ?

    jednotlivec, 31. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hodnotila jsem LD Bezruč, kam mi bylo změněno ubytování. Všechny informace jsem dostala včas i když to určitě nebylo před zahájením sezony pro samoplátce jednoduché vzhledem k tomu, že se termíny pořád posouvaly.
    • Těšila jsem se na přírodu v blízkém okolí. Cyklostezky i lázeňské stezky po pramenech mě nadchly. Moc se mi líbil Balneopark, který jsem navštěvovala pravidelně. Lázeňské procedury, které mi byly jako samoplátci doporučeny, splnily mé očekávání.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. května 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příroda okolí lázní, možnost neomezených procházek
    • Chaotická registrace na rozpis procedur/čekací doba cca 3 hod./ Hlučnost chladničky na pokoji lázeňsky dům Ripper
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 3. listopadu 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • libilo se nám moc,jak prostředí tak služby a taky personál byl vždy ochotný nám pomoci nebo poradit.Byli jsme nadmíru spokojeni v rámci možnosti k dnešní době.Přejeme vam hodně spokojených klientů.Korchovi
  • Luboš Doležal

    ?

    jednotlivec, 20. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dostali jsme pokoj s oddělenými postelemi ,
      třebaže ve smlouvě byl opak . Vybavení pokojů by vzhledem k ceně mohlo být na lepší úrovni ./žádná zásuvka/ Jste v cenové relaci stejní jako v Třeboni , ale procedury
      i ubytování mají o dost lepší .