Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 71 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (71)

Filtry

  • Milan Kaňka

    ?

    dospělý pár, 3. května 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S ubytováním a službami v lázeňkém domě Jan Ripper jsem byl velice spokojen a rád se do tak příjemného zařízení znovu vrátím.
  • Libuše Knoblochová

    ?

    dospělý pár, 27. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Opluštilová

    ?

    dospělý pár, 26. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 22. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Maximální spokojenost jak s přístupem personálu tak s organizací procedur a ochotou všech zaměstnanců se kterými jsme přišli do styku.Náš pobyt byl sice krátký ale žádné nedostaky jsme za tu dobu nezaznamenali.Líbili se nám prostorné a slušně vybavené pokoje.
  • Lubomír Charvát

    ?

    mladý pár, 22. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Věra a Zdeněk Máchovi

    ?

    dospělý pár, 21. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Němec

    ?

    dospělý pár, 20. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hezké prostředí, pěkná celková atmosféra.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 13. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování hezké, jídlo chutné, bohužel mám výhrady k parkování. Přestože bylo parkoviště před hotelem v sobotu večer poloprázdné, musela jsem auto přeparkovat - pod podhrůžkou, že mi bude odtaženo. Chtěla jsem si parkování zaplatit, opět jsem nepochodila. Bylo mi řečeno, že parkovací místa jsou dopředu předplacena. Také se mi nelíbí, že víkendový pobyt musím ukončit v deset hodin dopoledne. Do této doby se paní uklízečka přišla dvakrát podívat, zda jsme ještě na pokoji. Ukončení pobytu kolem 13. hodiny považuji za ideální. Rovněž jsem postrádala služby jako pedikúra, kosmetika apod. Bohužel o víkendu nebyly k mání ani kulturní vystoupení. Jinak balneo služby byly vynikající.
  • Martin Klesa

    ?

    mladý pár, 13. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Götzová

    ?

    jednotlivec, 6. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byla jsem velice spokojena s veškerýma službama v hotelu. Příjemný přístup pracovníků hotelu. Doporučuji všem. Götzová