Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 18 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    100%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    94%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (32)

Filtry

  • Květoslava Chroboková

    ?

    skupina přátel, 11. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkové hodnocení je sporné, nedá se označit jednou větou.V parném létě je dnes zcela normální mít aspoň ve společných prostorech klimatizaci.Někdy se zdálo že je celkem dýchatelno, ale některé dny byl vzduch velice těžký a horký.Taky taneční večírek pořádaný ve středu byl pro hosty kteří měli okna nad zimní zahradou obtížný.Nemluvím o čistotě.Bylo čisté povlečení a soc. zařízení.Okna byla plná zabitých much a tyto ležely i po celém pokoji.Koberce měly neuvěřitelné tmavé fleky.Závěs o tom nemluvím.Nejhorší pro mne byla skutečnost, že kamarádky které měly dvoulůžkový pokoj tak měly cenu cca o 2000 Kč nižší a byl to pokoj krásný, včetně docela velké TV.Já s příplatkem 2000 Kč, neboť jsem měla jednolůžkový , který vypadal jako pokoj pro služky za první republiky .Snad 2,5 krát 3 metry a TV jako lepší tranzistorové rádio, s málo funkčním ovládačem a bez návodu kde je jaký program atd.Vím, TV není podstatná, ale celkový dojem v tak malém prostoru je, že by měl být se slevou a ne s příplatkem.Personál mi po mém dotazu odvětil, že jsem tam byla sama a měla klid.Jinak než být sama tam ani nešlo, protože by se ke mě nevešel ani větší pes.Toto mě velice zklamalo a kamarádky radily podat stížnost manažerovi hotelu.Možná jsem to měla udělat, ale nechtěla jsem si kazit pobyt, na který jsem se těšila a celý rok šetřila.Upozorňuju všechny, dejte si pozor na jednolůžkové pokoje velice , velice předražené.Budeme velice zvažovat zda tyto lázně, které jsou ve velice krásném prostředí,ještě někdy navštívíme.
    • Líbily se mi společné prostory i jídelna, denní bar i to, že většinu procedur jsem měla v budově.Až na jednu výjimku byl lázeňský personál ke mě hodný, což nelze říct o mých kolegyních.Jídlo taky výborné, ale hosté by se měli upozornit ,že raut není o tom ,jíst vše co tam vidí.
    • Jelikož jsem pobyt zařizovala pro tři lidi, ne všichni měli štěstí na příjemný personál.P Koblihová raději většinu procedur neabsolvovala.Jelikož žije dlouhou dobu v cizině, je zvyklá na jiný přístup a ne ,že za své peníze se na ni šklebí ti, které vlastně svou objednávkou trochu zaměstnává.
  • Jana Levá

    ?

    skupina přátel, 15. června 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petra Dobešová

    ?

    skupina přátel, 16. dubna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jedná se o velké zařízení, kde stále převládá klientela lázeňská, ne samoplátci, takže jsou tomu uzpůsobeny služby. Pokud jedete poprvé, nutno si veškeré procedury minimálně měsíc dopředu objednat, v den příjezdu je prakticky vše zamluveno. Pokud máte v balíčku pouze snídani, připravte se na to, že se obědu a večeře budete doprošovat a budete mít pocit, že personál rušíte při přípravě jídelny pro ostatní hosty. Vyplývá to i z toho, že personálu v restauraci je pomálu a opravdu se musí točit. Ale to mne jako platícího klienta přece nemusí zajímat. Samotné procedury však byly skvělé a pracovníci příjemní. Během procedur jsem však zaznamenala snahu o šetření na materiálu i času.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 8. dubna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice jsme byly spokojeny se stravou (švédské stoly). Výborné masáže a fyzioterapie.
    V loňském roce jsem moc byla spokojena s fyzioterapeutem p. Nežádalem, který bohužel již v lázních nepracuje.
    • Výborně se dýchá.
      Perfektní služby.
      Výborná strava.
  • Lenka Minářová

    ?

    skupina přátel, 18. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • perfektní ubytování, nabídka procedur i možnost načasování
    • scházelo více informací i mimolázeňských aktivitách, výletech do okolí, mapky atd
  • Vlasta Juríčková

    ?

    skupina přátel, 22. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem spokojená s ubytováním v čistém prostředí,personálem ,procedurami,pochvalu si zaslouží kuchaři a obsluha v jídelně.
    • Měli jsme doplaceny obědy a večeře.Když jsme se nahlásili v recepci,tak nám bylo řečeno,že máme placené jen snídaně.Bylo to nějaké nedorozumění,nakonec se to po hodině vyřešilo.
  • Markéta Fialová

    ?

    skupina přátel, 28. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostředí hotelu- lokalita hotelu, příroda, široké využití pro volný čas. Hotel- příjemné prostředí, dostupnost procedůr přímo v hotelu, čistota, ochota personálu...
    • Doproručuji předem zarzervovat procedůry přímo v hotelu!!!
  • ing. Josef Burian

    ?

    skupina přátel, 31. května 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • jídlo a personál jídelny
      dobré ubytování
      procedury s vyjímkou masáže,koupele
      přístup uklizeček
    • kvalita klasické masáže nejhorší co jsem kdy absolvoval
      málo osobní přístup recepce
      přeplněný saunový svět klienty - drahý
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 9. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo vpořádku. Personál ochotný a milý. Včetně masérú, lázeňských....Jediný , ale podstatný problém byly večeře. Nevím jak v jiných hotelích, ale Ripper servíruje průměrná a téměř studená jídla. Za vrchol považuji nejakou obilovinu s grilovanou zeleninou, která tedy musela být tepelně upravená,ale pravděpodobně už někdy dopoledne, aby byla bečer servírována zcela studená, prutože po-čt jsou podávané studené večeře. Možnost ohřátí byla zamítnuta. To samé-studená tortilla. To co vylo nazváno teplou večeří, bylo vlažné.
    • Vše ostatní
    • Večeře
  • Hana Tarašková

    ?

    skupina přátel, 11. května 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt hodnotíme velmi kladně, ubytování pěkné, čisté, personál vstřícný, snídaně velmi dobré, procedury také. Prostředí lázní příjemné, téměř domácké. Navíc hromada možností a příležitostí, kam jít ve volném čase. Určitě si to ještě někdy zopakujeme.
    • Léčebný dům Priessnitz je obrovský komplex, trvalo nám , než jsme našli svůj pokoj 408 v podkroví. Naštěstí personál na recepci nám vždy před procedurou řekl, kam máme jít. Možná by stálo za to dát každému návštěvníkovi nějaký plánek objektu, aby se v něm lépe zorientoval.