Recenze

HodnoceníHotel Džbán

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 72 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    79%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (215)

Filtry

  • Kateřina

    ?

    Neuvedeno, 7. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Doporučuji hotel i krásné okolí
    • Welness i bazén ,přístup personálu
  • Eva Nechvátalová

    ?

    Neuvedeno, 24. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Helena Knödlová

    ?

    dospělý pár, 29. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel pro nás, turisty, nabídl vše, co jsme potřebovali. Měli jsme polopenzi, jídlo bylo velmi dobré.
    • Na postelích se opravdu špatně spí. Matrace tvrdé, proležené.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 15. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Karlova Studánka a okolí
    • jídlo, vybavení hotelu
      snídaně dobré, večeře nic moc, hlavně maso tvrdé
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 10. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Džbán má svá specifika, pro která jsem jej navšívil již popáté a určitě na naposled.
    • Kombinace lázní a pobytu na horách, skvělé stravování.
    • Trochu problémů s parkováním, i když ale zdarma.
  • Vlastimil Špic

    ?

    dospělý pár, 26. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Přátelská atmosféra,ochotný personál snažící se vyhovět veškerým požadavkům.Výborný poměr cena a kvalita ubytování a také jídla.
  • Adolf Polách

    ?

    dospělý pár, 23. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli velice spokojeni. Příjemný a ochotný personál, čisté a útulné
    pokoje. Spokojenost s welnes, skvělý relax. Ocenili jsme chutnou stravu. Jsme nenároční, důležitý je pro nás klid , pohoda a krásná příroda. Určitě se vrátíme.
    • spokojenost
    • není co vytknout
  • Jiřina Navrátilová

    ?

    jednotlivec, 26. dubna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    jsme spokojeni rádi se vracíme k vám
    • spokojenost
  • Ilona Höklová

    ?

    jednotlivec, 14. dubna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V recepci máte strikně ceduli s oznámením, že ubytováváte až ve 14 hodin.Ale když nepřijedete autem, nemůžete přijet tak, aby to vyhovovalo hotelu. Většinou bývá, když je pokoj uklizen, ubytují vás dříve. Žádná kultura v hotelu. Chyběl společenský večer. Bylo nám řečeno, že číšníci jsou unaveni a podruhé, že se nesehnala žádná hudba. To o číšnících jsem ještě v životě neslyšela. Večer mrtvo.
  • Vasylchenko Olena

    ?

    jednotlivec, 28. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, celkem jsem byla moc spokojená
    • Vstřícnost personálu, spa zóna přímo v hotelu, dobrá jídlo , báječna příroda
    • Jediný bod , který mne hodně naštval, tak to špatně promyšlená konstrukce kanalizace.
      Nevím proč, ale mne ubytovali v pokoji č.205 v něm že nachází odvod kanalizačního sistemu, v noci v pokoji začalo tak zapáchat , že já pár krát musila vstávat a otvírat okno (při tom bylo docela chladno venku ),aby se neudusila .
      Bylo to doopravdy na zavolání hihejenicke kontroly
      Prý komunikace z recepční ona to odkyvala ani ne omluvila se a pak říkala svému nadřízenému , že z pokoje 205 ZASE dostala stížnost o tom zápachu ....
      To znamená, že nejsem první host , které na to stizoval ale majitel to nijak neřeší