Lázeňská Vila Vlasta
Děkujeme, spokojený klient j naše nejlepší reklama.
Tým HLKS.
92%
Perfektní
na základě 29 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 17. května 2022
Lázeňská Vila Vlasta
Děkujeme, spokojený klient j naše nejlepší reklama.
Tým HLKS.
1 hlas
?
jednotlivec, 14. května 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 26. dubna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 7. dubna 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 27. března 2022
Lázeňská Vila Vlasta
Dobrý den,
děkujeme za Vaše vyjádření, i negativa jsou pro nás velkým přínosem.
Uzavřen vstup do jídelny, je pouze ten, který je určen pro zaměstnance, a je součástí vstupu do kuchyně. Zde není pro lázeňské hosty povolen přístup, jak z hygienických, tak bezpečnostních důvodů.
Nejedná se ale o vstup z léčebny, balneoprovoz se nachází v jiné části budovy, než jídelny.
Do všech jídelen je samostatný vstup otevřen.
S přáním příjemných dní,
Tým HLKS
1 hlas
?
jednotlivec, 27. března 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 18. března 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 8. března 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 6. března 2022
Lázeňská Vila Vlasta
Děkujeme :-)
1 hlas
?
ostatní, 28. února 2022
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.