Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 49 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (279)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vůči Čechům až nepříjemné chování personálu, na rozdíl k rusky hovorřícím, nedobrá kuchyně, neochota poskytnout informace či službu,
    • Hezký výhled z pokoje na Mlýnskou kolobádu
    • Až pohrdavé chování personálu, studené stále stejné polévky, nedobrá kuchyně, pokoj s malou chladničkou jinak neútulný,, holý.
  • Bohumila Kohoutová

    ?

    jednotlivec, 2. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Umístění hotelu v centru.
      Možnost pití různých druhů čaje.
      Obrazy v jídelně.
    • Stísněnost pokoje. Poličky ve skříních umístěny neúměrně vysoko.
      Jídlo, respektive večeře(kapr málo tepelně upravený) mi způsobil zažívací potíže.

      Ztratila jsem náušnici a ztrátu zjistila až doma.Nevím zda na pokoji č.404 nebo v perličkové koupeli.
  • Ivana Vacková

    ?

    jednotlivec, 11. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hezký hotel, výjimečně kvalitní masáž, otřesný kontakt po telefonu - zcela odrazující k návštěvě, na hranici slušného chování, průměrné na recepci ( zcela chybí informace ke komplikované situaci s parkováním). Zajděte se podívat, jak vypadá jídlo k večeři - hovězí, vepřové, drůbež i ryba v UHO. Skvělé snídaně.
  • Alžbeta Lipovská

    ?

    jednotlivec, 2. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    4* hotel nie je štandardne vybavený. V chladničke neboli žiadne nápoje.
    Riešenie parkovania, pre hostí.
    • Karlovy Vary sú veľmi pekné pokojné mesto. Páčilo sa mi.
    • Mrzí ma, že 4* hotel nie je štandardne vybavený (vo 4* hoteloch, kde som bola ubytovaná, bol župan, papuče, kozmetické drobné potreby). Tiež pre hostí vybavené parkovanie, alebo riešenie parkovania.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 6. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Restaurační provoz trpí nedostatkem kvalifikovaného personálu, nedostatky agenturních pracovníků jsem musela řešit s vedoucí servisu. Zařízení není lázeňským domem, ale pouze wellness hotelem, označení je klamavé. Konzultace s lékařem u lázeňských pobytů vnímám za základě vlastní zkušenosti jako značně formální, nikoliv jakkoli přínosnou.
    • Karlovy Vary, adresa v bezprostřední blízkosti Mlýnské kolonády
    • souběh lázeňské péče a wellness programu dalších hostů, každá skupina hostů má na pobyt jiné nároky: léčba x zábava
    ASTORIA Hotel & Medical Spa

    Odpověď od hotelu

    ASTORIA Hotel & Medical Spa

    Děkujeme Vám za návštěvu a hodnocení našich služeb. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s personálem v restauraci, na zvýšení jeho odbornosti určitě ještě zapracujeme, děkujeme Vám za podnět. Náš lázeňský hotel je zařazen do Národního registru poskytovatelů zdravotních služeb a splňujeme tak veškeré podmínky stanovené pro poskytování lázeňské rehabilitační péče. Těšíme se na Vaši další návštěvu a ještě jednou Vám děkujeme za vše.

  • Alena Levá

    ?

    ostatní, 10. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    ASTORIA lázeňský dům a hotel se nachází přímo v lázeňském centru, pohodlně na dosah všeho, co v Karlových Varech stojí za zhlédnutí, včetně pramenů a kaváren - proto jsme si ho zvolili pro změnu po loňském velmi pěkném pobytu v Sancoussi, který je trochu z ruky. Bohužel jsme nedomysleli parkování, což je v centru samozřejmě katastrofa, navíc když hotel parkování nemá, pouze ve strmé ulici nad hotelem 3 místa, nehlídaná, zato za 500 Kč na den (stejně byla obsazená). Navíc navigace cestu k hotelu neukáže, protože je na pěší zóně a kdo to tam nezná předem, je dost ztracen a otráven. Takže radím: do navigace si zadejte Divadelní náměstí, odtud už kolem Vřídla projedete přes zákaz až k hotelu aspoň vyložit kufry, to se toleruje. Pak se vydáte zaparkovat někam, kde to jde a Bůh Vám pomáhej. Samozřejmě nazpět to znamená někam se dotrmácet pro auto, opět Divadelní náměstí atd. Hotel žádnou službu, která by se o auto postarala, kupodivu nemá.
    Přímo naproti je historická kolonáda, která se opravuje (což nikde nebylo zmíněno), takže pokoje s výhledem na kolonádu byla veliká chyba - od božího rána do večera stavební hluk, a to výrazný. Hotel je po rekonstrukci, původní historické prostory a prvky jsou velmi pěkné, ale ubytovací část je tak nějak sterilní a bezduchá. Pokoje (jednolůžáky) mrňavé, hezké tapety a koberce, ale podivný nábytek jak v kanceláři, na zdi není jediný obrázek a ve skříni 3(!!) ramínka, což je prý normální. Wellnes centrum je také takové nedomrlé, malý bazén, 3 lehátka ... Vrcholem je, že ve 4**** lázeňském hotelu nedostanete automaticky župan, nýbrž musíte zaplatit depozit 1.000 Kč, aby vám ho na nepříliš přátelské recepci vydali. Lázeňské procedury byly příjemné, a to včetně milého personálu.
    Když to shrnu, pokud má Astoria 4 hvězdy, měl by mít Pupp (vloni jsem tam strávila dva týdenní pobyty) alespoň 7 hvězd.
    • Poloha hotelu.
      Příjemný postarší pán na recepci, jehož úkolem zřejmě bylo pomáhat hostům s kufry apod. a také se o to poctivě snažil.
      Velmi dobrá káva v kávovaru v jídelně, dobře ochucená jídla, některá velmi chutná.
      Ochotný a příjemný personál v jídelně, který se statečně a vzorně vyrovnal s nutnými opatřeními.
      Příjemný a zjevně erudovaný lékař dr. Belov, který vstupní vyšetření pojal velmi zodpovědně, což nebývá úplně zvykem všude.
    • Ušmudlané a vybledlé vlajky na průčelí hotelu - méně a kvalitně by bylo elegantnější.
      Neuvěřitelně nevrlá sestra na příjmu.
      Kuchyně by měla ihned vyměnit dodavatele pečiva a hlavně moučníků.
      V ubytovací části bezduchý interiér bez nápadu.
  • Helena Kulíková

    ?

    jednotlivec, 25. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarmila Jankových

    ?

    jednotlivec, 27. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nízké hodnocení okolí je způsobeno a) stavební rekonstrukcí kolonády a b) mimořádným uzavřením prodejen, restaurací a kaváren kvůli coronaviru. Kvůli ad b) nemá smysl nízké hodnocení považovat za validní.
    • - pečlivý a ochotný MUDr. Belov
      při vstupní lékařské prohlídce .
      - Příjemné a ochotné recepční
      - Ochotný portýr
      - Nabídka čajů v čajovně s jejich popisem
      byla skvělá
      - Nabídka jídel široká a líbivě upravená
    • - Nepříjemná sestra na příjmu
      - Neochota časově sladit procedury
      s procedurami manžela
      - Orientace v hotelu složitá
      kvůli nepříliš dobrému značení
      - Často nevstřícné až nepříjemné sestry
      u procedur (v porovnání s jinými lázněmi)
      /výjimkami byly sestry na oxygenoterapii
      a u suché lázně CO2/.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jídlo bylo luxusní a personál úžasný.
    • Postel byla zklamáním byla jsem zlomena jak luk byla asi starší.Ve sprše vypadla hadice ?asi zažitkova sprcha, kávovar který tekl všude jen ne do hrnecku vše bylo hlášene ale nic se nezměnilo a po pokojské jsem chtěla uklidit a vše bylo jak jsem odešla jen toalet.papír doplněn ale ručníky špinavé ?