Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 49 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (54)

Filtry

  • Jiří Kypta

    ?

    skupina přátel, 11. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování u kolonády
    • Možná večeře by mohly byt pestřejší.
  • Alena Levá

    ?

    ostatní, 10. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    ASTORIA lázeňský dům a hotel se nachází přímo v lázeňském centru, pohodlně na dosah všeho, co v Karlových Varech stojí za zhlédnutí, včetně pramenů a kaváren - proto jsme si ho zvolili pro změnu po loňském velmi pěkném pobytu v Sancoussi, který je trochu z ruky. Bohužel jsme nedomysleli parkování, což je v centru samozřejmě katastrofa, navíc když hotel parkování nemá, pouze ve strmé ulici nad hotelem 3 místa, nehlídaná, zato za 500 Kč na den (stejně byla obsazená). Navíc navigace cestu k hotelu neukáže, protože je na pěší zóně a kdo to tam nezná předem, je dost ztracen a otráven. Takže radím: do navigace si zadejte Divadelní náměstí, odtud už kolem Vřídla projedete přes zákaz až k hotelu aspoň vyložit kufry, to se toleruje. Pak se vydáte zaparkovat někam, kde to jde a Bůh Vám pomáhej. Samozřejmě nazpět to znamená někam se dotrmácet pro auto, opět Divadelní náměstí atd. Hotel žádnou službu, která by se o auto postarala, kupodivu nemá.
    Přímo naproti je historická kolonáda, která se opravuje (což nikde nebylo zmíněno), takže pokoje s výhledem na kolonádu byla veliká chyba - od božího rána do večera stavební hluk, a to výrazný. Hotel je po rekonstrukci, původní historické prostory a prvky jsou velmi pěkné, ale ubytovací část je tak nějak sterilní a bezduchá. Pokoje (jednolůžáky) mrňavé, hezké tapety a koberce, ale podivný nábytek jak v kanceláři, na zdi není jediný obrázek a ve skříni 3(!!) ramínka, což je prý normální. Wellnes centrum je také takové nedomrlé, malý bazén, 3 lehátka ... Vrcholem je, že ve 4**** lázeňském hotelu nedostanete automaticky župan, nýbrž musíte zaplatit depozit 1.000 Kč, aby vám ho na nepříliš přátelské recepci vydali. Lázeňské procedury byly příjemné, a to včetně milého personálu.
    Když to shrnu, pokud má Astoria 4 hvězdy, měl by mít Pupp (vloni jsem tam strávila dva týdenní pobyty) alespoň 7 hvězd.
    • Poloha hotelu.
      Příjemný postarší pán na recepci, jehož úkolem zřejmě bylo pomáhat hostům s kufry apod. a také se o to poctivě snažil.
      Velmi dobrá káva v kávovaru v jídelně, dobře ochucená jídla, některá velmi chutná.
      Ochotný a příjemný personál v jídelně, který se statečně a vzorně vyrovnal s nutnými opatřeními.
      Příjemný a zjevně erudovaný lékař dr. Belov, který vstupní vyšetření pojal velmi zodpovědně, což nebývá úplně zvykem všude.
    • Ušmudlané a vybledlé vlajky na průčelí hotelu - méně a kvalitně by bylo elegantnější.
      Neuvěřitelně nevrlá sestra na příjmu.
      Kuchyně by měla ihned vyměnit dodavatele pečiva a hlavně moučníků.
      V ubytovací části bezduchý interiér bez nápadu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 24. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je pěkně zrekonstruovaný, personál příjemný. Spa otevřené i pro plavání v ranních hodinách. Snídaně a jídlo dostačující, je však možné, že při delším pobytu by večeře byly opravdu jednotvárné. Poloha hotelu je také vynikající.
    • U 4 hvězdičkového hotelu bych očekávala základ jako kapesníky na pokoji, vodu, odličovací tampony. Zároveň poplatek za zapůjčení županu, který není v pokojích Comfort Plus v ceně, je přehnaně vysoký (1000Kč). V jiných hotelech podobné cenové kategorie bývá k zapůjčení např. za 250Kč taška, která obsahuje jak župan, tak bačkory.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 20. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Šuláková Hana

    ?

    skupina přátel, 13. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi dobré
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 16. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 31. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborné jídlo, čistý, pěkný pokoj s výhledem na kolonádu, příjemný personál a kvalitní wellness.
    • Škoda, že na pokoji není klimatizace. Když jsme nechali v noci otevřené okno, aby se pokoj vychladil, tak nás budil hluk z kolonády.
  • Ludmila Šťastná

    ?

    skupina přátel, 31. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu se nám velmi líbil. Služby,strava,procedury i ochota personálu-velká spokojenost. Okolí hotelu na procházky výborné. Návštěva muzea Becher a sklárny Moser,která byla v ceně balíčku,byla velice zajímavá.Velké plus byla také čajovna,kde možnost občerstvení po celý den!!! Naprostá spokojenost s pobytem-příjemný relax odpočinek. Děkujeme
    • Celková spokojenost!!!
    • Žádné závažné nedostatky!
  • Šárka Bobišová

    ?

    skupina přátel, 18. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný pobyt s odpovídajícími službami.
    • Pestrá nabídka jídel jak na snídaních tak večeřích. Výborná čajovna.
    • Malinkatý rozměr sociálního zařízení u pokoje.
  • Věra Mihlova

    ?

    ostatní, 5. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příště se určitě vrátím.
    • Vybavení hotelu, jídlo a čistota hotelu. Personál v jídelně. LP
    • Nepříjemný pan v recepci asi portyr, silnější postavy. Dokázal hned při ubytování zkazit náladu.
    ASTORIA Hotel & Medical Spa

    Odpověď od hotelu

    ASTORIA Hotel & Medical Spa

    Děkujeme Vám, že jste si pro pobyt v Karlových Varech vybrala náš hotel. Mrzí nás, pokud na Vás chování portýra působilo nepříjemným dojmem a omlouváme se za to. Kolegu jsme upozornili a pevně věříme, že při Vašem dalším pobytu bude vše v pořádku. Těšíme se na Vás.