Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 126 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    92%

Recenze (97)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. listopadu 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Náš říjnový pobyt byl skvělý i přes probíhající rekonstrukci v hotelu i vyhlášená epidemiologická opatření, jež zavřela veškeré restaurace, obchody i kulturní zařízení. Okolí Karlových Varů skýtá spoustu pěkných cílů pro pěší turistiku.
    • Jedinečné umístění hotelu Astoria uprostřed lázeňského centra, naproti Mlýnské kolonádě.
      Velmi bohatý a chutný bufet při snídani i večeři (polopenze).
      Nenápadné, ale důsledné zohlednění hygienických opatření v souvislosti s COVID-19.
      Velmi podrobná vstupní lékařská konzultace a kvalitní procedury.
    • Jednu hvězdičku jsem ubrala za jednu velmi nepříjemnou a neochotnou sestru na příjmu. Jinak byl personál, hotelový i lázeňský, velmi milý, vstřícný a profesionální.
  • Marcela Haramiová

    ?

    dospělý pár, 27. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byla spokojena.Ubytování v hotelu bylo perfektní,služby hotelu rovněž.
    Kulturní a sportovní vyžití hodnotím jako nedostatečné vzhledem k epidemiologické situaci,která neumožňovala tuto oblast.
    • Jako dobrý nápad hodnotím možnost navštěvovat čajovnu v prostorách hotelu,což v současné situaci byla jedna z mála možností jak trávit volný čas.
    • Bohužel jsme nevyčerpali všechny předepsané procedury a pobyt jsme předčasně ukončili,i když nám bylo nabídnuto,že můžeme v hotelu zůstat,jenže vzhledem k tomu,že už nebyly poskytovány procedury,tak jsme pobyt ukončili.
      Ovšem vinu na tom nemá personál hotelu,ale skutečnost,že v hotel navštívili jedinci,u kterých byl zjištěn pozitivní test na koronavirus.
      Vzhledem k tomu toto opatření hotelu chápeme a schvalujeme jako odpovědný přístup k hostům.
  • Růžena Nadymáčková

    ?

    jednotlivec, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naprostá spokojenost
    • vše
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 26. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 25. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -pobytu nelze nic vytknout i za ztížených podmínek vše fungovalo jak mělo
  • Roman Raszka

    ?

    rodina s malými dětmi, 20. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • musím tento hotel doporučit
      skvělý personál
      velký výběr jídla
      bylo nás 6 a všichni velmi spokojeni
      kvalitní postele
      skvělé umístění hotelu
    • některá jídla z teplého bufetu byla nedostatečně dochucena
  • Monika Černá

    ?

    dospělý pár, 20. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celková spokojenost,čistota,ochota personálu a výborné jídlo.V době covidové nelze hodnotit kulturní vyžití ,ale procházky a okolní příroda nezklamou.
    • -hotelový komfort
      -pestré jídlo
      -čistota a útulnost pokoje
      -čajovna
      -výlety po okolí
      -doporučuji všem
  • Miloš Widimsky

    ?

    jednotlivec, 20. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborná poloha, dostatek výborného jídla, ochotný personál
    • Velmi slabá až nefunkční Wi-Fi, hluk z rekonstrukčních práci,
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vladimír Formánek

    ?

    jednotlivec, 26. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení