Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 49 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (458)

Filtry

  • Ladislava Švejdová

    ?

    jednotlivec, 21. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ota Müller

    ?

    jednotlivec, 14. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý, spokojenost.
    • Celková spokojenost
    • Arogantní klientela z bývalého Sovětského svazu, ani neodpoví na pozdrav a jako perlička můj rozpis procedur vytištěn v azbuce, jsem snad doma, nebo ne ?!
  • Marie Maňasová

    ?

    jednotlivec, 29. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytóvani. Masaze, bazén.
    • Servírky nemluvila český. Neustále i přes upozornění odnášeli právě nadané jídlo, pribory, pití apod. Než jsem si přinesla např. hlavní jídlo, odnesla polévku atd. V takovémto hotelu by měl být, myslím personál na urovni
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ocenila bych, kdybychom si čas procedur mohli sami určit, případně kdyby nám bylo umožněno čas přizpůsobit. Stejně tak, vzhledem k procedurám bych očekávala, že na pokoji budou dostupné pantofle a župan, ale chápu, že jej mají k dispozici na recepci zálohované. Tip pro příště, dala bych ťapky a župan do jednoho balíčku.

    Celkově ovšem nad očekávání dobrá restaurace!!! Velmi dobré večeře i snídaně formou bufetu.
    Pokoje krásné a personál na místě velmi vstřícný, po telefonu již méně.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ladislav Langr

    ?

    dospělý pár, 23. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • skvělý lékař
      výborná strava
      nádherná welness
      užitečné procedury
      lokalita
      ochota a vstřícnost personálu
    • nízká kvalifikace personálu
      nevkusné oblékání pacientů a žádné jejich usměrnění ze strany hotelu
      nedostatečná či opožděná péče města o veřejné prostory
  • Renata Fidrmucová SP 21633572

    ?

    jednotlivec, 29. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc hezké prostředí, milý personál, čajovna vynikající a unikátní - výborné čase skoro celý den
  • Laš Vladislav

    ?

    dospělý pár, 24. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi příjemný pobyt, zejména výborné procedury. Ovšem je zde problém s příjezdem a odjezdem z hotelu. Podle policie je sice vjezd do lázeňské zóny povolen v den příjezdu a odjezdu celý den, ale do pěší zóny jen ve vyhrazených hodinách a hotel Astoria je na pěší zóně. Takže odjezd od hotelu na parkoviště v den příjezdu v 15 hod skončil pokutou..
    • Město
      Atmosféra hotelu
      Absolvované procedury
      Exkurze do firmy Moser
      Exkurze do zákaznického centra Becher
      Studená kuchyně
      Bazén
    • Teplá kuchyně (vodové omáčky)
      V zadním pokoji v noci ruší vzduchotechnika
      Nevyřešený příjezd a odjezd z hotelu a nesprávné rady recepčních
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Richterová

    ?

    jednotlivec, 24. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • umístění hotelu
      ochotný a vstřícný personál až na přijímací sestřičku
      výborné a bohaté menu , zejména snídaně
    • pokoj neměl klimatizaci , ve vedrech, která byla, to znamenalo spát při otevřeném okně, což pomohlo jen částečně, a vzbudit se před šestou, kdy začal značný venkovní ruch /okna do postanní ulice/
      pro přímací sestřičku byl velký problém dát nám procedury s mojí téměř 90 letou maminkou, tak, abychom měly volné odpoledne ve stejný den
      nedostala jsem masáže z důvodu, že už byly obsazené