Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 51 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (7)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 28. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše v pořádku. Oceňuji ochotu a rychlost řešení změny termínu pobytu.
    • pěkný pokoj
      příjemný personál
      příjemné procedury
      dobré jídlo
      dobrá lokace hotelu
    • bazén a vířivka v hotelu
      poblíž parkoviště se shlukovali opilí lidé a obával jsem se, zda nepoškodí zaparkované auto
  • David Tůma

    ?

    mladý pár, 15. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Veronika Pecena

    ?

    mladý pár, 25. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Za nas neutralni hodnoceni, 3.5 z 5. Pomer cena/kvalita asi ok, ale 4* to dle nas neodpovidalo. Dost veci by se dalo omluvit nedostatkem personalu za momentalni situace, ale stejne, clovek nejakou uroven za sve penize ocekava. Uz bychom se nevratili.
    • Krasna, zajimava budova, poloha idealni. Jidlo vesmes vyborne, wellness az na par malickosti taky dobre (3 sauny, mensi bazen) . Super pohodlne postele.
    • Celkove hotel na to, ze je otevren teprve par let, pusobil zanedbane. Pokoj c. 108 zanedbany, plny prachu, vybaveni dost opotrebovane, par veci by potrebovalo postelovat a opravit, koupelna by tez snesla poradny uklid. To plati i o wellness prostorach. Personal bez usmevu. V prvnim patre neustaly zapach z kuchyne. Ve wellness plisen ve sprse, jako to fakt ve 4* ne. Negativnich malickosti, ktere tak trochu kazily pobyt, byla bohuzel cela rada...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 10. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Milý a ochotný personál, vždy vše na čas připraveno a uklizeno.
    • Hotel ve skvělé lokalitě - blízko autobusového nádraží a na začátku kolonády - krásná 30 minutová procházka centrem. V okolí výběr z restaurací, kde je skvělý poměr ceny/kvality.
    • Neprodává se čepované pivo.
    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Velice děkujeme za milé ocenění našich služeb; čepované pivo - tanková Plzeň - se podává v restauraci PUOR, která je součástí hotelu. Tak snad příště na zdraví...

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásné prostředí hotelu s velmi milým a ochotným personálem, pokoj byl čistý, útulný a nadstandardně vybavený, kuchyně ve formě rautových stolů rovněž výborná. Oceňujeme velký výběr procedur a možnost kulturního vyžití i přímo v hotelu (slavnostní sál, music bar). Určitě bychom se rádi vrátili.
    • Lázeňské prostředí včetně hotelu
      Ochotný a milý personál
      Velký výběr procedur, kvalita masáží
      Výborná kuchyně
      Komfortně vybavené pokoje
      Kulturní program přímo v hotelu
      Ostatní poskytované služby
    • Očekávali jsme trochu větší rozmanitost večeře formou rautových stolů

      U procedur v podobě různých typů koupelí je škoda, že jednotlivé místnosti s vanami nemají "vlastní strop" (jsou otevřené), při tak jindy příjemné proceduře jsme si moc nezarelaxovali, protože komunikace ostatních hostů hotelu s obsluhou spa, kteří si přijdou domluvit termíny svých procedur, je dosti rušivým elementem. Toto chtělo domyslet hned na začátku při výstavbě..
    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Dobrý den,

    velice si ceníme Vašeho hodnocení a jsme rádi, že jste byli spokojeni s kvalitou služeb a ubytování a že jste využili náš pestrý kulturní program. Za rozmanitost pokrmů se velice omlouváme, v případě že v nabídce bufetu není co jste očekávali náš personál Vám s radostí splní individuální přání a doobjedná v kuchyní cokoli dle možností.
    Prostor určený pro SPA oddělení je zasazen architektem do historické budovy z historií 115 let, postup prací tedy musel probíhat také v koordinaci památkářů, smyslem otevřených stropů je poukázat na původní nýtovanou konstrukci od firmy Škoda auto z roku 1899. Váš podmět předáme s prosbou eliminovat hluk při časování procedur.

    Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.

    S pozdravem
    Martin Kumičík
    Sales & Reservation manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 8. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 4. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vcelku se nám moc líbilo, hezké zpestření Vánoc, jen bychom čekali za tu cenu více propracovaný vánoční program, vánočně ozdobené i interiéry pokojů a wellness. Vánoční atmosféra tu prostě na můj vkus na lidi moc nedýchala. Štědrovečerní večeře v sále Orfeum moc pěkná, jídlo vynikající, obsluha bez chyby, jen bych opět ocenila někoho, kdo by to tam uvedl a řekl na začátek a konec pár slov. Co mě trochu zarazilo, že hotel tvářící se tak nóbl a účtující si takové ceny nemá parkoviště zdarma a požaduje 200kč za den parkování. V celém okolí široko daleko se dá zaparkovat pouze na povolení magistrátu města, takže člověku nezbude nic jiného, než hotelového parkoviště využít. Jinak abych tedy nezněla moc negativně, pokoje krásně vybavené, úklid na pokojích bez chyby, večerní služba rozestýlání a zanechávání čokoládek na polštářích moc milá, o svátcích podávání šampaňského u snídaně perfektní, wellness v pořádku, vířivku jsme využívali několikrát denně, sauny také dobré. Obecně hodnotím pobyt jako moc pěkný a příjemný až na pár zanedbatelných maličkostí. :)
    • vynikající jídlo
      krásný pokoj
      všude čisto
      hezké wellness
      vstřícný personál
    • parkovné