Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 26. 10. 2020 je provoz hotelů i lázeňských léčebných zařízení až do odvolání omezen.

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 57 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (8)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 10. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Milý a ochotný personál, vždy vše na čas připraveno a uklizeno.
    • Hotel ve skvělé lokalitě - blízko autobusového nádraží a na začátku kolonády - krásná 30 minutová procházka centrem. V okolí výběr z restaurací, kde je skvělý poměr ceny/kvality.
    • Neprodává se čepované pivo.
    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Velice děkujeme za milé ocenění našich služeb; čepované pivo - tanková Plzeň - se podává v restauraci PUOR, která je součástí hotelu. Tak snad příště na zdraví...

  • Anna Kuznetcova

    ?

    mladý pár, 13. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Moc se nám líbilo, nové vybavení pro SPA, příjemný personál. Obzvlášť by se chtělo pochválit kuchaře. Veškerá jídla nám chutnala a byly lehká a zdravá. Máme v plánu navštívit toto místo ještě jednou.
    • Dobře vaří, krasná budova, hezký udělano patro se SPA
    • Pod hotelem je hospoda, tak občas večer bylo trochu hlučno. Večeře byla od 18 do 19 30 takže před spánkem jsme si dávali nějaké jogurty, abychom neměli hlad.
  • Petr Vochozka

    ?

    mladý pár, 11. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli nadmíru spokojeni a předčil naše očekávání.
    • Prostorné ubytování, včetně velké soukromé koupelny. Tiché prostředí. Velmi dobrá strava formou švédských stolů.
  • Jan Veselý

    ?

    mladý pár, 9. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásné prostředí hotelu s velmi milým a ochotným personálem, pokoj byl čistý, útulný a nadstandardně vybavený, kuchyně ve formě rautových stolů rovněž výborná. Oceňujeme velký výběr procedur a možnost kulturního vyžití i přímo v hotelu (slavnostní sál, music bar). Určitě bychom se rádi vrátili.
    • Lázeňské prostředí včetně hotelu
      Ochotný a milý personál
      Velký výběr procedur, kvalita masáží
      Výborná kuchyně
      Komfortně vybavené pokoje
      Kulturní program přímo v hotelu
      Ostatní poskytované služby
    • Očekávali jsme trochu větší rozmanitost večeře formou rautových stolů

      U procedur v podobě různých typů koupelí je škoda, že jednotlivé místnosti s vanami nemají "vlastní strop" (jsou otevřené), při tak jindy příjemné proceduře jsme si moc nezarelaxovali, protože komunikace ostatních hostů hotelu s obsluhou spa, kteří si přijdou domluvit termíny svých procedur, je dosti rušivým elementem. Toto chtělo domyslet hned na začátku při výstavbě..
    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Odpověď od hotelu

    Grandhotel Ambassador Národní dům

    Dobrý den,

    velice si ceníme Vašeho hodnocení a jsme rádi, že jste byli spokojeni s kvalitou služeb a ubytování a že jste využili náš pestrý kulturní program. Za rozmanitost pokrmů se velice omlouváme, v případě že v nabídce bufetu není co jste očekávali náš personál Vám s radostí splní individuální přání a doobjedná v kuchyní cokoli dle možností.
    Prostor určený pro SPA oddělení je zasazen architektem do historické budovy z historií 115 let, postup prací tedy musel probíhat také v koordinaci památkářů, smyslem otevřených stropů je poukázat na původní nýtovanou konstrukci od firmy Škoda auto z roku 1899. Váš podmět předáme s prosbou eliminovat hluk při časování procedur.

    Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.

    S pozdravem
    Martin Kumičík
    Sales & Reservation manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 8. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 4. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vcelku se nám moc líbilo, hezké zpestření Vánoc, jen bychom čekali za tu cenu více propracovaný vánoční program, vánočně ozdobené i interiéry pokojů a wellness. Vánoční atmosféra tu prostě na můj vkus na lidi moc nedýchala. Štědrovečerní večeře v sále Orfeum moc pěkná, jídlo vynikající, obsluha bez chyby, jen bych opět ocenila někoho, kdo by to tam uvedl a řekl na začátek a konec pár slov. Co mě trochu zarazilo, že hotel tvářící se tak nóbl a účtující si takové ceny nemá parkoviště zdarma a požaduje 200kč za den parkování. V celém okolí široko daleko se dá zaparkovat pouze na povolení magistrátu města, takže člověku nezbude nic jiného, než hotelového parkoviště využít. Jinak abych tedy nezněla moc negativně, pokoje krásně vybavené, úklid na pokojích bez chyby, večerní služba rozestýlání a zanechávání čokoládek na polštářích moc milá, o svátcích podávání šampaňského u snídaně perfektní, wellness v pořádku, vířivku jsme využívali několikrát denně, sauny také dobré. Obecně hodnotím pobyt jako moc pěkný a příjemný až na pár zanedbatelných maličkostí. :)
    • vynikající jídlo
      krásný pokoj
      všude čisto
      hezké wellness
      vstřícný personál
    • parkovné
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 30. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celkově jídlo bylo dobré, výběr velký, vždy k dispozici voda, také ve spa centru, osušky k dispozici, personál příjemný, pomohl s kufry až do auta, krásný, čistý hotel v centru ale zároveň velký klid, super bar Kakadu, ceny také velice přijatelné - drinky za 95Kč