Grandhotel Ambassador Národní dům
Vážená paní Srncová, velice děkujeme za skvělé ocenění našeho hotelu; moc rádi Vás a Vaše přátele u nás kdykoliv uvítáme! S přáním hezkého dne Ing. M. Beňáková, rezervační oddělení
89%
Velmi dobré
na základě 51 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
skupina přátel, 17. dubna 2023
Grandhotel Ambassador Národní dům
Vážená paní Srncová, velice děkujeme za skvělé ocenění našeho hotelu; moc rádi Vás a Vaše přátele u nás kdykoliv uvítáme! S přáním hezkého dne Ing. M. Beňáková, rezervační oddělení
1 hlas
?
dospělý pár, 3. dubna 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 20. března 2023
Grandhotel Ambassador Národní dům
Dobrý den, děkujeme za ocenění i za výtku, předali jsme k vyřízení restauraci v Nároďáku, doufáme, že si připomínku vezmou k srdci.
1 hlas
?
jednotlivec, 20. března 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 14. března 2023
Grandhotel Ambassador Národní dům
Vážená paní Hamrani, Vaše ocenění nás velice těší; doufáme, že Vaše návštěva nebyla poslední, velice rádi Vás v našm hotelu znovu uvítáme! S přáním hezkého dne Ing. M. Beňáková, reservation manager GH Ambassador
1 hlas
?
jednotlivec, 10. března 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 5. března 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 6. března 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 2. března 2023
Grandhotel Ambassador Národní dům
Vážený pane Andrši, velice nás těší Vaše krásné ocenění, doufáme, že Vás ještě budeme moci u nás někdy přivítat! S přáním hezkého dne Ing. M. Beňáková, reservation manager GH Ambassador
1 hlas
?
ostatní, 20. února 2023
Grandhotel Ambassador Národní dům
Vážená paní Majtanová, srdečné díky za krásné ocenění našich služeb; doufáme, že Vás budeme moci opět uvítat v Grandhotelu Ambassador! S pozdravem a přáním pevného zdraví M. Beňáková, rezervační oddělení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.