Hotel Čapek +
Velice děkujeme za Vaše hodnocení a budeme rádi, pokud k nám někdy opět zavítáte.
Váš tým LL Mánes.
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
dospělý pár, 11. listopadu 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 23. září 2018
Hotel Čapek +
Velice děkujeme za Vaše hodnocení a budeme rádi, pokud k nám někdy opět zavítáte.
Váš tým LL Mánes.
1 hlas
?
dospělý pár, 22. března 2018
Hotel Čapek +
Děkujeme za Vaše zhodnocení pobytu a budeme se těšit opět při další návštěvě LL Mánes KV.
Váš tým LLM
1 hlas
?
jednotlivec, 23. října 2017
Hotel Čapek +
Velmi děkujeme za Vaše zhodnocení pobytu v LL Mánes a budeme se zase někdy z Vámi těšit na shledání.
Váš tým LL Mánes
1 hlas
?
skupina přátel, 14. srpna 2017
Hotel Čapek +
Velmi děkujeme za Vaši recenzi na pobyt strávený v LL Mánes KV. Je to pro nás největší ocenění, když host je spokojen se službami, které nabízíme.
Váš tým LLM
1 hlas
?
dospělý pár, 18. července 2017
Hotel Čapek +
Velmi děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu, které nás velice potěšilo. Je to pro nás největší ocenění od hosta, když je takto spokojen s nabízenými službami LL Mánes. Obchodní oddělení
1 hlas
?
jednotlivec, 10. července 2017
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 12. června 2017
Hotel Čapek +
Děkuji za Vaší reakci,velice si jí Vážím.Všechny informace prověříme a vyvodíme z nich nápravná opatření.
S pozdravem vedoucí stravovacího oddělení
1 hlas
?
jednotlivec, 7. května 2017
Hotel Čapek +
Dobrý den, děkujeme za Vaše zhodnocení pobytu a budeme se těšit při další návštěvě v LL Mánes KV.
Váš tým LL Mánes
1 hlas
?
jednotlivec, 19. dubna 2017
Hotel Čapek +
Prověřila jsem Vaši stížnost ohledně výběru jídel. Běžná praxe v našem LL Mánes je, že personál pokládá hostům na stůl lístek s výběrem na následující dny. V tomto případě došlo k pochybení v komunikaci mezi obsluhujícím personálem a hostem. Velice se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Vedoucí stravovacího oddělení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.