Recenze

HodnoceníHotel Lafonte

Zpět

Hodnocení hotelu

98%

Perfektní

na základě 58 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    98%

  • Čistota

    100%

  • Pohodlí

    97%

  • Cena/kvalita

    95%

Recenze (11)

Filtry

  • Hana Nejedlá

    ?

    rodina se staršími dětmi, 23. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alexandra Neradová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 23. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 24. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vybrali jsme tento hotel namátkou. Byli jsme velice mile překvapeni a spokojeni. Cítili jsme se jako na návštěvě u rodiny.
    • Vše
    • Nic
  • Petra Belšánová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 17. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel v klidné oblasti K.V., v dosahu lázeňského centra. Hotel rodinného typu s velice milou obsluhou, výbornou kuchyní a spa službami.
    • Bazén, spa služby, kuchyně.
    • Nic
  • Radka Raková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 25. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se nám naprosto vše. Pobyt jsem využila se svou 15-ti letou dcerou a nadšené jsme odjížděly obě. Recepcí počínaje, přes útulnost pokoje, obsluhu restaurace, vynikající kuchyni a využití hotelového bazénu se saunou a vířivkou až po dokonalé wellness procedury s tak milou, ochotnou a profesionální péčí, že se nám vůbec nechtělo odjíždět. Luxusní zážitek jak pro tělo, tak pro duši. Děkujeme, děkujeme, děkujeme..
  • Radka Wernerová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 26. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel doporučuji, nabízí stravu i relax v jednom.
    • Rychlá obsluha, všichni ochotní.
    • Teplo na pokoji bez možnosti klimatizace.
  • Lenka Hrubá

    ?

    rodina se staršími dětmi, 29. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Z naší strany jsem byli velice spokojeni ve všech oblastech.
  • Naďa Kotková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 7. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkový přístup.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 10. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemný a ochotný personál v celém hotelu, výborné stravování a rodinná atmosféra! Děkujeme za příjemný pobyt.
    • malé prostory restaurace, ranní hluk z recepce a kuchyně
  • Lubos Kulhavy

    ?

    rodina se staršími dětmi, 3. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkove pekny pobyt, i kdyz pomer kvalita/cena nebyl naplnen. Cestuji pravidelne, takze verim, ze muj postreh je objektivni a nezavisly. Procedury nemohu ohodnotit, protoze nevim, jak se bezne delaji, ale aroma nebo solni koupele byly jen koupele a medove/raselinove zabaly byly lezeni na kusu raseliny v plastu nebo prouzek "medove" naplasti na ramenech.
    • Pekne pokoje s lednici a minibarem.
      Volne pristupny hotelovy bazen vecerem.
      Pratelsky personal ochoten kdykoliv pomoci.
    • Komplementni vecere nebyly zvlast dobre, celkove jidlo bylo z levnych ingredienci a ne moc chutne, napr. predkrm byl salat z rajcat a okurek a desert byl pulka bananu a pulka jahody v jednom menu atd. Spiz mel 2 kousky "sucheho" kurete a parku podavane s americkymi bramborami ze supermarketu. "Bohata" snidane byla standardni snidane v ceskych hotelech.
      WiFi signal velmi slaby, takze nepouzitelny.
      Zadna klimatizace, takze casne ranni vstavani kvuli hluku z okolnich podniku pri otevrenem oknu.
    Hotel Lafonte

    Odpověď od hotelu

    Hotel Lafonte

    Vážený pane,

    mnohokrát Vám děkuji za návštěvu našeho hotelu a za zaslanou recenzi, ve které jste shrnul své postřehy z pobytu.

    Vaše postřehy jsou pro nás důležitým nástrojem k tomu, abychom odstranili případné technické či provozní nedostatky a tím zvyšovali kvalitu poskytovaných služeb.

    Váš názor plně respektujeme, ale zároveň se domnívám, že byste se měl osobně zamyslet nad tím, jakým způsobem vyjadřujete svou nespokojenost. Přijde mi naprosto nepřípustné a urážlivé, když si dovolujete tvrdit, že jídlo bylo z levných ingrediencí, aniž byste znal jejich skutečnou hodnotu a původ. Pevně věřím, že při svém příštím hodnocení některého z dalších ubytovacích zařízení zvolíte vhodnější formulaci, která lépe vyjádří Vaši případnou nespokojenost.

    Předem Vám děkuji za pochopení a přeji pěkný den!

    S pozdravem

    Ing. Jan Ciglanský / ředitel hotelu