Hotel Lafonte
Vážený pane,
mnohokrát Vám děkuji za návštěvu našeho hotelu a za zaslanou recenzi, ve které jste shrnul své postřehy z pobytu.
Vaše postřehy jsou pro nás důležitým nástrojem k tomu, abychom odstranili případné technické či provozní nedostatky a tím zvyšovali kvalitu poskytovaných služeb.
Váš názor plně respektujeme, ale zároveň se domnívám, že byste se měl osobně zamyslet nad tím, jakým způsobem vyjadřujete svou nespokojenost. Přijde mi naprosto nepřípustné a urážlivé, když si dovolujete tvrdit, že jídlo bylo z levných ingrediencí, aniž byste znal jejich skutečnou hodnotu a původ. Pevně věřím, že při svém příštím hodnocení některého z dalších ubytovacích zařízení zvolíte vhodnější formulaci, která lépe vyjádří Vaši případnou nespokojenost.
Předem Vám děkuji za pochopení a přeji pěkný den!
S pozdravem
Ing. Jan Ciglanský / ředitel hotelu