Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 52 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (33)

Filtry

  • Tomáš Abazid

    ?

    jednotlivec, 7. července 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    - Rozbité ovládání záclon a závěsu
    - Chybějící klimatizace
    - TV má pouze jeden český kanál
    - Velmi pomalá reakce TV na ovladač
    - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
    - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
    - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
    - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
    - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
    - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
    - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
    - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
    - Neutažená sprcha
    - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
    - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
    • - Rozbité ovládání záclon a závěsu
      - Chybějící klimatizace
      - TV má pouze jeden český kanál
      - Velmi pomalá reakce TV na ovladač
      - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
      - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
      - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
      - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
      - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
      - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
      - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
      - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
      - Neutažená sprcha
      - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
      - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
  • Kateřina Poláková

    ?

    jednotlivec, 20. října 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Blízko do centra
    • Pokoje odpovídaly max. 3*
      Měkké a proleželé postele
      Netěsnící sprchový kout
      Polopenze také spíše průměr
      2 ze 3 parnich komor ve wellness nefungovaly
  • Marta Hall

    ?

    jednotlivec, 19. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Parkmanová

    ?

    jednotlivec, 9. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Měli jsme už potíže s vyřízením pobytu. Při příjezdu musíte podepsat prohlášení "že neukradnete ručníky, nic nevynesete z jídelny atd.". Tak s tímhle jsme se setkali poprvé a to jezdíme po wellness pobytech poměrně často. Pro hosta dost urážlivé. Wellness menší, malý počet lehátek. Záleží na štěstí...pokud se zrovna trefíte do správné doby, kdy ostatní hosté hotelu mají zrovna jiný program. Kladně hodnotím plavčíka. Za tzv. balíček - osuška a prostěradlo -zaplatíte 500,- Kč vratné kauce a je Vám doporučeno, abyste si je hlídali. Tak nevím...asi do tohoto hotelu jezdí často chmataví hosté...jinak si všechna ta opatření nedokáži vysvětlit. Jídlo orientované na ruskou klientelu, ale dobré, každý si vybere a je ho dostatek. Kuchařům patří pochvala. Pokoj útulný, úklid a výměna ručníků v pořádku.
    • Jídlo, blízkost centra, přístup plavčíka.
    • Že už Vás hned po příjezdu pokládají za potencionálního zloděje. Navštívili jsme v KV již 3 hotely, ale tenhle byl první s takovýmto přístupem k hostům.
  • Jitka Langrova

    ?

    jednotlivec, 17. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu byl příjemný. Klientela je z 95% z Ruska.
    • Dobrá poloha přimo v centru města, pár metrů od kolonády.
    • Nelíbilo se mi, že si masér během masáží pouští z mobilu ruskou populární hudbu a klienta na příchodu/odchodu nepozdraví.
  • Petra Veltruská

    ?

    jednotlivec, 10. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kateřina Fleissigová

    ?

    jednotlivec, 3. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Kucerikova

    ?

    jednotlivec, 22. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení