Recenze

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 52 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    86%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (2)

Filtry

Typ klienta

  • Tomáš Abazid

    ?

    jednotlivec, 7. července 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    - Rozbité ovládání záclon a závěsu
    - Chybějící klimatizace
    - TV má pouze jeden český kanál
    - Velmi pomalá reakce TV na ovladač
    - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
    - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
    - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
    - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
    - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
    - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
    - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
    - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
    - Neutažená sprcha
    - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
    - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
    • - Rozbité ovládání záclon a závěsu
      - Chybějící klimatizace
      - TV má pouze jeden český kanál
      - Velmi pomalá reakce TV na ovladač
      - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
      - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
      - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
      - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
      - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
      - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
      - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
      - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
      - Neutažená sprcha
      - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
      - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
  • kristyna joskova

    ?

    skupina přátel, 21. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    No zjistovat jestli tam muzete se psem, zaplatit za neho a pak kdyz prijedete tak vas nevychovana majitelka hotelu malem vyhodi mezi dverma, tak to me dostalo a tento hotel nikdy vic. A take zadna moznost prikoupeni nejake masaze, kosmetiky atd. Vse plne. Kdyby to clovek vedel tak si tam predem zavola.
    • Asi ani nic, mozna poloha, a hodna pani z media centra.
    • Vse prumerne, personal az na vyjimky priserny.