Recenze

Hodnocení hotelu

84%

Velmi dobré

na základě 48 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    85%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    80%

Recenze (48)

Filtry

  • Tomáš Abazid

    ?

    jednotlivec, 7. července 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    - Rozbité ovládání záclon a závěsu
    - Chybějící klimatizace
    - TV má pouze jeden český kanál
    - Velmi pomalá reakce TV na ovladač
    - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
    - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
    - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
    - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
    - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
    - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
    - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
    - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
    - Neutažená sprcha
    - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
    - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
    • - Rozbité ovládání záclon a závěsu
      - Chybějící klimatizace
      - TV má pouze jeden český kanál
      - Velmi pomalá reakce TV na ovladač
      - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*)
      - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly
      - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání
      - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky
      - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch
      - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji.
      - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku.
      - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu.
      - Neutažená sprcha
      - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit)
      - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)
  • kristyna joskova

    ?

    skupina přátel, 21. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    No zjistovat jestli tam muzete se psem, zaplatit za neho a pak kdyz prijedete tak vas nevychovana majitelka hotelu malem vyhodi mezi dverma, tak to me dostalo a tento hotel nikdy vic. A take zadna moznost prikoupeni nejake masaze, kosmetiky atd. Vse plne. Kdyby to clovek vedel tak si tam predem zavola.
    • Asi ani nic, mozna poloha, a hodna pani z media centra.
    • Vse prumerne, personal az na vyjimky priserny.
  • Kateřina Poláková

    ?

    jednotlivec, 20. října 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Blízko do centra
    • Pokoje odpovídaly max. 3*
      Měkké a proleželé postele
      Netěsnící sprchový kout
      Polopenze také spíše průměr
      2 ze 3 parnich komor ve wellness nefungovaly
  • Marta Hall

    ?

    jednotlivec, 19. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Maria Zemenová

    ?

    dospělý pár, 29. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pěkné, vcelku komfortní ubytování,možnost využití bazénku (opravdu nevelkého)i vířivky a sauny v ceně. Minibar na pokoji nepříliš vybavený, ceník nápojů vylepený na minibaru navíc neodpovídal realitě (ceny ve skutečnosti vyšší). Výborná kuchyně i výběr(měli jsme polopenzi formou bufetu).Poněkud ponižující byla kontrola při odjezdu, kdy jsme museli čekat na vyjádření pokojské, zda jsme náhodou např. neukradli župan (mimochodem z velmi podivného a nepříjemného materiálu) nebo neobarvili ručníky (prý nové a drahé).Na můj udivený dotaz ohledně této kontroly mi bylo recepční sděleno, že obzvláště Češi kradou župany,avšak rovněž s cikány mají špatnou zkušenost. Až na toto závěrečné extempore, kdy jsem litovala, že nejsem ruské či jiné národnosti,jsme byli s naším pobytem spokojeni.
    • Výborná lokalita i kuchyně
    • 1/Okolí-kvalita vozovky, rekonstruční práce
      2/ Vybavení minibaru a chybný ceník nápojů, z nichž se valná většina v minibaru ani nenalézala
      3/ Ponižující kontrola při odjezdu
    AMBIENTE WELLNESS & SPA HOTEL

    Odpověď od hotelu

    AMBIENTE WELLNESS & SPA HOTEL

    Dobrý den, paní Zemenová,

    děkujeme, že jste si udělala čas a napsala nám recenzi, nicméně nás mrzí, že Váš check out probíhal způsobem, který Vám nebyl příjemný, ale touto "kontrolou" prochází všichni naši hosté bez rozdílu národnosti.

    S přáním hezkého dne.

  • Karel Pospíšil

    ?

    dospělý pár, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Zápory -strava, studené jídlo, výběr jen z ruského jídla, parkování- daleko od hotelu, oprava silnice.
  • Elena Tiserova

    ?

    mladý pár, 5. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Parkmanová

    ?

    jednotlivec, 9. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Měli jsme už potíže s vyřízením pobytu. Při příjezdu musíte podepsat prohlášení "že neukradnete ručníky, nic nevynesete z jídelny atd.". Tak s tímhle jsme se setkali poprvé a to jezdíme po wellness pobytech poměrně často. Pro hosta dost urážlivé. Wellness menší, malý počet lehátek. Záleží na štěstí...pokud se zrovna trefíte do správné doby, kdy ostatní hosté hotelu mají zrovna jiný program. Kladně hodnotím plavčíka. Za tzv. balíček - osuška a prostěradlo -zaplatíte 500,- Kč vratné kauce a je Vám doporučeno, abyste si je hlídali. Tak nevím...asi do tohoto hotelu jezdí často chmataví hosté...jinak si všechna ta opatření nedokáži vysvětlit. Jídlo orientované na ruskou klientelu, ale dobré, každý si vybere a je ho dostatek. Kuchařům patří pochvala. Pokoj útulný, úklid a výměna ručníků v pořádku.
    • Jídlo, blízkost centra, přístup plavčíka.
    • Že už Vás hned po příjezdu pokládají za potencionálního zloděje. Navštívili jsme v KV již 3 hotely, ale tenhle byl první s takovýmto přístupem k hostům.
  • Jitka Langrova

    ?

    jednotlivec, 17. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení