Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 17 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (6)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 2. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vynikající zdravotní procedury a velmi ochotný a příjemný personál
    • Nepříjemná uklízečka která odmítla vyměnit ručníky po 5 dnech, protože se prý ručníky mění pouze v pondělí, přesto že my jsme nastoupili pobyt v neděli!!!!
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše vysoké hodnocení, kterého si velmi ceníme. Děkujeme také za podnět ke zlepšení a věříme, že při Vašem příštím pobytu již bude vše v naprostém pořádku.
    S přáním všeho dobrého
    Obchodní oddělení LH Sadový Pramen

  • Irena Šanobová

    ?

    skupina přátel, 29. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování, stravování, procedury, vybavení...... vše je na dobré úrovni. Vždy a všude je však co zlepšovat. Karlovy Vary miluji a tak se ještě někdy vrátím.
    • Velmi milá a vstřícná paní doktorka a šikovná a snaživá obsluha v jídelně. Příjemná masérka v místnosti č. 1 - děkuji.
    • Neosobní a odměřený přístup většiny sester u procedur, neporadily, nevysvětlily, nepomohly.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení i podněty pro zkvalitnění našich služeb. Věříme, že při Vašem příštím pobytu zlepšení sami zaznamenáte.
    S přáním krásných a pohodových dní
    Obchodní oddělení LH Sadový Pramen

  • Karolína Nováčková

    ?

    skupina přátel, 15. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Hluchá

    ?

    skupina přátel, 9. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • nemožnost výběru jídla u welns ani druhý den
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Hluchá,
    velice děkujeme za Vaše velmi milé hodnocení.

    Bohužel v systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu může dojít k Vámi popsané situaci, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá. Personál stravovacího oddělení ovšem obvykle bývá velmi vstřícný a dovolí klientovi dodatečné změny v jídelníčku, které pak řeší individuálně. I toto řešení je však podmíněno jistým předstihem.

    Přejeme Vám krásné dny a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

  • Zdenka Minaříková

    ?

    skupina přátel, 18. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • moc se nám líbilo a doporučuji ostaním
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice si ceníme Vašeho kladného hodnocení a velmi za ně děkujeme, stejně jako za další doporučení LH Sadový Pramen.
    Budeme se velmi těšit na Váš příští pobyt.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 24. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné ubytování, ochotný personál.
    • Strava dietní - bez chuti, ne vždy bylo z čeho vybírat,
      krátké časové rozmezí na jídlo.
      Procedury - u jedné procedury kratší čas,
      než bylo uvedeno na voucheru.