Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 58 recenzí

  • Personál

    96%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (15)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Daniela Osvaldová

    ?

    jednotlivec, 9. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - velmi laskavý a vstřícný přístup personálu
      -stravování na vynikající úrovni
      - ubytování perfektní
      - vzhledem k velikosti lázeňského domu obdivuhodný klid
      - výborná lokalita: hotel je na samém začátku lázeňské zóny a zároveň je i blízko do městské části Varů.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Osvaldová,
    velmi nás těší, že jste si svůj pobyt u nás užila a velice děkujeme za Vaše vysoké a potěšující hodnocení.
    Budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.
    LH Sadový Pramen

  • Marcela Kinclová

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celková spokojenost.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

  • Božena Valentová

    ?

    jednotlivec, 7. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V tomto hotelu jsem byla potřetí a vždy spokojenost.
    • KV mám ráda a râda se tam vracím
    • Navrhuji,aby hosté byli časově rozdělení na skupiny k jídlu. Význam se tak boji o stůl,strkání a nebudou se tvořit fronty hladových pacientů. Bazén by se mohl využít poblíž a ne tam jet busem.
  • Kristýna Meravá

    ?

    jednotlivec, 5. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu se nám s děvčaty velmi líbilo. Všude čisto, utulno, velice milý personál. Navštívily jsme ho v lednu a díky tomu jsme mohly parkovat za poplatek přímo u hotelu. Toto jindy není možné. Naproti tomu nevýhodou bylo, (zřejmě kvůli nízké obsazenosti hotelu) zavřená hotelová kavárna, což nás trochu mrzelo. Také nám trochu vadilo, že díky krátkému pobytu zde nebylo možné objednat si předem jídlo, takže co jsme dostali to jsme dostali, a nepodavali se žádné polévky, jen hlavní chod. (teď mě napadá jestli nebyli polévky někde bokem v míse, ale to jsme si tedy nevšimly). Jinak vařili velmi dobře:)
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Meravá,
    velice děkujeme za Vaše vysoké hodnocení. Velmi si jej vážíme, stejně jako Vaší připomínky ke stravě a provozu, neboť hodnocení hostů je vždy cenným zdrojem informací, ve kterém směru bychom mohli naše služby vylepšit.
    V nastaveném systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu na objednávkovém terminálu skutečně nelze objednávat jídla na druhý den, neboť objednávkový terminál se automaticky uzavírá a vaří se konkrétní počet jídel dle objednávek. Toto je nepříjemné především u krátkodobých pobytů a v současné době pracujeme na variantách řešení.
    Polévky jsou u nás podávány pouze k obědu, ale předáme Váš námět ke zvážení.
    Ještě jednou velice děkujeme a budeme se velmi těšit při Vašem příštím pobytu, kdy, jak pevně věříme, si již vše užijete na 100%.

  • Zdenka Minaříková

    ?

    skupina přátel, 18. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • moc se nám líbilo a doporučuji ostaním
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice si ceníme Vašeho kladného hodnocení a velmi za ně děkujeme, stejně jako za další doporučení LH Sadový Pramen.
    Budeme se velmi těšit na Váš příští pobyt.

  • Jitka Karaffová

    ?

    dospělý pár, 1. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Balíček" krátká relaxace" by neměl být nabízen na víkend, kdy se procedury neprovádějí.
    • Pěkný pokoj, krásné okolí
    • Na poukazu byl uvedený čas ukončení pobytu v devět hodin 30.4. Koupili jsme si tedy předem lístky na autobus na 10.00 hod.Masáž jsme měli naplánovanou na 9.00 a 9.30, nemohli jsme ji tedy absolvovat.Předem chyběla informace o tom,že o víkendu se procedury neprovadějí.Nikdy bychom nejeli na krátkodobý pobyt tak,aby procedury byly naťě snány v den odjezdu.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaši recenzi a upozornění. Teprve až na jeho základě jsme si totiž všimli, že na webových stránkách spa.cz jsou informace o času odjezdu do 11:00 hod. uvedeny správně, na voucherech, které jsou klientům vystavovány, tomu tak ale není. Naše partnery jsme již informovali a věříme, že velmi rychle dojde k nápravě.
    Procedury skutečně nejsou výjimečně poskytovány v neděli a v takových případech je pak pro ně využíván čas po příjezdu nebo před odjezdem klientů.
    Velice nás mrzí, že zrovna ve Vašem případě došlo k této nemilé souhře okolností a pevně věříme, že Váš příští pobyt si již naplno užijete.

  • Daniela Heyzlová

    ?

    jednotlivec, 23. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál nás neinformoval o možnostech parkování a vzhledem k poloze hotelu je to docela veliký problém, jinak jsme byli spokojeni s ubytováním i stravou.
    • Ubytování v tomto hotelu je velice pěkné, stravovaní - hodně dobrého kvalitního jídla.
    • Nemožnost parkování u hotelu a ani v jeho blízkosti, parkování všude v okolí jen na ,3 hodiny.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaši recenzi a velice nás těší, že jste si svůj pobyt užili i přes popsané omezené možnosti našeho parkoviště.

    Jelikož se naše budova nachází v samém centru lázní a parkovacích míst je skutečně poskrovnu, nejsme bohužel schopni klientům parkovací místo garantovat ihned s rezervací. A to ani pokud nás již dopředu informují, že přijedou automobilem. Našim hostům se snažíme vyjít maximálně vstříc a v případě plné obsazenosti našeho parkoviště, doporučujeme možnosti parkování v parkovacích domech sousedních hotelů.
    Jestliže jsme informováni, že klient bude mít zájem o parkovací místo, obdrží výše uvedené informace ihned s potvrzením své rezervace.

    Věříme, že při Vašem příštím pobytu již budete plně spokojeni, bez stínu zbytečných nepříjemností.
    Budeme se těšit.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel krásně vybavený, vkusně, čistý, blízko nádraží a u kolonády, přesto poměrně tichý.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Velice děkujeme za milé hodnocení a budeme se těšit na Váš příští pobyt.

  • Eva Veselá

    ?

    jednotlivec, 25. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Strava nic moc.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Velice děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení i připomínku ohledně stravy. Služby hotelu se snažíme neustále zlepšovat a zdokonalovat, podněty našich hostů proto nebereme na lehkou váhu a jsou pro nás cenným zdrojem informací. Pevně věříme, že při Vašem příštím pobytu si u nás pochutnáte.

  • Růžena Roztočilová

    ?

    dospělý pár, 29. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkový pobyt vynikající, byli jsme spokojeni a rádi se zase vrátíme. Děkujeme