Lázeňský hotel Sadový Pramen
Velmi děkujeme za milé hodnocení. Při Vašem příštím pobytu velice rádi Vaši matraci dovybavíme měkkou podložkou. Budeme se velmi těšit.
91%
Perfektní
na základě 17 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 18. dubna 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 17. dubna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 1. dubna 2018
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Velmi děkujeme za milé hodnocení. Při Vašem příštím pobytu velice rádi Vaši matraci dovybavíme měkkou podložkou. Budeme se velmi těšit.
1 hlas
?
jednotlivec, 21. června 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 17. května 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 25. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 21. června 2020
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den, pane Konečný,
velmi děkujeme za Vaši recenzi.
Pokud bychom mohli být smělí, rádi bychom Vás požádali o zaslání Vašich připomínek, v čem by se daly naše služby vylepšit, abychom od Vás pro příště obdrželi 10 z 10.
Náš e-mail: [email protected]
Velice děkujeme.
Věříme, že při Vašem příštím pobytu již bude vše na 100%.
S přáním krásných dní
obchodní oddělení LH Sadový Pramen
1 hlas
?
dospělý pár, 1. května 2018
Lázeňský hotel Sadový Pramen
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaši recenzi a upozornění. Teprve až na jeho základě jsme si totiž všimli, že na webových stránkách spa.cz jsou informace o času odjezdu do 11:00 hod. uvedeny správně, na voucherech, které jsou klientům vystavovány, tomu tak ale není. Naše partnery jsme již informovali a věříme, že velmi rychle dojde k nápravě.
Procedury skutečně nejsou výjimečně poskytovány v neděli a v takových případech je pak pro ně využíván čas po příjezdu nebo před odjezdem klientů.
Velice nás mrzí, že zrovna ve Vašem případě došlo k této nemilé souhře okolností a pevně věříme, že Váš příští pobyt si již naplno užijete.
1 hlas
?
jednotlivec, 22. července 2021
2 hlasy
?
Neuvedeno, 22. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.