Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 71 recenzí

  • Personál

    96%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (51)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Renata Maudrová

    ?

    jednotlivec, 1. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Upravenost pokoje a barevná kompozice
    • Velmi tvrdé matrace
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Velmi děkujeme za milé hodnocení. Při Vašem příštím pobytu velice rádi Vaši matraci dovybavíme měkkou podložkou. Budeme se velmi těšit.

  • Dagmar Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 17. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jitka Karaffová

    ?

    dospělý pár, 1. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Balíček" krátká relaxace" by neměl být nabízen na víkend, kdy se procedury neprovádějí.
    • Pěkný pokoj, krásné okolí
    • Na poukazu byl uvedený čas ukončení pobytu v devět hodin 30.4. Koupili jsme si tedy předem lístky na autobus na 10.00 hod.Masáž jsme měli naplánovanou na 9.00 a 9.30, nemohli jsme ji tedy absolvovat.Předem chyběla informace o tom,že o víkendu se procedury neprovadějí.Nikdy bychom nejeli na krátkodobý pobyt tak,aby procedury byly naťě snány v den odjezdu.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaši recenzi a upozornění. Teprve až na jeho základě jsme si totiž všimli, že na webových stránkách spa.cz jsou informace o času odjezdu do 11:00 hod. uvedeny správně, na voucherech, které jsou klientům vystavovány, tomu tak ale není. Naše partnery jsme již informovali a věříme, že velmi rychle dojde k nápravě.
    Procedury skutečně nejsou výjimečně poskytovány v neděli a v takových případech je pak pro ně využíván čas po příjezdu nebo před odjezdem klientů.
    Velice nás mrzí, že zrovna ve Vašem případě došlo k této nemilé souhře okolností a pevně věříme, že Váš příští pobyt si již naplno užijete.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 24. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné ubytování, ochotný personál.
    • Strava dietní - bez chuti, ne vždy bylo z čeho vybírat,
      krátké časové rozmezí na jídlo.
      Procedury - u jedné procedury kratší čas,
      než bylo uvedeno na voucheru.
  • Božena Tolarová

    ?

    dospělý pár, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme na krátko, ale večeře se nedali jíst.
    • jen to jídlo, jsem dia a dostali jsme, co nesmím, není možné si vybrat.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Tolarová,
    velice děkujeme za Vaše hodnocení.
    V systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu bohužel není prostor pro okamžité změny, tak jako u restauračního systému objednávek á la carte.
    V případě jakékoliv diety je ale možné nás předem kontaktovat, abychom Vám mohli vyjít maximálně vstříc a vše připravit přesně podle Vašich potřeb a přání.

    Přejeme Vám krásné dny a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

  • Helena Hofreiterová

    ?

    ostatní, 25. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemný a vstřícný personál, poloha hotelu, kvalitní procedury
    • není co vytknout
  • Václav Plas

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál ochotný, zvláště paní recepční která nás přijímala 5.6.2019 ca.13,00.Nespokojenost pouze s první večeří, která byla pevně daná, ne každý musí vařené hovězí s citronovou omáčkou! Jinak saláty, pití, káva ,snídaně byly OK.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velmi děkujeme za Vaše vysoké hodnocení.
    V systému servírovaných obědů a večeří je klientům v den příjezdu skutečně podáváno automaticky zvolené jídlo z menu, které nemusí vždy každému přijít k chuti. Jsme rádi, že zbytek pobytu tento prvotní nepříjemný dojem napravil.
    Budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.

  • Eva Benešová

    ?

    ostatní, 27. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tento hotel a služby mohu jen doporučit. Ubytování,strava a lázeňské procedury byly fajn.
    Personál příjemný,moc děkuji za skvělý pobyt,nemám výhrady.
    • ubytování
      strava
      lázeňské procedury
      okolí
      milý personál
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velmi děkujeme za velmi milé hodnocení.
    Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

  • Božena Čiháková

    ?

    dospělý pár, 1. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - ochotný personál
      - skvělé ubytování
      - vše v jedné budově
    • - v zařízení není plavecký bazén
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velmi děkujeme za vaše kladné hodnocení a pevně věříme, že jste si svůj pobyt užili i přesto, že nedisponujeme bazénem.
    Velmi rádi Vás u nás opět přivítáme.