Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 72 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (72)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Renata Maudrová

    ?

    jednotlivec, 1. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Upravenost pokoje a barevná kompozice
    • Velmi tvrdé matrace
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Velmi děkujeme za milé hodnocení. Při Vašem příštím pobytu velice rádi Vaši matraci dovybavíme měkkou podložkou. Budeme se velmi těšit.

  • Dagmar Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 17. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dagmar Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 21. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vladimír Konečný

    ?

    jednotlivec, 21. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše v pořátku
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, pane Konečný,
    velmi děkujeme za Vaši recenzi.
    Pokud bychom mohli být smělí, rádi bychom Vás požádali o zaslání Vašich připomínek, v čem by se daly naše služby vylepšit, abychom od Vás pro příště obdrželi 10 z 10.
    Náš e-mail: rezervace@kv.vlrz.cz
    Velice děkujeme.
    Věříme, že při Vašem příštím pobytu již bude vše na 100%.

    S přáním krásných dní
    obchodní oddělení LH Sadový Pramen

  • Jitka Karaffová

    ?

    dospělý pár, 1. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Balíček" krátká relaxace" by neměl být nabízen na víkend, kdy se procedury neprovádějí.
    • Pěkný pokoj, krásné okolí
    • Na poukazu byl uvedený čas ukončení pobytu v devět hodin 30.4. Koupili jsme si tedy předem lístky na autobus na 10.00 hod.Masáž jsme měli naplánovanou na 9.00 a 9.30, nemohli jsme ji tedy absolvovat.Předem chyběla informace o tom,že o víkendu se procedury neprovadějí.Nikdy bychom nejeli na krátkodobý pobyt tak,aby procedury byly naťě snány v den odjezdu.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaši recenzi a upozornění. Teprve až na jeho základě jsme si totiž všimli, že na webových stránkách spa.cz jsou informace o času odjezdu do 11:00 hod. uvedeny správně, na voucherech, které jsou klientům vystavovány, tomu tak ale není. Naše partnery jsme již informovali a věříme, že velmi rychle dojde k nápravě.
    Procedury skutečně nejsou výjimečně poskytovány v neděli a v takových případech je pak pro ně využíván čas po příjezdu nebo před odjezdem klientů.
    Velice nás mrzí, že zrovna ve Vašem případě došlo k této nemilé souhře okolností a pevně věříme, že Váš příští pobyt si již naplno užijete.

  • Drahomira Jancarova

    ?

    dospělý pár, 16. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel jako takový je skvělý, jen je na něm poznat, že je to lázeňská vojenská léčebna
    • Prostředí, ubytování, strava .
    • služby - objednání parkován - nesplněno
      nesmyslné roušky
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Jančarová,
    velmi děkujeme za Vaši recenzi i vysoké hodnocení.
    Parkoviště u nás bohužel rezervováno nebylo. Paní recepční Vám však vyšla maximálně vstříc a nabídla veškerou možnou parkovací kapacitu po dobu Vašeho pobytu.
    Povinnost nošení roušek u nás stále platí, neboť je Vojenská lázeňská léčebna zdravotnickým zařízením. Samozřejmě se také snažíme všemi prostředky udělat maximum pro ochranu našich klientů, kteří se k nám přijíždějí léčit s různými zdravotními problémy.

    Velice nás těší, že jste si svůj pobyt přesto užili a věříme, že při Vašem příštím pobytu již budete maximálně spokojeni.

    S přáním krásných dní
    Obchodní oddělení LH Sadový Pramen

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 24. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné ubytování, ochotný personál.
    • Strava dietní - bez chuti, ne vždy bylo z čeho vybírat,
      krátké časové rozmezí na jídlo.
      Procedury - u jedné procedury kratší čas,
      než bylo uvedeno na voucheru.
  • Hana Valášková

    ?

    jednotlivec, 27. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Božena Tolarová

    ?

    dospělý pár, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme na krátko, ale večeře se nedali jíst.
    • jen to jídlo, jsem dia a dostali jsme, co nesmím, není možné si vybrat.
    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Odpověď od hotelu

    Lázeňský hotel Sadový Pramen

    Dobrý den, paní Tolarová,
    velice děkujeme za Vaše hodnocení.
    V systému uzavřeného stravování předchozím výběrem z menu bohužel není prostor pro okamžité změny, tak jako u restauračního systému objednávek á la carte.
    V případě jakékoliv diety je ale možné nás předem kontaktovat, abychom Vám mohli vyjít maximálně vstříc a vše připravit přesně podle Vašich potřeb a přání.

    Přejeme Vám krásné dny a budeme se velmi těšit na Vaši příští návštěvu.