HodnoceníDvorak Spa & Wellness
ZpětHodnocení hotelu
85%
Velmi dobré
na základě 3 recenze
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (10)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 8
- Ostatní 1
- Dospělý pár 1
- Skupina přátel
- Rodina se staršími dětmi
- Rodina s malými dětmi
- Mladý pár
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 29. října 2021
výborné- vše
1 hlas
-
Naděžda Němcová
?
jednotlivec, 12. října 2021
Přístup recepční Kristýny velmi profesionální, samý úsměv, velice příjemná mladá dáma.- Děvčata v restauraci velmi ochotná, příjemná, komunikativní , usměvavá. Člověk hned nabyde lepší nálady i když mu není zrovna třeba do zpěvu.
2 hlasy
-
Linda Štěpánová
?
jednotlivec, 20. srpna 2021
Příjemné prostředí a moc ochotný personál, snídaně výborné a pestré, s večeřemi už jsme tak spokojeni nebyli. A také mě mrzí, že nelze při parkování v hotelu uplatnit nějakou slevu pokud jste ZTP. Myslím, že he to v dnešní době už docela standart.1 hlas
-
Lenka Kindermanová
?
ostatní, 23. července 2021
- Nejvíce oceňuji milý a ochotný personál, dále krásný a čistý pokoj, výborné jídlo a skvělé procedury
- Nic
2 hlasy
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 12. července 2021
- Klidný hotel,masáže a celkové wellnes bylo na výbornou ochota personálu na jedničku.. Nemám co by se mi nelíbilo. Až pojedem zase do Varů tak určitě zase tento hotel.
1 hlas
-
Hana Labancová
?
jednotlivec, 14. srpna 2020
- Komfortní hotel, příjemný a ochotný personál, skvělé snídaně
1 hlas
-
František Dvořák
?
dospělý pár, 17. srpna 2018
- Vstřícnost a ochota personálu
- Poněkud nezvyklá klientelaByli jsme spokojeni s vašimi
9 hlasů
-
Zlata Valterová
?
jednotlivec, 2. července 2018
- Líbilo se mi opravdu vzorné služby, restaurace, přístup personálu, komfort. Ráda se příště vrátim
- Nevím co se mi nelíbilo, jenom snad dětský koutek líp zařízený. Nebyla jsem s dětmi ale jsem přemýšlela, kdybych šla na pobyt
s malými vnoučaty
1 hlas
-
Martin Dvořák
?
jednotlivec, 7. prosince 2017
- chování personálu
vybavení hotelu,příjemné prostředí
výborné služby, lázeň.procedury
lékařská péče
1 hlas
- chování personálu
-
Blanka Opltová
?
jednotlivec, 21. listopadu 2017
- Byla jsem velice spokojená a proto mám již rezervaci v únoru 2018.
- Mohl by být osobnější přístup k hostům (pacientům) na úseku balnea. Z některých zaměstnanců je cítit, že je práce obtěžuje. Ano, chápu, že neustálé opakování a vysvětlování k procedúrám je strereotyp, ale nový host některé procedúry nezná a potřebuje instruktáž s vlídným slovem a úsměvem. Úsměv na tváři, den rozzáří.
4 hlasy