Recenze

HodnoceníHOTEL THERMAL

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 88 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (108)

Filtry

  • Valérie Pojer

    ?

    jednotlivec, 16. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den,
    musím napsat co mě velmi rozčarovalo, a to, že pobyt je nabízený se službou 80min. koupání ve venkovním bazénu v areálu hotelu Termal. Z tohoto důvodu jsme si i tento pobyt vybrali. Po příjezdu jsme zjistili, že bazén je ve stavu rekonstrukce a nejspíš i dlouho bude. Podle mě klamání spotřebitele. Nemyslíte? Valérie Pojer
    HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    HOTEL THERMAL

    Velmi nás mrzí, že jsme nebyli schopni poskytnout všechny služby, které jste měli v pobytu zahrnuté. Uzavření bazénu bylo velmi krátkodobé rozhodnutí, ke kterému jsme museli přistoupit po technických problémech. Rozumíme tomu, že jste byli zklamaní, bazén je opravdu velkým benefitem.



    Budeme rádi, když přijmete naši omluvu. Nabízíme Vám na příští pobyt zakoupený přes Spa.cz slevu ve výši 20% a vstup na 3 hodiny do bazénu zdarma pro každou osobu, bez ohledu na typ pobytu.


    Přejeme Vám krásné svátky.

    S pozdravem

    Tým hotelu Thermal

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pěkný pobyt a relax.
    • Pobyt se nám moc líbil, služby i strava perfektní. Personál jídelny vynikající.
    • Obsluha na baru by mohla pracovat spolehlivěji, nemělo by se jí stát, že se omlouvá, že některé nápoje už došly.... Na recepci se mi nelíbilo, že odcházející hosty od ubytovávají až po lustraci pokoje - je-li vše OK. Připadá mi to ponižující. Recepční navíc neví jaké slevy a služby nabízí příslušný balíček služeb, hledá (poměrně dlouho) je -li nabízená sleva pravdivá a místo omluvy to prezentuje slovy "Tak já vám to tedy dám."
  • Karel

    ?

    jednotlivec, 25. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celková pohoda, vstřícnost personálu, nabídka služeb
    • Na pokoji č. 909 zapáchala stále zapáchající odpad v koupelně, proleželé matrace.
    HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    HOTEL THERMAL

    Vážený hoste,
    děkujeme za hodnocení a čas, který jste věnoval psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a zároveň si vážíme Vašich komentářů ke zlepšení nabídky služeb. Budeme rádi, když Vás budeme moci znovu uvítat na jedné z Vašich dalších cest do Karlových Varů.
    Tým hotelu Thermal

  • Josef Dvornák

    ?

    jednotlivec, 9. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vesela Vesela

    ?

    jednotlivec, 30. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výhoda tohoto hotelu je venkovní bazén s termální vodou. Chválím i hotelovou kuchyni.
    • Vždy je co zlepšovat.
    HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    HOTEL THERMAL

    Vážený hoste,
    děkujeme za hodnocení a čas, který jste věnoval psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a budeme rádi, když Vás budeme moci uvítat na jedné z Vašich dalších cest do Karlových Varů.
    Tým hotelu Thermal

  • Dušan Kočár

    ?

    jednotlivec, 22. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Helena Petrnoušková

    ?

    jednotlivec, 8. dubna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Thermal je příjemné místo pro relaxaci a odpočinek.
    Rekonstrukce pokojů se velmi povedla.
    • Výborná kuchyně, příjemný a ochotný personál, krásný bazén
    • Nedostatečný úklid pokoje při příjezdu vrstva prachu na nábytku.
  • Kamila Kocábová

    ?

    jednotlivec, 25. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pohodlné postele , výhled , čistota , wellnes.
      Výhled z Diany ,motýlarium.
    • Lešení , nebyl k dispozici termální bazén , masáž v balíčku trvala 10 min, lístky do vánočního domu který byl vzdálený 8 km . Jídlo neodpovídalo ceně s očekávání . Ve 19,30 nebylo ve městě nic ani kde si dát svařak.
  • Daniela Váchová

    ?

    jednotlivec, 8. září 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Prostředí hotelu je příjemné, lázeňské služby výborné. Personál hotelu i lázeňského oddělení je velmi vstřícný a ochotný.
    • Příjemné hotelové prostředí, velmi vstřícný personál lázeňských sužeb, lékařka, recepce i pokojské. Lázeňské služby jsou optimálně nastavené,
    • Dalo by se diskutovat o úměrnosti ceny za pobyt a služby, ale zřejmě je nastavena v souvislosti s klientelou hotelu, která je vesměs zahraniční. Nicméně, stálo by zato, zlepšit výběr a kvalitu stravování, které bylo velmi stereotypní.
      Stěžuji si ale na vystupování obsluhy hotelového parkoviště. Hlídač parkoviště byl velmi nevstřícný, až arogantní. Manžel pro mne přijel, když jsem končila lázeňský pobyt a odjížděla z hotelu. Slušně jsme se ptali, kde je možné na cca 30 min. zaparkovat, než naložíme zavazadla, když bylo horní parkoviště před recepcí plně obsazené. Hlídač manžela vyhnal s tím, ať zaparkuje někde jinde. Vůbec jej nezajímalo, že se jedná o hotelového hosta, který za svůj pobyt řádně zaplatil. Manžel zaparkoval tedy v halovém parkovišti a když jsme odjížděli a platila jsem za parkovné cenu 40 Kč, stanovenou za 1 hod pakování, automat ode mne požadoval 50 Kč. Řekla jsem to hlídači, že automat má zřejmě závadu (aniž jsem požadovala těch 10 Kč zpět) a dotyčná obsluha parkoviště mně hrubě odbyla, ať si nevmýšlím. Pro informaci - událo se to 6.9. před 12:00. Neměl by management hotelu dbát i na úroveň souvisejících služeb, které k hotelu patří? To opravdu nepřispívá k dobrému jménu.
    HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    HOTEL THERMAL

    Vážená paní Váchová,

    děkujeme Vám za pobyt v našem hotelu a za komentáře, které nám pomáhají zlepšovat kvalitu nabízených služeb. Vaši stížnost na chování obsluhy parkoviště jsme důkladně prošetřili a vyvodili z ní důsledky. Omlouváme se za vzniklou nepříjemnost a věříme, že nám i přesto zachováte přízeň.

    Bc. Lucie Veselská
    PR & GR manager
    359 002 600