HOTEL THERMAL
Vážený hoste,
děkujeme za hodnocení a čas, který jste věnoval psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a budeme rádi, když Vás budeme moci znovu uvítat.
Tým hotelu Thermal
93%
Perfektní
na základě 87 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
ostatní, 26. prosince 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 18. prosince 2023
HOTEL THERMAL
Vážený hoste,
děkujeme za hodnocení a čas, který jste věnoval psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a budeme rádi, když Vás budeme moci znovu uvítat.
Tým hotelu Thermal
1 hlas
?
ostatní, 5. listopadu 2023
1 hlas
?
ostatní, 5. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 9. května 2023
HOTEL THERMAL
Vážená paní Beznosková,
děkujeme za hodnocení a čas, který jste vložila do psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a budeme rádi, když Vás budeme moci znovu uvítat na jedné z Vašich dalších cest do Karlových Varů.
Tým hotelu Thermal
1 hlas
?
ostatní, 28. listopadu 2022
1 hlas
?
ostatní, 19. září 2022
HOTEL THERMAL
Vážený hoste,
děkujeme Vám za hodnocení a čas, který jste vložil do psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání. Děkujeme i za komentář ohledně podzemního parkoviště. Hotelové garáže jsou tématem, kterým se v budoucnu v rámci rekonstrukce chceme zabývat. Znovu děkujeme za hodnocení a doufáme, že Vás budeme moci znovu uvítat.
Tým hotelu Thermal
1 hlas
?
ostatní, 29. března 2016
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.