Recenze

Hodnocení hotelu

81%

Velmi dobré

na základě 70 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    77%

  • Cena/kvalita

    73%

Recenze (11)

Filtry

Typ klienta

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Thermál je schopen poskytovat služby na mezinárodní úrovni. Tím, že zaměstnává i cizí státní příslušníky, je pro tuzemce problém , že se s nimi někdy obtížně domluví. To se projevuje zejména ve stravovací části a úklidu.
    • Komplexní welnnes služby , včetně vlastního bazénu, rozmanitost stravy a ochota českého personálu.
    • Hotel nemá organizačně a personálně zabezpečeno parkování vozidel klientů hotelu - ač parkování v rámci služeb bylo bezplatné, místa nebyla vyhrazena a bylo jen a jen na ubytovaném, aby si hledal místo a pokud se někde uvolnilo, tak toho musel hned využít. Náhrada žádná.
      Nebyla nám rezervována místa v jídelně a během pobytu jsme každý den byli někým a někam přemisťováni. Platí tam totiž zásada, že každý má během pobytu své místo rezervováno a nemění se. Žel u nás tato zásada nebyla respektována.
  • Vladimír Novotný

    ?

    dospělý pár, 14. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    hm, připlatili jsme si za pokoj superior - ve výsledku to znamenalo, že jsme bydleli v pokoji comfort + obdrželi níže vypsaný "nadstandard" (k vánočnímu balíčku příplatek za 5dní 6.000,-pro dva):
    1) malá balená voda/os./den - když jsme si řekli, tak dodali (řekli jsme si 3x)
    2) francouzská kosmetika - když jsme si řekli, tak doplnili prázdné dávkovače
    3) vyhrazené místo v restauraci - v prázdné restauraci paní vrchní ukazovala stoly pro 4, že prý k nám někoho doposadí
    4) dárek na uvítanou - na osobu káva a zákusek na kupon za 150,- (OK)
    5) early check-in / late check-out (jen v případě volných kapacit a tento požadavek musí být zadán již při rezervaci, později není možné nárokovat) (OK)

    100% NEPOMĚR VÝKON/CENA
    Karlovy Vary parádní, ale do Thermalu už nikdy
    • PERFEKTNÍ rautové snídaně i večeře
      pěkné a vybavené wellness centrum paráda
      hotel stojí uprostřed všeho
    • kavárna u recepce - studená (doslova) a neosobní
  • MUDr.Jiří Bastl

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celková spokojenost
    • Silvestrovský program jen v němčině, popřípadě v ruštině - ikdyž jsme v Česku
    SPA HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL THERMAL

    Dobrý den pane doktore,
    děkujeme Vám za recenzi Spa Hotelu Thermal. Jsem rádi, že jste si pro pobyt v Karlových Varech vybral právě náš hotel a že Vám naše služby vyhovují.
    Děkujeme rovněž za poznámku k jazykovým variantám programu. Určitě na tom pro příště zapracujeme.
    Za Spa Hotel Thermal Josef Dlohoš, obchodní ředitel

  • Alena Jirovcová

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • wellness hotelu je dokonalé
      personál je milý a vstřícný
  • Ladislav Jurka

    ?

    rodina se staršími dětmi, 4. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Spokojenost
    • Výhled, rychlé výtahy, welness, dobré odhlučnění.
    • Chování některých mezinárodních hostů.
  • Dagmar Nováková

    ?

    jednotlivec, 5. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byli velmi spokojeni. Město a místo skvělé. Mnoho možností využití, hlavně procházky městem a okolí. Návštěva divadla, Galerie umění, Becherova vila, koncert. Vše, co se nabízí se nedá stihnout za jediný pobyt. Plánujeme, že se zde vrátíme. Hotel Thermal nám vyhovoval, jak polohou, tak službami. I okolí je kouzelné, stihli jsme navštívit hrad Loket, Mariánské Lázně, Františkovy Lázně, Cheb, Kyselku. Moc jsme si to užívali. Už se těšíme na příště.
    • Příjemná vstupní lékařská prohlídka, rozhovor s MUDr. Nevidomym. Výhoda procedur v hotelu. Bohatá nabídka místní kuchyně. Skvělé.
  • Vaclav

    ?

    dospělý pár, 4. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alfred Peiker

    ?

    dospělý pár, 27. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všechno
  • Miloslava Černá

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • JUDr. Jaroslav Skoták

    ?

    jednotlivec, 31. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do Karlových Varů jsme se vrátili po osmnácti letech. Mnohé se změnilo, často k horšímu. Není to ale problém Thermalu. Zde jsme byli nadmíru spokojeni. Tehdy jsme na hotel hleděli jako na místo, kde se nemůžeme nikdy ubytovat, ale tento víkend nám ukázal, že to možné je. Služby byly vzorové (chování personálu, procedury, stravování, čistota), cena pobytu byla akceptovatelná bez výhrad. Pokud bude hotel nabízet obdobné balíčky, určitě se klienti přihlásí.
    • Nabízený program prodlouženého víkendu neměl chybu. Užili jsme si nejen KV, ale i pohody hotelu. Procedury, bazén, sauny, klid a pohoda. Jídlo nadstandartní. Velmi pěkný byl program Vivat Čajkovskij.
    • Někde se stala chyba v celých KV. Kávu za 60 - 90 Kč a pivo za 80 kč si nedá moc hostů. Bude-li se takto pokračovat, budou tuzemští hosté jezdit jinam.
      Není to problém hotelu, ale za kulturou nebylo skoro kam jít.