Recenze

Hodnocení hotelu

81%

Velmi dobré

na základě 70 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    77%

  • Cena/kvalita

    73%

Recenze (70)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vladimíra Lešková

    ?

    dospělý pár, 20. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel se prezentuje tím, že se v něm host bude ,,cítit jako hvězda". Možná tomu tak kdysi bylo, ale ty časy jsou pryč. Personál se tímto hesle tedy určitě neřídí a celý hotel působí dojmem zašlé slávy.
    • V hotelu bylo ubytováno málo lidí, tak že pobyt zde byl klidný.
      Jídlo bylo dobré.
    • Zastaralé vybavení pokoje, tvrdá matrace, v koupelně nebyl sprchový kout, vana neměla ani závěs.
      Bazén byl studený.
      Pití k večeři nám nabídli až u dezertu.
  • pan Thonat

    ?

    jednotlivec, 15. srpna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Romana Benešová

    ?

    jednotlivec, 31. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Z hotelu a služeb mám smíšené pocity.
    • Hotel má ochotný personál a velký výběr celkem kvalitního jídla. Průměrně vybavené pokoje.
    • Velmi znečištěné přehozy na postelích - nechutné neidentifikovatelné skvrny. Opotřebované župany menších velikostí. Nelze se domluvit na procedurách dopředu, přijímací procedura je poměrně zdlouhavá - připraví klienta o 2 h času z pobytu. Některé procedury z kapacitních důvodů nelze, jiné nelze o víkendu, apod.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nízká úroveň vybavení pokoje "Standart" naprosto neodpovídá 4* hotelu.
    • Vstřícný a milý personál v recepci, v kavárně, v restauraci, pokojské. Nový vnitřní bazén a balneo, přístup do venkovního bazénu.
    • Velmi nízká úroveň pokoje "Standart" - opotřebený interiér, nefunkční chlazení, letitá špína na kobercích a v čalounění, proleželé matrace.
    SPA HOTEL THERMAL

    Odpověď od hotelu

    SPA HOTEL THERMAL

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši návštěvu a hodnocení pobytu. Vážíme si Vašich postřehů a na zmíněných slabých stránkách budeme určitě pracovat.
    Děkujeme Vám.
    Váš Hotel Thermal

  • Karl-Heinz

    ?

    dospělý pár, 2. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Lage
    • Die Zimmer sind abgewohnt. Rekonstruktion dringend erforderlich. Das Galadinner und das Programm ist in der Qualität gegenüber 2016 deutlich schlechter geworden. Die Halbpension am 31.12. wurde, obwohl wegen des Galadinnners nicht durchgeführt, nicht abgesetzt, so dass für das Dinner letztendlich trotz Reklamation 118 €/ P berechnet wurden. Gäste ohne HP zahlen nur 100 €. Das Hotel ist nicht mehr zu empfehlen.
  • Jürgen Teichmann

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Die zentrale Lage.
    • Nicht gefallen hat :

      - Diese Durchgangszimmer - viel zu klein, das ist kein Komf. Doppelzimmer, die Minibartür könnte man aus Platzgründen nicht öffnen.
      Man könnte keinen Schreibtischstuhl plazieren !
      - Aufzüge waren oft überlastet
      - Der Wellnessbereich viel zu klein, 8 Liegen ( was soll das ? ) die Sauna 8 Plätze.
      - Kaum Thermalwasser ( kein Thermalbad ) im Wellnessbereich.
      - Der Aussen-Anblick ihres Hotels ist eine Katastrophe.
      - Eine Schade für ihre Stadt und Ihr Hotel, dass seit 2 Jahren der Aussenpool still liegt,
      obwohl Sie damit noch immer Werbung machen.
      - Ich werde auch ihren Bürgermeister dazu einige Fragen stellen !
      - Insgesamt hat Ihr Hotel eine 3 verdient.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochotná a příjemná paní kadeřnice v kadeřnictví hotelu a taktéž kosmetička v pobočce Asklepion v hotelu. Profesionální přístup masérek a maséra při klasické částečné masáži a při wellness ošetřeních.
    • Starší paní recepční byli upřednostňováni rusky mluvící hosté.
      V restauraci jsme při večeři nebyli osloveni obsluhujícím personálem ohledně objednávky nápojů. Použité nádobí nebylo při snídani a večeři plynule odnášeno ze stolů.
  • Michaela Konečná

    ?

    jednotlivec, 3. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše, co bylo v nabídce, bylo splněno a dodrženo. Velmi milý a ochotný personál.
    • V koupelně byl cítit pisoár.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 12. srpna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jeho poloha, sortiment v jídle, vnitřní i vnější bazén, sauny a walnes zařízení.
    • Někdy chaos v jídelně pravděpodobně nástupem nových klientů?